Ero napsal:
e. tak splaš 3ku v naftě 330d a je to;-)
ale to zas nebude za ty love a nové už vubec, tož kup teho superba a máš to.
320d uz mozna jo... nove.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a aj to pojede víc než slušně na každodenní i zábavné autko
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
...jsou na ne prizpusobeny tlumice... teda pokud si nekoupim Mko.
já tam mám eMkový podvozek... původní byl naprosto úžasný, nadpozemsky pohodlný, z toho jsem byl fakt unešen - jen když se začalo trochu tlačit na pilu, byla z toho loď
pod trvalým dohledem
SpeeGo napsal:
Rozpočet mam tak cca 750 s DPH s tím, že to chci dávat na firmu. Což o to.. auto je to krásné ale asi by mě to na ty kilometry sežralo navíc mám naftu za jinou cenu než u pumpy, takže bych zůstal u ni.
tak s dvoulitrovým nafťákem se to měřit samozřejmě nemůže, pokud bys kupoval šestiválec, potom už bych se nebál říct, že se to skoro vyrovná, hlavně s pohonem všech kol...
a s cenovkou by ses u mě vešel
jen aby se jednou nestalo, že budeš chtít vzít rodinku třeba do Mnichova na nákupy a auto budeš muset nechat před městskými branami
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
já tam mám eMkový podvozek... původní byl naprosto úžasný, nadpozemsky pohodlný, z toho jsem byl fakt unešen - jen když se začalo trochu tlačit na pilu, byla z toho loď
jako proper-Mkovy, nebo jen tvrdsi tlumice.
ad. ta lod.. ty pocity jsi mel az kdyz jsi to znasilnil tema non-runflatama, nebo jeste predtim?
Protoze pokud vim, kdyz das NON-RFT rafky a gumy na RFT podvozek, chova se to podobne hrozne.. jako treba superb )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
a s cenovkou by ses u mě vešel
jen aby se jednou nestalo, že budeš chtít vzít rodinku třeba do Mnichova na nákupy a auto budeš muset nechat před městskými branami
..byl jsi v posledni dobe v Mnichove? Kamaradka tam ted par let pracovala... takovej mensi kandahar.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
eMkový podvozek skutečně plus stabilizátory Eibach.
myslel jsem jakékoliv německé město, přidává se i Itálie, Řecko už to má delší dobu, nafta do větších měst časem vůbec nebude moct...
za mě žádná škoda, do osobního automobilu přijde benzín
pod trvalým dohledem
Protoze pokud vim, kdyz das NON-RFT rafky a gumy na RFT podvozek, chova se to podobne hrozne.. jako treba superb )
co si pod tím mám představit ? jak hrozně ?
osobne jsem to nezkousel, ale fora jsou plny stiznosti, ze to je rozmekly atd. runflaty jsou tvrdy gumy, zvlast v te prvni generaci pneu. A je na to odpovidajicim zpusobem naladenej podvozek.
Ma to proste natolik tvrdou kostru + specialni rafek, abys na prorazeny gume mohl dojet treba z DE do Praglu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
za mě žádná škoda, do osobního automobilu přijde benzín
my mame cely roky benziny, ted mame 2x diesel a neprijde mi to spatny, zvlast v kombinaci s automatem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Samozřejmě, že to není hrozný. Jen je to horší. Do SUV bych neuvažoval ani chvilku, do osobního auta už bych naftu nechtěl. Později topí, na volnoběh třepe s autem, na benzínce se od ní zašpiníš, umastíš, stará nafta je hotový neštěstí /na opravách/.
Kdybych chtěl moc šetřit, dal bych si CNG, hlavně, kdybych s autem skákal třeba jenom po Praze...
pod trvalým dohledem
Pokud se s naftou jezdí delší trasy, je to úplně v pohodě. Mám v Octavii ještě staré TDI PD. Aktuálně přes 440 tisíc a na motoru/převodovce se neměnilo vůbec nic. Tedy kromě spojky a setrvačníku ve 425 tisících . Spotřeba oleje nulová, původní DPF (a to je určitě pasivní).
Jasně je to jiná kategorie auta, píšu to jen kvůli tomu dieselu. Jestli jezdíš 120 km denně a ne po městě, vydrží.
Ano Jaku, staré PDI je ale diametrálně odlišný příběh... na tom autě není krom dvouhmotového setrvačníku nic, co by se mohlo dok.u.rvit.
Nová nafta se vstřiky, filtry pevných částic, dolíváním močoviny - u nového auta ano,
jako ojetinu bych to nechtěl ani za zlaté prase... no vlastně bych to nechtěl ani u nového...
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Ano Jaku, staré PDI je ale diametrálně odlišný příběh... na tom autě není krom dvouhmotového setrvačníku nic, co by se mohlo dok.u.rvit.
Nová nafta se vstřiky, filtry pevných částic, dolíváním močoviny - u nového auta ano,
jako ojetinu bych to nechtěl ani za zlaté prase... no vlastně bych to nechtěl ani u nového...
prave mam jednicku v JETservisu v HK.
Po 140k naprosto dok...rveny vstriky. Mam N43 motor, dvoulitr.
Asi poslu fakturu zelenejm komunistum.. nicmene pointa je jina. Jestli si nekdo mysli, ze eurolevice by rada nezlikvidovala i benziny, je na omylu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
Ano Jaku, staré PDI je ale diametrálně odlišný příběh... na tom autě není krom dvouhmotového setrvačníku nic, co by se mohlo dok.u.rvit.
Nová nafta se vstřiky, filtry pevných částic, dolíváním močoviny - u nového auta ano,
jako ojetinu bych to nechtěl ani za zlaté prase... no vlastně bych to nechtěl ani u nového...
prave mam jednicku v JETservisu v HK.
Po 140k naprosto dok...rveny vstriky. Mam N43 motor, dvoulitr.
Asi poslu fakturu zelenejm komunistum.. nicmene pointa je jina. Jestli si nekdo mysli, ze eurolevice by rada nezlikvidovala i benziny, je na omylu.
Nevím jestli elektrolevice. Nicméně souhlasím s tím, že to pravděpodobně u dieselu neskončí.Zarážející a pokřivený je ovšem celý ten princip - pořídíš si schválený výrobek, u kterého není uveden konec schválení/ použití načež Ti začnou zakazovat používat k účelu, ke kterému byl schválen. Přitom nezruší původní schválení.
j_a_k napsal:
Nevím jestli elektrolevice. Nicméně souhlasím s tím, že to pravděpodobně u dieselu neskončí.Zarážející a pokřivený je ovšem celý ten princip - pořídíš si schválený výrobek, u kterého není uveden konec schválení/ použití načež Ti začnou zakazovat používat k účelu, ke kterému byl schválen. Přitom nezruší původní schválení.
eurolevice
u dieselu to samo neskoncilo.. viz DPF, turba atd u soucasnych benzinaku.
sorry, tohle je ideologicky motivovanej konflikt, akorat je to rozehrany na tolika frontach, ze ne vsude vyhravame.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[quote]makec napsal:
Podle kvality nafty - píšeš, že máš svůj zdroj - no jestli je to z bagru, tak si piš, že nevydrží[/quote.
Ty si myslíš že si někdo leje do bagru za tři mega nějakou sračku? Fakt zcestný myšlení ...[/quote
Máš recht, a když ušetří tak to nebude cucat hadicí z nádrže, ale natankuje u stojanu.]