Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
R1200gs adv 2014
PavelDR
#21 
Přidané 19.05.2014 20:47
Avatar člena


Příspěvků: 7445
Registrace: 13.06.11
fero napsal:
A jak víš ze mas 2014 ??????? Dle mých informaci jsou letošní krky zesílené oproti loňským


Pošli mi fotku krku až budeš mít Advíka doma,nebo se radši stav,ať to můžeme porovnat.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
pavlis
#22 
R1200gs adv 2014
Přidané 19.05.2014 21:25

Příspěvků: 2
Registrace: 28.05.13
Také přidám trochou do mlýna. V BMW Brno byli tak hodní a půjčili mi na jeden den svoji předváděčku, nového Adv. Plný očekávání jsem se vrhl do prvních km. První dojem z motorky je parádní, ovladatelnost super,řazení taktéž, motorka je neskutečně příjemně citlivá. Zklamání však přišlo již v první středně prudké zatáčce, kdy to motor na pro mě běžnou šestku nepobral, a bylo nutné podřazovat až na čtyři- pro mě šok! Pružnost motoru v nízkých otáčkách se jaksi vytratila a přesunula do nepříjemně vysokých otáček. Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti. Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti. Jedna z dalších věcí, která mě poněkud zarazila jsou divné zvuky vycházející z motoru po zahřátí, které jen s problémy zamaskoval namontovaný Akrapovič. Myslím, že je to celkem povedená motorka, která se bohužel posunula někam jinam než se prezentuje. Jak řekl prodejce:,, Je to takové SUV(X5), vypadá jako offroad, ale nikoho ani nenapadne s ním jezdit do terénu´´ Pavlis

Najeto 250 km za velmi příznivé spotřeby po asfaltu, šotolině i polních cestách. Byl i brodíkSmile
pavlis přiložený následující obrázek:


[230.01Kb]
Upravil pavlis dne 19.05.2014 22:04
 
fero
#23 
R1200gs adv 2014
Přidané 19.05.2014 21:39
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Viděl jsem loni adviky na TT dnu jezdit Off a bylo mi líto v první radě těch motorek a v druhé radě jsem nepochopil lidi co tam na nich v tom bahně rádoby jezdili.
Je to enduro, ale neni na zádný tvrdý off stavěná ani váhově a už vůbec ne cenově.
Kdo chce jezdit převážně off koupi si úplne jinou cenovou i vahovou kategorii. helpless
A to platí jak o LC tak o vzduchaci obecně .
Upravil fero dne 19.05.2014 21:41
 
www.kartonmat.cz
hicks
#24 
R1200gs adv 2014
Přidané 19.05.2014 21:55
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
pavlis napsal:
Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti.


blbina.

pavlis napsal:
Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti.


dalsi blbina. Netestuj syrovou motorku. Naprosto ZASADNE to zmekne.. tak mezi 8-15ti 000 km.
Upravil hicks dne 19.05.2014 21:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
pavlis
#25 
R1200gs adv 2014
Přidané 19.05.2014 22:17

Příspěvků: 2
Registrace: 28.05.13
Je to můj názor a pocit z motorky.... ne,, blbina,,
 
hicks
#26 
R1200gs adv 2014
Přidané 19.05.2014 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
pavlis napsal:
Je to můj názor a pocit z motorky.... ne,, blbina,,


blbina. Ze na LCcku podvozek mekne je snad uz vseobecne znamy. Zkousel jsi predpokladam NOVOU moto, tak to mas zohlednit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
rick
#27 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 06:20
Avatar člena


Příspěvků: 1783
Registrace: 29.04.12
http://www.motork...28220.html
oranžová dvanáctka
 
www.kuchynekoupelny.eu
fero
#28 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 08:18
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
xHackerM napsal:
http://www.motork...28220.html


To: Rick, už to tady zmiňoval Michal asi fakt už nepij - ty si nedáš a nedáš říct , víš jak to dopadlo s Jaromírem a sirkama
 
www.kartonmat.cz
3X
#29 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 08:21
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
hicks napsal:
pavlis napsal:
Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti.


blbina.

pavlis napsal:
Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti.


dalsi blbina. Netestuj syrovou motorku. Naprosto ZASADNE to zmekne.. tak mezi 8-15ti 000 km.


proč blbina? napsal své pocity. A koupit si něco a čekat, že se tomu za 15000km změní vlastnosti? Grin Grin za půl mega? smiley013

blbina secret
 
Tomano79
#30 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 09:18
Avatar člena


Příspěvků: 336
Registrace: 08.01.10
Pavlis: chci se zeptat kolik stojí zápůjčka na jeden den a jaký jsou u toho podmínky, kauce? Díky za info Smile
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl Smile
 
http://jtopman.rajce.idnes.cz/
fero
#31 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 09:22
Avatar člena


Příspěvků: 1042
Registrace: 05.01.13
Tomano79 napsal:
Pavlis: chci se zeptat kolik stojí zápůjčka na jeden den a jaký jsou u toho podmínky, kauce? Díky za info Smile

Kamarad si pujčoval v Brně RT a podmínka je 20 000 kauce a dotankovaná motorka do plného stavu jinak neplatil nic
Upravil fero dne 20.05.2014 09:23
 
www.kartonmat.cz
Alda
#32 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 16:41
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.
 
Alda
#33 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 17:10
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Eman_ napsal:
Alda napsal:
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.

22tka?
Ja mam 20tku s plechama v origo stavu a uz i simson ma lepsi podvozek.....


Pilsner + Budvar +Svijany + slunicko....
 
zetor
#34 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 17:12
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Se posereš...Grin
 
Alda
#35 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 17:26
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Neva thumbs up
 
hicks
#36 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 23:32
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.


sorry, podvozek je oproti 1150 imho nebe a dudy.

a ano.. HOODNE ti to zmekne. zkus si nekdy moji .. ma 40k.. nez tam nahodim Tractive... (soon -- nestiham).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#37 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 23:33
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
3X napsal:
proč blbina? napsal své pocity. A koupit si něco a čekat, že se tomu za 15000km změní vlastnosti? Grin Grin za půl mega? smiley013

blbina secret


u tebe staci jeste trochu pribrat a chova se to a-ok od zacatku Pfft
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#38 
R1200gs adv 2014
Přidané 20.05.2014 23:37
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:
a ano.. HOODNE ti to zmekne. zkus si nekdy moji .. ma 40k.. nez tam nahodim Tractive...


...to není změknutí, to jsou origo tlumiče po smrti....hilariousGrin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#39 
R1200gs adv 2014
Přidané 21.05.2014 00:06
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:
a ano.. HOODNE ti to zmekne. zkus si nekdy moji .. ma 40k.. nez tam nahodim Tractive...


...to není změknutí, to jsou origo tlumiče po smrti....hilariousGrin


myslim, ze uplne nejsou.. ale hodne zmekla pruzina imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#40 
R1200gs adv 2014
Přidané 21.05.2014 00:08
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:myslim, ze uplne nejsou.. ale hodne zmekla pruzina imho.


...moto, co jezdí nonstop ve dvou 40tis. km musí mít tlumiče po smrti....hilarious
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 92
Členové on-line: 1
Lukes

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.05 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI