Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
Přestavba na Dakar
toli
#21 
Přidané 11.05.2009 17:49
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Lullu: nevím jak moc jsi se tím zabýval ale upozorním i pro ostatní na úskalí přestavby přední vidlice: 1)přílíš předsazené nebo naopak zapuštěné brýle-trubky vidlice budou dorážet na chladič.2)delší nebo kratší krk řízení 3)různá ložiska řízení 4)použití originál kola a brzdy-u MX vidlic většinou větší průměr osy a menší brzdové kotouče.5)v případě abs ještě upevnění kroužku a čidla.6)upevnění blatníku ale to už je maličkost
toli přiložený následující obrázek:


[57.57Kb]
Upravil toli dne 11.05.2009 17:54
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
ant
#22 
Přestavba na Dakar
Přidané 22.05.2009 15:22
Avatar člena


Příspěvků: 246
Registrace: 30.06.08
ja bych spis u sveho dakara tunil zadek, ten predek mam jinou pruzinu a jdu na doraz tak 50 procent zdvihu, zadek na doraz nejde ale mohl by byt stelovaci..a nebo dat rovnou jinou moto pac
http://racetool.c...product=58
z toho nikdy neudelam..
WILL RACE FOR FOOD
 
toli
#23 
Přestavba na Dakar
Přidané 22.05.2009 15:46
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Ten předek je fakt bída viděl bych to asi jako nejslabší část vhodnou pro tuning ale jiní (honza offroadák) maj zase problémy se zadkem.Asi kus od kusu a jezdec od jezdce.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Honza ofroudak
#24 
Přestavba na Dakar
Přidané 22.05.2009 17:35
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
zadek mi příde dobrej v jednom middle finger . Já ted řešim problem, že pojedu ve dvou v plný náloži Albanii a tam se trochu bojim že ten tlumič dodělam.
Ty tam máš ve předu ty progresivní pružiny? Pokud se nepustime do přestavby tak je vrznu do přeudu i dozadu a kašlu na to
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
toli
#25 
Přestavba na Dakar
Přidané 22.05.2009 17:50
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jo sou tam progresivní ale stejně de strašně rychle do kolen.Dneska sem se byl projet po enduro trati a zadek krásně stíhá zatimco předek neví kam by dřív skočil.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
toli
#26 
Přestavba na Dakar
Přidané 28.12.2009 11:14
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Tak chlapi objevil se dárce orgánů a já už mám doma přichystaný vidle na přestavbu lollollol jsou to Marzocchi Shiver 45mm 300mm zdvihu,plně nastavitelný. Tedka ale řeším problém s pružinama- na stránkách race-techu sem našel že origo dakar pružina má 6,2N/mm ,maj tam takovou kalkulačku a když tam dám hmotnost jezdce 70kg tak to hodí nějakejch 8,1N/mm jsou ty hodnoty reálný? Řeším to kvůli tomu že si budu muset nechat udělat nový pružiny-přeci jenom 200kg oproti 100kg je docela znát.
toli přiložený následující obrázek:


[66.1Kb]
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Nora
#27 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 09:35

Příspěvků: 189
Registrace: 26.12.09
standardní dakar má jaký zdvih na předku?
 
toli
#28 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 15:13
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
dakar 210mm zdvihu síla trubky 41mm.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Nora
#29 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 15:22

Příspěvků: 189
Registrace: 26.12.09
Nenáročná úprava by byla použít vidle z pegasa, které mělo USD, ale zdvih je tam jen 180 mm, na druhou stranu jsou tužší a vše okolo na to pasuje (mimo brýlí a blatníku)
Upravil Nora dne 30.12.2009 15:26
 
toli
#30 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
No já stim chci trochu do terénu proto MX vidle.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Nora
#31 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 15:34

Příspěvků: 189
Registrace: 26.12.09
jj, je mi to jasné, je to jen možní inspirace pro ty, co nejezdí takový off a neskáčou do rokle
 
