Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 2:   1    2  
 
ukazatel paliva 1150
Ivan
#21 
Přidané 22.02.2016 12:55
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
mi5 napsal:
Když já na tu kontrolku 100 km od domova nemám chuť čekat. Byl jsem zvyklí na kohouty, kde mi jasné motorka dala najevo, kdy je prázdná nádrž. Je to takový divný no.
Takže kontrolka se vždy rozsvítí jo?


MNĚ ano, taky jsem měl strach a tankoval na čárky. Ale jednou jsem vypouštěl nádrž nebo co a kontrolka svítila. Tak jsem si vzal příště flašku s benzínem a jezdil, dokud se nerozsvítila, to už čárky nebyly. A vypozoroval jsem, že to dělá vždy stejně a v nádrži mám stále stejnou rezervu. Tak to neřeším a když to tak občas vyjde, jedu v klidu bez čárek. Dělám to tak i hodně daleko od baráku, ono se tomu občas nedá vyhnout, nestresuju se a funguje to, někdy to dělám i naschvál, prostě se mi nelíbí pumpa tak jedu dál, bez čárek, někdy bez, jindy už i se svítící kontrolkou. Přijde mi, že kontrolka funguje správně i když čárky ne, možná to nějaký servisák vysvětlí.
On i pokles čárek v závislosti na kilometrech je u motorek rozdílný. Já měl dva 1150ADV, oběma čárky blbly (tomu prvnímu do pádu ne), ale každé motorce jinak. Ale výsledné ujeté kilometry jsou srovnatelné a jak jsem napsal, kontrolka se vždycky nakonec rozsvítí.
 
tomtom
#22 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 745
Registrace: 13.07.11
Mně se kontrolka rozsvítí vždy, ale to už tam žádné čárky nemám..od rozsvícení kontrolky ještě ujedu cca 50 km..( víc jsem nezkoušel ) ..jak píše Ivan, některé pumpy míjím, ale taky to je o to větší adrenalin, když už se blížím k těm 50 Wink Taky není špatné si při natankování plné nádrže vynulovat počítadlo a vím, že já na to ujedu cca 350 km..
 
lebi
#23 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 13:45
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
Tady borec to celkem pekne popisuje.
http://advrider.c...ed.364152/
 
Kamibart
#24 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 14:02
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 03.07.14
lebi napsal:
Tady borec to celkem pekne popisuje.
http://advrider.c...ed.364152/


úplně jsem tomu nerozuměl, ale už tuším o co tady jde :-)
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem Smile
 
mi5
#25 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 14:49
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
lebi napsal:
Tady borec to celkem pekne popisuje.
http://advrider.c...ed.364152/

Dík moc, to vypadá na tu záhadu a s tím odporem by to mohlo být ono. Má i dobře nafocenej ten potak.
 
Kamibart
#26 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 03.07.14
mi5 napsal:
lebi napsal:
Tady borec to celkem pekne popisuje.
http://advrider.c...ed.364152/

Dík moc, to vypadá na tu záhadu a s tím odporem by to mohlo být ono. Má i dobře nafocenej ten potak.

Kámo pak mi to vysvětli a popiš do PM až to budeš dělat, ať nejsem za blbce Grin
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem Smile
 
lebi
#27 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 21:14
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
Ja jsem si s tim taky hral a docilil stavu, co popisujete vyse. Plna nadrz, horni carka neni. Netusim totiz, kde ten plovak ve skutecnosti pri plne nadrzi je ...
 
mi5
#28 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 21:23
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Mě napadá jedna věc, změřit si odpor s nalitou nádrží na vývodech z nádrže a pak si to poznačit při vyndaným hladinoměru z naměřených hodnot. Jinak to asi nepůjde
Upravil mi5 dne 22.02.2016 21:28
 
lebi
#29 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 21:39
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
Neni mi uplne jasny, jak to myslis. Kdyz ten bazmek uvnitr budes mit hnutej, tak to bude davat jiny hodnoty, ne?
 
mi5
#30 
ukazatel paliva 1150
Přidané 22.02.2016 21:54
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Je to jen pro kontrolu, abych věděl o kolik se to hlo. Podle toho odporu by to mělo jít seřídit, když víme že má být v nalitém stavu 5,5 Ohm. Uložení potenciometru bude vybroušený jen na jednu stranu a proto to ukazuje jen nedolitou nádrž. Nejspíš tam hodnota bude někde okolo 8-10 Ohm. Aspoň tak to chápu, co jsem vyčetl z popisu v angličtině. Ta dráha fungování poťáku je hrozně malá a záleží nejspíš na každém Ohm pro správné nastavení ukazovatele hladiny.
 
Kamibart
#31 
ukazatel paliva 1150
Přidané 23.02.2016 12:15
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 03.07.14
mi5 napsal:
Je to jen pro kontrolu, abych věděl o kolik se to hlo. Podle toho odporu by to mělo jít seřídit, když víme že má být v nalitém stavu 5,5 Ohm. Uložení potenciometru bude vybroušený jen na jednu stranu a proto to ukazuje jen nedolitou nádrž. Nejspíš tam hodnota bude někde okolo 8-10 Ohm. Aspoň tak to chápu, co jsem vyčetl z popisu v angličtině. Ta dráha fungování poťáku je hrozně malá a záleží nejspíš na každém Ohm pro správné nastavení ukazovatele hladiny.


to vypadá jako piplačka...
Co mě nezabije, to mě zabije příště, až pojedu kolem Smile
 
badateltel
#32 
ukazatel paliva 1150
Přidané 29.02.2016 12:27

Příspěvků: 13
Registrace: 02.10.11
Krizus napsal:
Měl jsem na 1150GSA problém s FID, zničeho nic se mi po každém vypnutí zapalování hodiny vynulovaly. Tak to zlobilo několik měsíců a bez jakékoliv opravy to začalo zase fungovat a víc než rok chodí stále. Nechápu. Kdyby se to mělo opakovat, asi koupím celý panel na inzerát.


To resetování se mi stávalo, když dožívala baterka.
 
lebi
#33 
ukazatel paliva 1150
Přidané 17.03.2017 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
Ahoj,
par postrehu k tomuto tematu, jelikoz letos doslo na novy lak nadrze a pri te prilezitosti jsem vymenil i palivovy filtr.
Vzdy jsem pozoroval stejne chovani jako vetsina clenu tady. Plna nadrz, horni carka chybi a obcas behem jizdy se objevi. Pri vyjeti nadrze uz jsou vsechny carky pryc a kontrolka jeste nesviti, ale pak se prece jenom rozsviti.
Co jsem zkusil - po vymene benzinoveho filtru, jsem celej ten element pripojil k motorce a pri zapnutym klicku hybal plovakem. Palivomer ma teda slusne zpozdeni, coz je logicke kvuli splouchancum v nadrzi pri jizde. Zajimave je, ze kdyz plovak nastavim do krajni horni polohy (simulace plne nadrze), tak se skutecne objevi vsechny carky a pri pohybu dolu zase ubyvaji. To by znacilo, ze elektronicky je vse asi v poradku, tudiz by mohlo pomoci asi priohnout ten drat, na kterem je plovak primontovany. Otazka je jak moc, aby se pak clovek nedivil, ze mu to ukazuje jeste jednu carku a pri tom v nadrzi uz davno sucho Frown
Napada me jeste vliv nastaveni tlumicu a tim padem i konecneho sklonu motorky. V pripade, ze by treba zadek sedel niz a predek vys, uz by asi mohlo dochazet ke zkreslene indikaci hladiny.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 115
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,734
Nejnovější člen: Phany

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI