Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
PeDR
#21 
Přidané 16.05.2009 11:28
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
petrj napsal:
Nechápu jak můžete jezdit na špuntech s 2.4 !!! Já jezdil s 1.5 ve dvou s 1.8 a bylo to tak akorát. A co vůbec nechápu, proč jezdíte na špuntech po silnici Smile a pak řešíte jestli se to vlní nebo ne.

Póza?Smile
 
Doc
#22 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 17.05.2009 07:09
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
petrj napsal:
Nechápu jak můžete jezdit na špuntech s 2.4 !!! Já jezdil s 1.5 ve dvou s 1.8 a bylo to tak akorát. A co vůbec nechápu, proč jezdíte na špuntech po silnici Smile a pak řešíte jestli se to vlní nebo ne.


to je spráný tlak

(pozor ale, poprvé se mi to stalo teď jak jsme se vraceli z Maroka, díky nedostatku času jsme na cestu zpět neměnili na silniční pneu, která jsme měli s sebou, říkali jsme si, že to odjedem na trajekt na špuntech. Při plné náloži motorky - fakt plné! - a z písku podhuštěno na méně než 1,5 a rychlosti na dálnici kolem 140 mají skoro všechny špunty praskliny kolem dokola na bazi špuntu. Po příjezdu domů šla zadní na vyhození, přední OK. Jsem zastánce podhuštění na bláta a písku ještě více než jenom na 1,5, ale asi jsme to přehnali na asfaltu při této kontrétní váze a rychlosti a velkému podtlaku = šlo o KarooT, ale to je v podstatě jedno, je to to samé s TKC)

takže nafukovat na 1,5 a třeba i méně do "měkkého", ale nutné potom opět zvýšit tlak na 1,5 -1,8, dle zátěže na tvrdý asflat, jinak se "podlamují" špunty

Na 1200 mám lehké vibrace kolem 110-120, pak klid
Upravil Doc dne 17.05.2009 07:11
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Slavek
#23 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 30.05.2009 18:13
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
vcera jsem po touranckach nazul TKC80 ... trochu jsem se bal prvnich km po tom co jsem tady cetl ... takze ...
prvnich par metru po vyjezdu ze servisu na 1 jsem si rikal ze jedu po kocicich hlavach, ale pak naprosta pohoda ...
.. dal jsem vcera a dneska 400km, vetsina v dostt hnusnym pocasi ... oproti touranckam na silnici necitim nejaky rozdil, jen na hodne klouzavejch vecech (novy asfalt, takovy ty asfaltovy zizaly kterejma se spravujou trhliny v silnici a pak podelne prejizdeni tramvajovejch koleji ... ) se mi zdaly min jistejsi ..

... zato polnacky (dneska dost mokry ... ) a sotolina (udusanej makadam na nove staveny silnici ... ) je doooost markatni rozdil ... libi libi ... Wink

 
slavekm.spaces.live.com
PPetr
#24 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 30.05.2009 18:55

Příspěvků: 113
Registrace: 29.07.08
TKC ve 180km/h na kaceru naprosto v pohode. zatacky nadhera. permanentne podhusteno na 1,5 a v pohode. skoro furt jsem jezdil jen sam. kdyz jsem vzal kamosa abych ho trochu postrasil zbesilou jizdou, uplne se po prudce klopene zatacce vypustilo kolo. stabilita GS vse zachranila, takze nasledovalo asi 10 km na benzinku s prazdnym kolem a pak po dofoknuti zase v pohode. TKC 80 jsem menil jen proto, že je mel naprosto sjete a zadek mi tak zacal trochu hazet pri klopeni zatacek. Ted jsem tam dal E-07, taky nahodou ve slavkove no a na zadek mi museli dat 140g aby ho dobre vyvazili. Mitasky me okolo 80km v hodine huci, pri rychlejsi jizde se to ztrati, protože asi huci vitr kolem. Jen je to des na mokru - absolutne na hovno v zatackach a spatne se s tim brzdi. na suchu brousim spucky bot a stojan. da se to, dokud je sucho. priste urcite zase obuji TKC80, bo je to ta nej guma na poradne klopeni. Mitasky trochu uskakuji. Ty mam nahustene na 2,0 bez duse a tlak mi drzi, ze i po 2 mesicich jsem nemusel dofukovat. snad jen kdyby to nebyla tak tvrda smes...
 
