Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Milda_Km
#21 
Přidané 21.12.2014 13:34
Avatar člena


Příspěvků: 1134
Registrace: 12.07.12
To mi chlapci co jezdíme bmw neznáme nějaký potkavacky
. Řetěz je řetěz. Každopádně je ti smutný, ale stává se to. Docela často. Tak ať to dopadne a nestojí balík...
 
GSSG
#22 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Přidané 21.12.2014 13:59
Avatar člena


Příspěvků: 964
Registrace: 06.04.11
-------------------------------------------------------------

A teď jedna z praxe....

Je naprostá rutina, že společnosti poskytující Operativní Leasing. ZAKAZUJÍ při výměně rozvodů Měnit cokoliv jiné než-li samotný rozvodový řemen !!!!

Wan-Chuan
KRLESS!!![/quote]

To si delas pr.del ???
V servisním manualu je jasně dané co se má měnit, a každý autorizak to přece musí dělat dle doporučení výrobce a ne dle majitele lízingovky !!!
A do servis.knížky zapsat..a pokud je to jinak,tak by to měl takto i zapsat, že na žádost majitele atdsmiley004
To jsem asi naivka helpless
musicR1200GS mě fakt baví, je to vácheň thumbs up
 
WanChuan
#23 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Přidané 21.12.2014 15:16

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
Welli...

Bloková výjimka je dávno mrtvá !!! Takže je jedno zda Načančanej servis nebo garáž vedle hájovny.
V tomto směru tento krok EU rozhodně chválím. Zdravá konkurence je jedině +.
Důležité je, aby příslušný mechanik měl prvně zkušenosti a nebyl to patlal.. Což předpokládám není. A hlavně to mohl dostatečně prokázat.
Aby ti nemohly říct. Jo vy jste to měl u Pepíka v garáži? Ale to je vyučený nástrojař a ne automechanik. Kdo ví co tam podělal.. atd..
Bohužel v dnešní době jde v ČR už hodně o doložitelný kus papíru. Školení.. Prokazatelná praxe. Nezapomeňte na předepsané přípravky nutné pro samotnou montáž !!! A ne že si je udělal sám. Byť jsou mnohdy lepší a funkčnější -)))
Jak už tady padlo. Většina lidí si tzv. zanadává vykřičí se pak sáhnou hloubš do kapsy a pokrejou náklady na opravu ze svého. A přesně jak tu padlo. Často se takováto Nepříjemnost řeší výraznou slevou na materiálu. Ale není to pravidlem.
Na druhou stranu svého servisáka máš. Takže je schopen ti zajistit vše potřebné k opravě. Byť by měl na materiálu relativní 0% rabat. Ale práci jako takovou si zaplatit nechá. Opět běžná praxe i u našich kluků. Té práce ani materiálu tam není zase tak málo + kontrola hlavy (tu probůh nechte udělat někde kde se tomu Specialně věnují !!!) Ale vše jsou to věci které není radno ošidit.

Pevné nervy a hlavně klid !!!

Wan-Chuan
KRLESS!!!
 
WanChuan
#24 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Přidané 21.12.2014 15:27

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
GSSG...

Servis který si to nenechá potvrdit písemně je servis hrající ruskou ruletu s šesti náboji v bubínku...
U společností o kterých víme, že to dělají naprosto běžně. A né nejsou to úplně všechny. To bych nařkl ze špatnosti i ty "...Slušnější..." Pošle technik nacenění potřebných dílů k opravě. A tam někdo rozhodne zda se bude dělat vše. Nebo se to seškrtá. Čím dál tím častěji jsou to dosti arogatní floutci. Co v reálu sotva vědí kde má auto motor... Ale budiž není to z jejich hlavy. Mají to nařízené shora od svých vedoucí.

Avšak toto téma samotné je plné temných zákoutí, kliček a pastiček Samo je schopné vydat na slušně dlouhé povídání nad řadou káviček nebo půllitrů -))

Wan-Chuan
KRELSS!!!


Aha pardon...
Až teď po odeslání mi došlo to o Servisní Knížce. Pokud to vůbec umožňuje tak je vní pouze zaznamenáno, že daný úkon připadající k příslušnému věku nebo Km vozu byl/nebyl proveden. Nikoliv v jakém rozsahu.
Stejně tak samolepky na krytech rozvodů... Výměn olejů... atd...
Stejně tak je tento úkon samotný zapsaný v záhlaví zakázkového listu. Který si jako případný kupující nebo uživatel toho vozu můžeš prohlédnout. Ale samotné úpravy použití/nepoužití potřebného materiálu je zapisováno až dále v zakázkovém listu. Nebo na samostatném listu jako příloha.
Běžný klient koukne na Zakázkoví list a vidí v záhlaví npř. "... Výměna Rozvodů 160 000km..." A je spokojenej, že vše proběhlo jak má. Ale už neotočí dva listy a neprohlídne si co se vše píše na těch ostatních papírech. Natož aby všemu jasně rozuměl.
Prostě podepíše převezme klíčky a jede pryč.
Proč?
No protože až se to potká. Tak jen zavolá na společnost, že to nejede a ať se o to postaraj. A dostane jiné auto. Jak říkám.. ono to není snadné -))) Neb každá mince má TŘI STRANY !!!
Upravil WanChuan dne 21.12.2014 15:39
 
WanChuan
#25 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Přidané 21.12.2014 15:28

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
A ne neumím psát krátké příspěvky...
Pfft
 
kerny76
#26 
OT: Potkaný 2.0TDI 103KW BLB kvůli šteftu napínáku
Přidané 22.12.2014 07:53

Příspěvků: 35
Registrace: 22.05.14
Padl tady názor, že leasingovky "šidí" opravy svých vozidel. S tím nemůžu souhlasit! Ba naopak ty se striktně drží směrnic pro výměny všech dílů, které jsou montovány na vozidlech! Dodržují čas, kilometrový nájezd, časové normy pro výměny prostě všechno co se píše v těchto směrnicích, které vydal koncern pro své značkové servisy. Tak třeba u octávie se shodným motorem je výměna rozvoďáku stanovena na 150000 km ale jenom řemen a napínací kladka je psána až na 300000 km a o žádných šteftech nebo převodních kladkách se nikde nic nepíše! A třeba u většiny benzínových motorů koncernu výměna řemene vůbec není předepsána a první kontrola je v 90000km. Jestli je to tak správně nebo ne o tom je těžké se dohadovat, ale jestliže toto napíše výrobce vozidla tak tuto životnost dílů musí mít něčím podloženou. Já mám na toto trošku jiný názor, ale jak se říká "co je psáno to je dáno"! A s tím nic neuděláme.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 77
Členové on-line: 2
sloon, Sniper

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.15 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI