Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Prosba o radu - nedobíja
BranoNM
#21 
Přidané 03.01.2018 09:56

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
atomix napsal:
Dá se s tím pak nějak dojet nebo to umře zničeho nic ? cry


Samozrejme sa niekam dôjsť dá, zasvieti kontrolka dobíjania a potom len postupne odpája systémy (abs, svetlá, esá) ide skrátka iba na batériu, spravil som cca 20km na pumpu a zdochlo.
Šmolková R1200GS LC
 
Supi
#22 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 03.01.2018 15:17

Příspěvků: 105
Registrace: 21.07.14
BranoNM, v ktorom mesiaci bola vyrobena tvoja motorka?
Prvy typ alternatora sa daval do zaciatku 03/2014. Na nete vacsinou hlasia problemy s tymito prvymi alternatormi.
Ale mozno to bude tym, ze novsie rocniky nemaju zatial najazdene tolke kilometre a casom budu odchadzat alternatory aj na nich... Frown
 
BranoNM
#23 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 03.01.2018 21:09

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
Ahoj, podľa TP je to 24.3.2014 čiže dátum výroby bude pár dní/týždňov skôr.
Šmolková R1200GS LC
 
GSPETR
#24 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 03.01.2018 21:40
Avatar člena


Příspěvků: 337
Registrace: 22.11.15
Datum výroby zjistíš podle VINka tady http://bimmer.work
Upravil GSPETR dne 03.01.2018 21:41
 
atomix
#25 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 03.01.2018 22:03

Příspěvků: 38
Registrace: 12.05.17
BranoNM napsal:
Samozrejme sa niekam dôjsť dá, zasvieti kontrolka dobíjania a potom len postupne odpája systémy (abs, svetlá, esá) ide skrátka iba na batériu, spravil som cca 20km na pumpu a zdochlo.

OK takže přestane dobíjet náhle, žádné varování problikávání kontrolky dobíjení třeba pár dní předem, nebo postupný pokles dobíjecího napětí. Ono to nemá vlastně uhlíky na buzení rotoru jak u auta, že ?
Na cestě se to tedy nijak opravit nedá, jestli to není jen v tom konektoru. Takže jediné co mě napadá, že bych mohl pro nouzové ujetí udělat, je koupit autobaterku na nebližší benzínce, propojit to, a s tou vyšší Ah kapacitou získat pár hodit jízdy. Jinak odtah..... cry

52500km a Production Date 2014-02-19 Kočka
 
BranoNM
#26 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 08:04

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
Atomix, presne tak. Bez varovania, no a máš z toho eko vozítko. lol
Šmolková R1200GS LC
 
BranoNM
#27 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 08:09

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
GSPetr dík. Takže 10.2.2014.
Šmolková R1200GS LC
 
Pamilton
#28 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 10:23
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
......keďže máme super nezničiteľné a odolné a bezúdržbové motorky.....

Chlapče zlatej, takovej stroj ještě nikdy nikdo nepostavil. Ale třeba koloběžka se tomu popisu docela přibližuje
Upravil Pamilton dne 04.01.2018 10:24
BMMW R1200GS LC 2014
 
BranoNM
#29 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 12:17

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
No ja som písal v kontexte sloganov a chýrov čo idú okolo tejto modly cestovateľov. Neboj ja som sa už z toho dávno prebral.
Šmolková R1200GS LC
 
xavier
#30 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 12:33
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Ja myslim, ze o LC nikdy zadnej takovej slogan ani nebyl Grin Ale asi ani o 12GS, mozna o tech starsich...ale kazda ma svoje mouchy Wink
Aktualne 1250 GSA HP
 
Supi
#31 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 12:53

Příspěvků: 105
Registrace: 21.07.14
atomix napsal:
Takže jediné co mě napadá, že bych mohl pro nouzové ujetí udělat, je koupit autobaterku na nebližší benzínce, propojit to, a s tou vyšší Ah kapacitou získat pár hodit jízdy. Jinak odtah.....


V oleji bude plavat sajrajt zo spaleneho alternatora... neviem ci je dobry napad dalej jazdit s takouto motorkou. Ten odtah bude asi lepsia volba.
 
joe
#32 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 14:42

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Vývoj nezastavíš, vše pro zákazníka.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Bohumil
#33 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 14:54
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
100 roku to fungovalo a fcil fsecko inak... ja se zasekl na boxeru 1100 Cool
Kupredu spatki ni krok...
 
Slavek-xxx
#34 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 15:03
Avatar člena


Příspěvků: 1749
Registrace: 18.06.07
joe napsal:
Vývoj nezastavíš, vše pro zákazníka.

Tohle uz neplati skoro nikde. Ve chvili, kdy vyrobe vladnou marketingovi strategove a ne vyvojari, technici nebo kvalitari, je vsechno podrizeny prodeji. Marketing manager udela skrty, posbira odmeny a za dva roky prechazi ke konkurenci, kde udela naprosto totez... Po nem potopa...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
hicks
#35 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 15:30
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Bohumil napsal:
100 roku to fungovalo a fcil fsecko inak... ja se zasekl na boxeru 1100 Cool


jestli snis o kapitalismu 19teho stoleti tak upozornuju, ze tahas za kratsi konec vocasu Pfft

...teda jestli ti nedela dobre doslova votrocit PRAZAKOVI nebo VIDENAKOVI...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#36 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Slavek-xxx napsal:
joe napsal:
Vývoj nezastavíš, vše pro zákazníka.

Tohle uz neplati skoro nikde. Ve chvili, kdy vyrobe vladnou marketingovi strategove a ne vyvojari, technici nebo kvalitari, je vsechno podrizeny prodeji. Marketing manager udela skrty, posbira odmeny a za dva roky prechazi ke konkurenci, kde udela naprosto totez... Po nem potopa...


marketaka ma drzet pod krkem majitel... pripadne ho/ji muze klatit... B|
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
vsezved
#37 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 17:14

Příspěvků: 221
Registrace: 07.08.15
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy. Dnes neznám žádnou firmu, kde by šlo o zákazníka a s tím o spojený vývoj a know-how (udržení dobrých pracovníků). Na všech manažerských pozicích jsou dnes ekonomové s ne machři z oboru, jak tomu leckde bylo dříve. Holt pokrok nezastavíš
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
 
hicks
#38 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 04.01.2018 17:25
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
vsezved napsal:
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy.


v takovym svete, co zijes ty, bych zit nechtel Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Pamilton
#39 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 05.01.2018 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
hicks napsal:
vsezved napsal:
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy.


v takovym svete, co zijes ty, bych zit nechtel Cool

Pokud se chcete pohyboval na tomto diskusním fóru a dalších tomuto podobných přistupujte ke každému příspěvku s chladnou hlavou a zvažte, který příspěvek stojí za to,aby jste se na textem zamysleli. Asi i v tohle případě se dá použít zlatej marketinkovej poměr 20:80. Kde 20% příspěvků je nějakej hodnotnej ( v tomhle případě informační) základ a 80% sračky.
Jinak vám hrozí, že propadnete trudomyslnosti.
BMMW R1200GS LC 2014
 
BranoNM
#40 
Prosba o radu - nedobíja
Přidané 07.01.2018 15:50

Příspěvků: 16
Registrace: 02.01.18
Nazdar, tak som skúšal niečo odmerať a tu sú nejaké čísla: baterka v kľude 12,52 V po štarte 11,8 aj po pridaní plynu žiadna zmena.
Šedý konektor (tri žlté káble) na regulátore: s vypnutým zapaľovaním 3x0. So zapnutým zapaľovaním 9,20/9,35/9,20 V. S motorom v chode 15,8/0/0 a druhé meranie 17/3/0 V. Ten konektor som merall odpojený, neviem ale či to treba merať napojené alebo nie. A tiež myslím že by tam mal byť striedavý prúd, ak sa mýlim opravte ma.
Šmolková R1200GS LC
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 85
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI