Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 2 z 2:   1    2  
 
BMW R1150R - Drákulka
Ivan
#21 
Přidané 11.08.2015 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
barokar napsal:
Já tý změně moc nerozumím, prakticky je to jak GSo, jen to má víc koní. hmm!
Copak nevyhovovalo na GSu?


Pokud vím, tak to ani nemá víc koni (85, jako GS), i když to tak ale za řídítky vypadá, netuším jak to dělají. Hmotnost, odstupňování převodů...

Ale jinak má Janin pravdu...:-).
Upravil Ivan dne 11.08.2015 08:24
 
Zdenek 1150
#22 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 11:16

Příspěvků: 174
Registrace: 08.10.12
Ivan napsal:
barokar napsal:
Já tý změně moc nerozumím, prakticky je to jak GSo, jen to má víc koní. hmm!
Copak nevyhovovalo na GSu?


Pokud vím, tak to ani nemá víc koni (85, jako GS), i když to tak ale za řídítky vypadá, netuším jak to dělají. Hmotnost, odstupňování převodů...

Ale jinak má Janin pravdu...:-).


GS mělo 21" přední kolo. To Drákule nešlo do kebule. Bo v Moto GP má Rosák kolo přední menší než zadní. Proto ta změna.
 
Ivan
#23 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 13:15
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
ERko má průměr obou kol aspoň stejný...
Koukal jsem po různých testech a je to fakt zajímavá motorka:
http://www.itest....MW%20R.htm
nebo tady:
http://www.motork...ml?kid=847
A ty Drákuliny barvy jsou boží:-).
 
Zdenek 1150
#24 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 13:28

Příspěvků: 174
Registrace: 08.10.12
No to jsem právě myslel Ivane. Dle mého ji to velký přední kolo nesedlo. Rko je určitě její parketa.
 
Ivan
#25 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 14:23
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Těžko říci, ani s přední 19" to nebylo ono, prostě si holky nesedly i když v terénu byla Drákula na GS dobrá a projela co se dalo, občas jsem ani nedoufal, ale ona to probublala v pohodě (RO, Alpy). Terénu je ale na našich cestách málo a na eRku si to bude užívat víc. Teď je u strejdy Zámka na úpravě držáků kufrů. V každém případě je eRko v tomhle provedení krásná motorka a těším se - jestli mi ji půjčí - až se svezu.
 
mahomaho
#26 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 601
Registrace: 17.02.09
Ivan napsal:
ERko má průměr obou kol aspoň stejný...
Koukal jsem po různých testech a je to fakt zajímavá motorka:
http://www.itest....MW%20R.htm
nebo tady:
http://www.motork...ml?kid=847
A ty Drákuliny barvy jsou boží:-).


V prvním testu je chyba u hmotnosti, pohotovostní je 245kg
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
 
hicks
#27 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 11.08.2015 22:26
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
...

moc hezky barvy! Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Ivan
#28 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 12.08.2015 21:19
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Díky, taky se nám líbí:-).

Ještě ke zmíněným testům - v jednom testují verzi s integrálem a píší "Brzdit lze prakticky jen za použití brzdové páčky, neboť ta aktivuje i zadní brzdu, brzdový pedál, který ovládá samostatně zadní brzdu tak využijete pouze v krizových situacích ke zvýšení brzdného účinku." Čili klasický integrál, ovšem podle mých zkušeností z GSA se pletou, protože největší brzdný účinek je při stisku samotné brzdové páčky, pak integrální systém vyhodnocuje brzdný účinek a rozděluje ho optimálně na obě kola. Několikrát jsem to měl na hraně a zkusil jsem přibrzdit i nohou. A úplně jsem se lekl, protože motorka začala v tu chvíli brzdit o něco méně! Zkoušel jsem to opakovaně, jestli jsem třeba nepovolil ruku na páčce - stisknout páčku, intenzivně brzdit, do toho brzdový pedál - a vždy to bylo stejné, motorka začala brzdit méně. U eRka by to mělo být myslím stejné.
 
Ivan
#29 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 15.08.2015 17:06
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Kamarád dovařil držáky kufrů, Drákula je ošmirglovala a vyčistila, stříkly se barvou a teď se budou montovat. Já namontoval padáky a držák RAM pro Zumo 660, svářeč/lakýrník/elektrikář to snad zapojí, namontujeme topcase a může se vyrazit směr Balkán.
 
Ivan
#30 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 19:04
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Současná podoba expedičního eRka...
Ivan přiložený následující obrázek:


[60.09Kb]
 
Ivan
#31 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 19:06
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
A Drákula ani nezabloudí a nebude na ni foukat. Plexi je Wunderlich, přímo na eRko.
Ivan přiložený následující obrázek:


[57.43Kb]
 
servisak
#32 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 19:07
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ten drzak je ale hnus. Dej ji ho na stred at to ma nejakou kulturu
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Bohumil
#33 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 19:13
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
No a ty padaky ? Ty se mi vubec nelibi.navic mi unika funkce pri prevraceni na sutr, ja mam tu trubku u hepco becker kolem spodku vika.to se mi zda lepci a hezci.
Kupredu spatki ni krok...
 
Drakulka
#34 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 20:01

Příspěvků: 115
Registrace: 27.06.13
Pánové, pánové....Wink držák je můj výmysl- abych viděla alespoň trochu na budíky a klíček do zapalování nemusel bojovat o své místo na slunci...
padáky na eRko dělají tři výrobci- Hepca jsou ještě mohutnější a vypadají jak lešeňová trubka, Wun. jsem měla ale nic moc ... a na tyhle půjdou alespoň hezky odkládat i moje krátký nohyPfftGrin
Upravil Drakulka dne 17.08.2015 20:04
 
Ivan
#35 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 17.08.2015 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Bohumil - motorka se nepřevrací, na té se jezdíSad. A polička na nohy se hodí (také si je občas odkládám na padáky GSA). Spodní trubka není, ale 1.nezažil jsem za 17 let proražené víko (ale náhoda je ****), 2.dokud to nebude pod souvislým pancířem, vždy si může šutr najít skulinku, 3.jsou tam i další chrániče, mám pocit, že kovové.
Na GPS je dobře vidět, nemusí se moc sklánět zrak, dobře se ovládá, na GSA to mám taky tak. Jedeme Albošku a když to nebude vyhovovat, za 20 minut bude GPS jinde.
 
Ivan
#36 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 18.08.2015 09:58
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Jj, tak ty designové chrániče ventilových vík jsou Wunderlich, jsou duralové a obepínají a chrání ventilová víka podobně jako ty od TT. Chybějící spodní trubka na padacích rámych myslím vůbec nevadí.
Ivan přiložený následující obrázek:


[88.22Kb]
 
Ivan
#37 
BMW R1150R - Drákulka
Přidané 18.08.2015 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Nevím jak Drákula, já na tom včera popojel pár metrů a zkoušel na hlavním stojanu jak se na tom sedí a v pohodě.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 96
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.33 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI