To by mohlo být tím, že motorka nemá uloženou pozici v jaké je motor resp. pružina předpětí a tím resetem se to zkalibruje. Proč se to děje - to je otázka ale správné to asi není. Chápal, bych, že to udělá takovou věc po delším stání v garáži ale jestli to dělá pokaždé, tak to bude asi nejlepší zajet do servisu.
mne to nikdy neudelalo... ale muze to byt treba nejakou novou revizi firmwaru/tlumice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoje, takže mám konečný verdikt priamo zo servisu.
Pán so servisu tento problém riešil priamo s BMW, odkiaľ dostal vyjadrenie.
Odpoveď je nasledovná:
Zmena predpätia je normálny stav, keď sa esa kalibruje. Toto sa má robiť automaticky po cca každých 4 až 6 štartoch. Najmä pri jazde v teréne.
Servisák udajte tiež neveril a bol prekvapený, skúšal to i na motorkách na predajni a udajte sa to prejavilo i na nich.
Pripomínam, že mám model 15.
Skôr ma udivuje, že nikde na webe, ani na zahraničných weboch som o tomto nenašiel ani jedinú zmienku. To som akože jediný, ktorý si toto všimol?
mne to nikdy neudelalo... ale muze to byt treba nejakou novou revizi firmwaru/tlumice.[/quote]
To víš Kubo.LCčka ročníku 2013 jsou již dnes vychytaná a bezproblémová.
Mladé ročníky budou bojovat s novejma nemocema,které se budou muset zase časem vychytat.
Upravil PavelDR dne 16.11.2015 11:54
.