Vjetrnik
#25 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 30.05.2009 22:04
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
to Hicks: seriove podvozky u vetsiny motocyklu nejsou zadny zazrak s vyjimkou treba KTM s WhitePower a Ducati s Ohlinsy...ostatni pro poradne nasazeni potrebuji upravit a poladit...jiny olej+pruziny pripadne cely jiny tlumic...

a jezdeni se spunty na silnicich fakt nechapu...na svych motorkach pouzivam pneu dle urceni...na silnicni moto silnicni sportovni ContiSportAttack, na cestovnim GS cestovni Anakee a EXC FIM enduro pneu...dnes v bahne po destich ani ostre gumy nepomahaly, bylo to neustale bokem napred, ale i to ma sve kouzlo...Grin...zitra zacinam s prestavbou, tak s bahnem mam tak na mesic smulu...
 
hicks
#26 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 01.06.2009 09:07
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
to Hicks: seriove podvozky u vetsiny motocyklu nejsou zadny zazrak s vyjimkou treba KTM s WhitePower a Ducati s Ohlinsy...ostatni pro poradne nasazeni potrebuji upravit a poladit...jiny olej+pruziny pripadne cely jiny tlumic...

a jezdeni se spunty na silnicich fakt nechapu...na svych motorkach pouzivam pneu dle urceni...na silnicni moto silnicni sportovni ContiSportAttack, na cestovnim GS cestovni Anakee a EXC FIM enduro pneu...dnes v bahne po destich ani ostre gumy nepomahaly, bylo to neustale bokem napred, ale i to ma sve kouzlo...Grin...zitra zacinam s prestavbou, tak s bahnem mam tak na mesic smulu...


no jo Petre, jenomze ty mas vic motorek a pouzivas je k pomerne specializovanym ucelum.... pak jsou tady taci, co chteji univerzal...

takze Blueberry i Randolf maji treba TKC... svym zpusobem je chapu, chteji blbnout trochu v terenu i na silnici. NA jedny moto...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
randolf
#27 
Pro usmani: Prvnich 10km na spuntech
Přidané 01.06.2009 11:40
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Hicks napsal:
Vjetrnik napsal:
to Hicks: seriove podvozky u vetsiny motocyklu nejsou zadny zazrak s vyjimkou treba KTM s WhitePower a Ducati s Ohlinsy...ostatni pro poradne nasazeni potrebuji upravit a poladit...jiny olej+pruziny pripadne cely jiny tlumic...

a jezdeni se spunty na silnicich fakt nechapu...na svych motorkach pouzivam pneu dle urceni...na silnicni moto silnicni sportovni ContiSportAttack, na cestovnim GS cestovni Anakee a EXC FIM enduro pneu...dnes v bahne po destich ani ostre gumy nepomahaly, bylo to neustale bokem napred, ale i to ma sve kouzlo...Grin...zitra zacinam s prestavbou, tak s bahnem mam tak na mesic smulu...


no jo Petre, jenomze ty mas vic motorek a pouzivas je k pomerne specializovanym ucelum.... pak jsou tady taci, co chteji univerzal...

takze Blueberry i Randolf maji treba TKC... svym zpusobem je chapu, chteji blbnout trochu v terenu i na silnici. NA jedny moto...


Tak tak.. a krome toho jsou ty TKC na siilnici jak papucky Smile Sice nemuzu jet pres 150, ale to mi najednou nejak vubec nevadi helpless
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 105
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI