Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
LukyGs
#21 
Přidané 18.08.2015 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 3593
Registrace: 25.08.11
servisak napsal:
8,5 je hraniční. ja bych neexperimentoval a sundal valce, mužou byt sjete zamky do jedne roviny a i tak je to na považenou co stím.


Mě Cechy říkal,že u dvanáctky je deset hranice. Já mám levej=13,5 a pravej 12,8 a říkal,že je to ok. Věřím mu
http://www.zednic...
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Luki-RT
#22 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 18.08.2015 20:31
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Zkusím ještě jednou změřit tlak, ať mám jistotu a uvidím.
 
Tonda
#23 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 18.08.2015 21:50

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Tlaky u R1100RT máte tady, aby jste se "nehádali"Wink, kdo má pravdu:
s8.postimg.org/rue85mev9/image.jpg

Mušketýr - jestliže máš tlak opravdu na hranici, tak to rozdělej a vyzkoušej těsnost ventilů. Ztráta tlaku bývá u "boxerů" nejčastěji právě přes ventily. Teď jsem zrovna dodělal jeden motor - na jedné straně komprese 0bar (ukáplej ventil) a na druhé straně sice komprese 8,7bar, ale výfukové ventily už netěsnili jak by měli a za pár tisíc km by se stajná situace s podpáleným ventilem opakovala na druhé hlavě, takže jsem to udělal komplet.
http://tonda1200....CN4829.jpg
http://tonda1200....CN5018.jpg
Samosebou při tvém problému se svíčkama překontroluj veškeré nastavení.
Upravil Tonda dne 18.08.2015 21:52
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Luki-RT
#24 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 19.08.2015 06:27
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Tondo : Takže ta komprese nemá vliv na svíčku že je špinavá, jen něco špatně seřízený???
Větší zásahy do motoru budu dělat až po sezoně, co jsem ještě nedělal je vyčištění klapek a vyřešeni vůle na osyčkách a kontrola vsřikovačů.

Dost špatně jdou seřídit podtlaky (synchronizace klapek) měněj se.
Je možny, že by ventily byly poškozeny, když někdo předemnou nastavil malou vůli na výfuku? Má být 0,30 a bylo 0,25 mm .
Upravil Luki-RT dne 19.08.2015 06:51
 
servisak
#25 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 19.08.2015 07:13
Avatar člena


Příspěvků: 12398
Registrace: 02.01.09
Tec 5 stovek to nepohrbilo. Proste uz to ma neco najeto a nevis kdo tomunkdy pred.tebou co provedl.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Bohumil
#26 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 19.08.2015 07:20
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
A to synchro ti de spatne seridit jesi uz ti dost klepe prava klapka a prisava to falesny vzduch...ty serizovaci mosazny srouby si vytahl a vycistil, byvaji dost zajebany a taky to dela neplechu.
Kupredu spatki ni krok...
 
liborGS
#27 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 19.08.2015 07:22

Příspěvků: 127
Registrace: 25.02.14
Kompresní tlak má vliv na svíčku. Když je tlak v pořádku, tak je spalování benzínu OK. Když je tlak nižší, tak je svíčka začouzená. Jak říká Tonda, když je spotřeba oleje výborná (tvůj případ), tak to nemůže být těsnost pístu ve válci, ale jen těsnost ventilů. Ventil se provozem zaklepává a vůle se provozem zmenšuje. Také jak píše servisák si myslím, že 0,25 na výfuku není kritických. Vůle osiček se projeví tak, že směs benzínu je chudší a svíčka je světlejší. Tam bude ještě něco jiného... Chce to rozdělat a prohlédnout. Čím dříve, tím lépe.thumbs up
Upravil liborGS dne 19.08.2015 14:21
 
Luki-RT
#28 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 19.08.2015 10:16
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Dobre, na ventily se kouknu.
Zatim zjistuji na co se mam zamerit a az bude klid, tak se do toho pustim.
Klapky maji vuli(maji hrk) dokud nesezenu nekoho kdo mne osycky bud poopravi nebo nevyrobi nove, tak nechci to zbytecne rozdelavat. NEVITE O NEKOM?
 
Luki-RT
#29 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 05.11.2015 18:31
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Po sundání svodu jsem toto objevil na levém válci, na spodním výfukovém ventilu vypadá, že dobře netěsní .
Luki-RT přiložený následující obrázek:


[43.84Kb]
Upravil Luki-RT dne 05.11.2015 18:53
 
Luki-RT
#30 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 05.11.2015 18:53
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Svod. Takže jdu sundát hlavu a jsem zvědavý jak ventily ze vnitř vypadají.
Luki-RT přiložený následující obrázek:


[96.6Kb]
Upravil Luki-RT dne 05.11.2015 19:00
 
Luki-RT
#31 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 05.11.2015 19:03
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Ještě detail ventilu
Luki-RT přiložený následující obrázek:


[22.98Kb]
Upravil Luki-RT dne 05.11.2015 19:03
 
JRM66
#32 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 05.11.2015 19:47

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Mne podobnu paseku robilo presakujuce pôvodne klingeritove tesnenie pod hlavou, riadne prepečene, jednoducho časť oleja unikala von a časť do spalovaceho priestoru! Nahradil som ho novšim plechovým tesnenim, tak dúfam že už bude na dlho pokoj!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Luki-RT
#33 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 05.11.2015 20:21
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
na hlavě a válci není vyditelný únik oleje .
Upravil Luki-RT dne 05.11.2015 20:22
 
x552
#34 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 07.11.2015 21:15

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
Tak jsem se dnes dostal k rozebírání a na levém válci mám taky problém Sad
Naštěstí je to výfukovej ventil, takže ten úlomek skončil někde v katalyzátoru a nenadělal ještě větší paseku, teda aspoň myslím.
Jak k tomuhle může dojít?
x552 přiložený následující obrázek:


[112.39Kb]
 
Tonda
#35 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 07.11.2015 22:20

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
PetrL - malá ventilová vůle, chudá směs, špatně nastavený předstih, zakarbonovaný spalovací prostor....
Upravil Tonda dne 07.11.2015 22:50
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
x552
#36 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 07.11.2015 23:15

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
Tonda napsal:
PetrL - malá ventilová vůle, chudá směs, špatně nastavený předstih, zakarbonovaný spalovací prostor....


Díky za odpověď.

Stalo se to během jízdy, motor zahřátý, někde mezi 5-6tis otáček při akceleraci náhlá ztráta výkonu. Do té doby vše ok, žádné varování, nic co by bylo slyšet.

Ještě přiložím foto svíček. Ta vlevo byla na levém válci, kde je problém. Mají najeto jen pár tisíc. Tmavší je ta druhá, zlvláštní.
x552 přiložený následující obrázek:


[65.76Kb]
 
x552
#37 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 07.11.2015 23:15

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
... a foto pístu:
x552 přiložený následující obrázek:


[86.68Kb]
 
x552
#38 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 07.11.2015 23:19

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
Jo, jinak motorka nemá laďák, ani jinou úpravu, vše je v originále...
 
Luki-RT
#39 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 06.01.2016 18:12
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
Zdar pánové, tak dnes jsem sundal hlavu a takle to vypada .
Luki-RT přiložený následující obrázek:


[162.23Kb]
Upravil Luki-RT dne 06.01.2016 18:23
 
Luki-RT
#40 
Zkarbonovaná svíčka na levém valci
Přidané 06.01.2016 18:24
Avatar člena


Příspěvků: 23
Registrace: 09.08.15
A další
Luki-RT přiložený následující obrázek:


[186.85Kb]
Upravil Luki-RT dne 06.01.2016 18:27
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 123
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI