Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Chrasteni pod zatezi
patol
#21 
Přidané 11.08.2014 21:27

Příspěvků: 647
Registrace: 20.12.12
Dost robi spravne nastelovanie motora, po kupe motorky som rovno menil rozstrapkane plynove lanko, nasledne nastavene “podla ucha“, spotreba cca 6,5, po roku som si kupil budiky na synchron a nastavil popriadne klapky, vzdusniky, podtlaky, TPS (samozrejme po vymene filtra) a cuduj sa, spotreba isla na cca 4,5 pri pri rovnakom jazdeni okolo komina...nie ze by ma to nejak “vytrhlo z biedy“, ale ten motor hlavne lepsie taha, takze kto to neviete vyriesit svojpomocne, doporucujem investovat do servisaka, ktory sa rozumie, tie prachy sa vratia a nemusite riesit velakrat klepanie a podobne problemy, je to len boxer so srobikmi a lankami :-)...teda ten neplastovy :-)
 
kubas
#22 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 11.08.2014 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 1073
Registrace: 16.06.13
Teď jsem byl s mladou a naloženou motorkou v Rakousku na GG a spotřeba v průměru 5,6l a normální tempo..(1150gsa jednosvíce)
per aspera ad astra
 
tomtom
#23 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 12.08.2014 08:58
Avatar člena


Příspěvků: 745
Registrace: 13.07.11
zetor napsal:
Já šel jdnou v životě pod 6...jinak 6,5-7. Motorku mám na ježdění, né na plazení...Wink

KáTeMku na vás hoši...Grin


Míníš tím spotřebu nebo rozsah otáček motoru? secret

A ta KTM asi žere i trávu kolem cesty, né? Grin
 
varan
#24 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 22.09.2014 18:19
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
Tak som vyvozil par nadrzi na 98, motorka ide o poznanie lepsie, hladsi volnobeh, krajsi priebeh, no parada. Aj som jej daval dobre za usi, no po natankovani 95 zase to iste chrastenie pri zatazi. Znatelne sa to zlepsilo, ale s 3 kuframi to nad 140 robi stale. Niekde sa tu pisalo, ze rozdiel tlakov o 1.5 moze znamenat upaleny ventil, no ventily sa prakticky po 10 000 vobec nepohnu. Spotreba oleja na 10 000km je jeden cely liter, co mi pride uplne v norme...

Zatial tankujem 98, ale stale si myslim, ze ten motor musi ist pekne aj na 95ku.
 
Ivan
#25 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 09:31
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Možná by bylo dobré sloučit těch několik vláken na stejné téma do jednoho, jednomu to pod zátěží chrastí, jinému se linou z motoru prapodivné zvuky a hned zakládají nové téma, aniž by hledali, jestli se o tom už nepíše.
Nicméně zopakuji - s tímhle jsem se poprvé setkal v r.2006 na 1150GSA, zcela novém motocyklu, zakoupeném v Holandsku, resp. po pár tisících km, samozřejmě jsem ho nechal zkontrolovat a bylo vše v pořádku, takže to není závada a nevím, jestli jsem v tu dobu už mohl mít zakarbonovaný motor. V každém případě, jak je tu opakováno, pomůže kvalitní vysokooktanový benzín a aspoň po nějakou dobu svižnější jízda, resp. stačí řadit při vyšších otáčkách, aby se motor stíhal "čistit". Paradoxní je že západně od našich hranic stačí obvykle běžná 95-ka, ale paradoxně i v Rumunsku mám s palivem dobrou zkušenost - to je důkaz, jaké patoky se u nás čepují).
Kdysi, když se o tom ještě nemluvilo a než jsem přišel na řešení, mne to omezovalo v akceleraci, říkal jsem tomu tehdy "omezovač zrychlení". Nakonec jsem po dlouhém váhání, maje strach z rozskočení motoru, přišel na to, že v okamžiku, kdy zaznamenám první náznak rachocení a přesto chci dál zrychlovat, pomůže okamžitý plný plyn na stávající rychlostní stupeň, klidně šestku, přes zónu rachocení se to přenese a může se zase ubrat, bylo to účinnější než podřazení, které třeba u šestky muselo být min. o 2 stupně. Ale každému se to může projevovat trochu jinak a je zajímavé, že moje první Kalahárka 1100GS to nikdy nedělala...
 
raptor
#26 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 10:04
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
ani 1150 nie je ako 1150

"hladka" 1150 ma dlhu sestku a ta toci cca o 1000 otaciek menej pri rovnakej rychlosti ako 1150 GS Adventure

prepodaklam ze aj 1200 GS vs 1200GSA bude rozdiel v koncovom prevode...

na 1200 GSA som mal najnizsiu spotrebu 4.7 ale to sa mi podarilo iba raz ked som sa vyslovene motkal v rakusku s kamosom co sa rad kocha

na 1150 GS som nemal pri normalnej jazde problem jazdit za 5 litrov
na 1150 GSA som sa na 5 litrov nedostal nikdy..

na 1200 GSA mam priemerku 5.8 pri turistickej jazde... ked za to trocha potiahnem na dialnici tak s 3 kuframi spapka v pohode 6.5 litra pri 135km/hm podla GPS
Upravil raptor dne 23.09.2014 10:08
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Jara Cimrman
#27 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 10:47
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 04.07.12
Mě to na r 1150 r dělali svíčky a po výměně jsem nevěřil že je to stejný motor. Je pravda že tam byly Brisk, dal jsem NGK a od tý doby maká jak čert. Hledal bych i tady jestli nemelou z posledního. J.C.
 
varan
#28 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 11:11
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
sviečky som už menil tento rok, majú cca 10 000km, v mojom prípade na to nemajú vplyv. Tiež NGK

Ivan: tvoju skusenost som tu uz cital a po nej mi asi nic ine nerozstava ako tankovat 98, akurat mi neda spavat, co maju ini ine, ked to nerobi kazdemu a na to by som chcel prist.
 
raptor
#29 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 11:29
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
varan skratka mas zakarbonovany motor, mozno si na tom jazdil na spotrebu...
daj tam nejaky vysokooktanovy benzin a po zahriati jej daj kakao

ja inak davam do kazdeho tankovania VIF do benzinu... mozes vyskusat aj to, za pokus to stoji a nezruinuje ta to
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Melizoy
#30 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 11:29
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
varan napsal:
sviečky som už menil tento rok, majú cca 10 000km, v mojom prípade na to nemajú vplyv. Tiež NGK

Ivan: tvoju skusenost som tu uz cital a po nej mi asi nic ine nerozstava ako tankovat 98, akurat mi neda spavat, co maju ini ine, ked to nerobi kazdemu a na to by som chcel prist.


Mají třeba správně nastavený předstih přesně na úvrať, nebo jim třeba neblbne Lambdasonda, nebo mají také v pořádku obě teplotní čidla (v sání i na oleji)....
To co psal výše Ivan, že přidá a zvonění na chvilku zmizí, je způsobené jedinou věcí, a sice krátkodobým obohacením směsi. V palivové mapě Motronicu je funkce "akcelerační pumpička" která po každém přidání plynu výrazně obohatí směs z Lambda poměru 14,7 až na zhruba 12,X a po ustálení asi za 2-3 sekundy se vrátí bohatost do normálu.
Nebyl bych to já, abych nepoznamenal, že účinně se dá zamezit zvonění použitím palivové mapy od BBPower, kde jsou na čipu na výběr mapy i pod 91 Oktanů. Ale samo chápu, že cíl je nechrastit s originálním stavem motocyklu.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
varan
#31 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 14:34
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
raptor: 2 nadrze skutocneho kakaa vratane jazdy na okruhu, kde som pod 4000 ot. ani nebol s vysokooktanovym benzinom a aditivami nepomohli
 
raptor
#32 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 14:41
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
este ma napadla jedna vec.. mas tam seriovy KAT alebo Y-zvod?
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
varan
#33 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 23.09.2014 14:50
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
teraz Y-zvod, ale či Y alebo KAT, je to to iste. Akurat s Y-zvodom to citelne lepsie taha odspodu, vrch otačok bez zmeny
 
raptor
#34 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 24.09.2014 10:03
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
skusil by som skontaktovat tychto

http://www.dekarbo.sk/dekarbonizacia/

neviem kolko motoriek odkarbonovali pred tebou, ak by si bol prvy mozno ti to urobia gratis a ak by to cele fungovalo tak ty mas namet na zaujimavy technicky clanok a oni reklamu gratis
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Ivan
#35 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 24.09.2014 10:42
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Už rok mi to nedělá, tankuji vybraný benzín (v Alpách je to fuk, tam je kvalitní všude), upravil jsem styl jízdy - žádná čočka, jen řadím o pár set otáček výš a občas trochu silněji zaakceleruji, stačí to - jinak jezdím stále stejně, se stejnou spotřebou do 5,5 litru. Dělalo mi to vždy s katem, teď mám Y-svod, ale nemyslím, že to časově přestalo s jeho montáží.
Asi to může odstranit jiná palivová mapa, resp. v souvislosti s Y-svody a jinými výfuky se píše o "relátku" pod sedlem, nejde o relé, jen jsou tam překlenuté různé kontakty, jejich změnou se motocykl "ladí" na použití různých výfuků či na provoz s/bez katalyzátoru atd., myslím, že i tato jednoduchá metoda by mohla pomoci.
 
varan
#36 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 24.09.2014 11:03
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
raptor diky za kontakt, budem ich kontaktovat

Ivan: to by ma tiez zaujimalo to relatko pod sedlom. Len viem ze tam je, ale ako sa pri akej zmene co meni, vobec netusim
 
varan
#37 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 16.11.2014 14:37
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
Problem vyrieseny.

Stacilo velmi jemne doladit synchronizaciu v otackach pomocou hadice s kvapalinou.

Teraz som schvalne natankoval na Shell (benzin na ktorom to chrastilo najviac) a problem sa neobjavil.

Motor vo vyssich otackach menej vibruje a ide hladsie s plynulejsim priebehom. A to som nemal predtym vobec rozhasene, stacila velmi mala korekcia lanka pravej klapky.
 
Ivan
#38 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 21.11.2014 09:32
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
No, pak byly asi i nové GS rozhašené, první ADV mi to dělal od nové motorky. Se starou 1100GS jsem problém nikdy neměl a také nebyla vždy ideálně seřízené, je to zajímavé...
 
jencekgs
#39 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 21.11.2014 10:08

Příspěvků: 2572
Registrace: 27.12.08
Co mi pan doktor Tonda vycistil spalovacky, nechrastim, trosku jsem upravil jizdni styl.
Pred podpalenim ventilu jsem nemohl pridat ani ctvrt plynu aby to nemlatilo. Karbonu tam bylo mirne receno nadbytek: -))Po oprave muzu kroutit plynem nadoraz a uzivam si to. O serizeni strach nemam kdyz to dela Tonda. Az mi to zacne zvonit, bude to indicie pro prohnani Rablenky na 98.
Splněný sen moje 1100GS
 
raptor
#40 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 21.11.2014 10:20
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
jencekGS a akou metodou ti to dekarbonoval?
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 132
Členové on-line: 1
Ondra H

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 8.70 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI