Junior napsal:
...Mal som pozicane varadero a to sa nedalo nic..
Snad už naposledy zmíním enduro den v Mohelnici. Byl tam kluk na Varaderu a vyjel skoro všechno. Od toho co jsem ho viděl, tak si už nemyslím, že Varan není vhodný do terénu . Zkrátka, kdo umí, ten umí a já jen čumím
jako ono se na varanovi dalo jezdit v terénu,já sem na něm v terénu jezdil,ale prostě to co dokáže brambůrka to varan se stejnym jezdcem nedokáže,a hlavně na varaderu vznikali docela škody když semna něm lítal v terénu a to i v lehkym,třeba na jedný pláži tady u nás sem padnul v hlubokym písku a skoro sem už stál a i přes to že jsem tam měl padáky Hepko Becker který byli jen zbytečnou váhou mi prasknul boční plast a ten důmyslně vymyšlenej padák mě prohnul nádrž,no a nebo třeba jak by moh Honza potvrdit při jízdě v chorvatsku po kempu jsem prorazil olejovou vanu a to v místech který bych projel favoritem beu ujmy na zdraví a jako bramboře nějaká ta ranka zespodu nijak moc nevadí krom toho že se trochu odře a někdy prohne šusplech
jo ta moje se tam taky ničeho nedrží,stejně většinou ve dvou jezdim s kuframa a tam nemá kam spadnout a jezdím sní i offroad a pořád se drží jak klíště jo hochu ženský se jen tak nezbavíš,to neni pulitr kterej zahodíš a je pokoj,já myslim že neni vzadu potřeba se nějak zvlášť držet pokud řidič jede tak jak má a počítá stim vzadu že ten nemá řidítka v ruce
jo to se tý mojí taky stává že tam usne,vždycky podezřele dlouho mlčí v intercomu a tak vim že spí a tak jedu takaby mě neklofala její helmou do mojí helmy
Juniore - jakékoliv GS není v terénu špatné, pokud to srovnáváš s jinými motorkami podobné třídy. Lepší je snad jen KTM LC8, s tím se dá i skákat, což GS nemá rádo, resp. jde to, ale není to ono. Je to samozřejmě těžká motorka ale v terénu, pokud nechceš motokrosovat, je skvělá.
Spolujezdec - doporučuju topcase, pak si priatělka bude podřimovat, SMSkovat, svačit atd. a bude úplně v pohodě.
Není vyloučeno, že v ČR najdeš krásný kousek, ale doporučoval bych tady koupený a se serviskou. Počítej s tím, že čeští prodejci i dovozci většinou LŽOU, stáčejí tachometry, tvrdí že to nikdy nejelo v terénu a nebylo to bourané. Větší výběr a nebouraných najdeš v Německu.
no já osobně kdybych scháněl tak bach se snažil v čechcách a od nějakýho bavoristy,co třeba tahle od pájiho,ta je moc fajnová a dobře vybavená a na to co naní všechno je tak je za super peníze
Není to špatný nápad Shimi. To GSo od Pajiho je slušně (plně) vybavené a myslím, že Paji nic nezatají ze závad. Asi bych na tvém místě do toho šel, nebo se na to alespoň podíval.
Ivan dakujem velmi pekne za vysvetlenie .. skakat urcite nie .. skvor mi ide o prischodnost ako tasku .. pripadne blato .. sotolina a tak.
Shimi: keby som mal predanu moju VFR tak nevaham a kupujem ju. Je fakt fajn za tie peniaze.
Inac dakujem vsetkym za rady
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
No a ako na Slovensku byva vsetko je problem a prihlasenie GSa z vonka bude problem ak nebude mat COC .. neviete od akeho roku to BMW vystavuje.Viem ze u Vas v CR taketo hlupe tahanice s papiermi pri prihlasovani nemate. ale aj tak keby niekto vedel bol by som vdacny .
Dakujem pekne
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Slavek-xxx napsal:
Draco> jenze to je inzerat z dubna a za tu cenu musela bejt brambora hned pryc...
GS110O pořád ještě mám. Je to docela zajímavá historie. Původně jsem nechtěl na toto téma psát, ale je to fakt bizardní. Tak tedy:
Skoro před dvěma měsíci přijel kluk s holkou s tím, že se jim moje GS1100 na webu moc líbí a že byl měli velký zájem. Tak jsem ho svezl (pak i tu jeho kočku) a byl nadšen. Před tím jezdil na Honda Shadow 600 (nebo kolik vlastně ta malorážka má obsah). Domluvili jsme se, že mu jetě koupím nové obutí (Anakee), které mi zaplatí. Červus mi dal docela dobrou cenu za obě gumy i přezutí. Kupec vypadal fakt solidně a na pevno jsme se dohodli. Připravil jsem smlouvu, všechny dohlady (včetně všech původních dokumentů) a po odsouhlasení ceny a kupní smlouvy jsem motorku na něj odhlásil. Kluk s holkou přijeli, podepsali smlouvu a předali mi peníze. Dokonce si ji nově na rok pojistil. Oba byli z motorky nadšeni. Pak nasedli a jali se na motorce odjet. A nastal problém. I když jsem mu snížil sedlo, nebyl schopen motorku udržet, když tak jeho kóča (vyšší o cca 10 cm než on) přes kufry na motorku lezla. No a pak měl problém se rozjet, když mu seděla za zády. Když jel sám, tak to bylo OK. Po hodině dumání to vzdal. Podle smlouvy byl předáním peněz a převzetím motorky byl obchod učiněn. Nice méně jsem mu vrátil peníze a on mi zase předal motorku. Pak jsem je oba vezl do Prahy a celou cestu se omlouvali. No fakt bizadrdní.
No, aby to nebylo všechno, tak jsem se na málem prodané motorce vyjel "vydejchat" do Štěchovic a zpět a cestou mi někde ulítl levý plastový kufr. Asi jsem jej při demostraci nandavání a vyhdavání nějak špatně zaklapl. Proto jsem dal i na tento server inzerát, že koupím levý, nebo prodám pravý kufr :-)
Takže jsem i proto dospěl k názoru, že si GS1100 asi nechám. Jednak je motoricky naprosto super, má novou spojku, vyměněný ložiska v kardanu a kompletně udělanou převodovku (vše u Žlábla za cca 28 tis Kč) a druhak i proto, že se jí jaksi ode mne nějak nechce :-) Dokonce si taky myslím, že jezdí lépe, než moje vysněné GSA1150, které je však na mých 195 cm na delší trasy pohodlnější. No a tak zvažuju, že si ji předělám trochu na terén. Inspiraci jsem získal od Tomáše Kocandy z jeho super přestavby GSA1150, ale ještě nevím, zda do toho půjdu tak razantně.
Tak tedy je motorka pořád v garáži. Pokud má opravdu někdo výžný zájem, je ještě k dispozici. Dejte však vědět, než ji začnu přestavovat. Pak už si ji nechám na 100%.
Mobil na mne je 602209673
Upravil Paji dne 19.07.2007 20:50
Pajo fakt zaujmavy pribeh. Kazdopadne keby som mal peniaze hned na ruku.. tak ju uz nemas bohuzial som este moju vfr nepredal..Este som ani nedal inzerat lebo som chcel najprv zistit o GSe co najviac info. Inac je fakt dobra cena .. divim sa ze ju este mas.
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Jasně, nech si ji. Já svou milovanou Kalaharku 1100GS vyměnil za 1150ADV, nelituju, ale brečím kdykoliv Kalaharku vidím. A dá se zvýšit sedlem od TT atd., tak klidně přestavuj, takovou už neseženeš.
Zdravim vsetkych , vzlast TONDU ( caf starky ), chcem tiez prispiet do diskuzie a povedat Juniorovi par slov ku kupe GS 1100. Zacal som jazdit na tejto motorke a pred tym som jazdil iba Pioniera. Je to super stroj ktory riesi za teba vela veci co sposobis ucenim jeho ovladania ( ABS, Podvozok ). Viem o com hovorim. Tak som sa za tych 5tis. Km co mam na nej odjazdenych s nou zzil ze ju budem iba tazko opustat ( stale vzhladom na mojich 195 cm popukavam po 1200 Adv. ktoru som mal 1 den pozicanu a okrem toho ze ma strasne tlacili gulky - sedadlo je tak cudne prudko vyhnute pri nadrzi do hora - som si nadsenim pospevoval do helmy ). Takze nevahaj a kluden kup dobru 1100GS a nebudes sklamany. Majte sa. ( Ked predas svoju moto mozno po sezone by som ti predal moju za nejaky slusny peniaz - ked chces ozvy sa )
horac. Pocuj ak si z BA tak mozme dat stretko a ak dovolis konecne si aspon na nu sadnem ci vobec dociahnem a hlavne pokecame. Urcite sa mi ozv.
Dakujem
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Ničeho se neboj, průchodnost terénem je stejná jako u LC8. Má ji kámoš a jezdíme v zásadě jen spolu. Kam LC8 vystřelí jak srnka se spotřebou 8l, tam dojede i GS. Sice o neco pozdeji, ale zase za 5,5l :-) Teď na šotolinách, když to dostávám víc do ruky, tak se ten kámoš divil, jak se to GS pěkně vodí... Takže směle do toho
BMW R1150GS MY02