MikiberG
#32 
Přestavba na Dakar
Přidané 30.12.2009 17:54

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Z Dakara krosku neuděláš ani vidlicema Wink na skoky není vhodná- je prostě moc těžká a hlavně na předek. Daleko líp se mi s ní jezdí v terénu když je trochu naložená vzadu. Každopádně se mi orig. vidlice zdá dobrá hlavně kvůli výztuze /můstku/ - skoro vůbec se nekroutí - co se týče tvrdosti a tlumení jde poladit že to je vyhovující k tomu, co se s tím dá jezdit. Kroucení bude u krosový vidle problém a dost zásadní, poznáš to v terénu a hlavně na silnici - je to jeden ze dvou důvodů proč jsem do toho nešel. Druhý je že se změní těžiště/předek bude výš/ a tím se ubere na univerzálnosti - použití motorky na silnici.
Dakar 650, HusaberG
 
MMirek
#33 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
Pořád nevím pod jakou zkratkou hledat body kit na f650gs "alá dakar". Poradíte? Nebo kde je možno jej sehnat. Jedná se mi převážně jen o plasty
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
TomasTT
#34 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Hledej konverzní sady. Conversion kit rallye např..
Nicméně si myslím, že to je nesmysl. Ta motorka je těžká a nikdy to nepojede tak, jak by mělo - pokud neuděláš úpravu "a la Schalber" která z 650 udělala 880ccm a výkon 110hp..
Každopádně části kitu se dají sehnat - např. nádrže ale podvozek jako takový už se nevyrábí a tím pádem k tomu přestali nabízet i ty sady (kde byly nejen vidle a zadní tlumič ale i nové brejle, osa řízení, ráfky...)
Tu přestavbu jsme dělali taky, náš kamarád tu motorku pořád má a tuším byla i nedávno na prodej za nějakých 150tis. Mimochodem méně upravenou jezdil před časem i Honza Mareš, čerstvě stříbrný na Evia rally v Řecku. Každopádně ty úpravy na plný rallye kit jsou radikální, je toho fakt několik beden, má to jinou podsedlovku, jiné nádrže, kokpit a jak jsem psal i podvozek. To co jsme dělali kamarádovi, to mělo WP se zdvihem 280mm. Dneska to myslím už je přežilý, takhle těžký motorky dělaný na etapy o délce 500km jsou víceméně nanic - kromě klasických rallye typu Heroes Legend, kde by se jet dala. Na těch menších budeš strašně hendikepovaný váhou proti upraveným ostrým endurům a na těch dalších nesplníš regule díky objemu. Takže na hraní.
Jinak na ostrém Schalberovi jsem osobně jezdil, to ale mělo většinu dílů z karbonu nebo kevlaru včetně třeba úchytů nádrží apod. I palubní deska byla ze dvou karbonových destiček s pěnou mezi nimi. Váha celé motorky byla tuším 150kg. Ale stavět to nové je nesmysl.
old.touratech.cz/sample05.jpg

Tohle je "ostrá" verze s modifikovaným motorem od Schalbera:
old.touratech.cz/040.jpg
Rozdíl mezi tou nahoře (dávali jsme jí jednou do soutěže přestaveb na výstavě) je asi tak 25kg a 50% výkonu Smile Cenu nikdo neřešil, ta žlutá motorka stála tenkrát přes mega. Je to jedna z Touratech Rallye Dakar teamu, nebyl tam strop - bylo jedno co to bude stát.
lh3.googleusercontent.com/-5hUCBU7Yf3s/T6gXI_9Tl-I/AAAAAAAAQj0/PYg--SJZeoU/s576/640-2.jpg

lh4.googleusercontent.com/-MzBIBsS682s/T6gXJpll_gI/AAAAAAAAQj4/myn2E6zZrdY/s640/640-4.jpg

Tady je vidět kokpit a brejle
lh3.googleusercontent.com/-Un2cKk5em-0/T6gXKLVWsLI/AAAAAAAAQkE/WQ448b6Szfg/s640/640-5.jpg

Tohle je Milda na bývalé enduro trati v místě napojení nového pražského okruhu na obchvat od letiště..
lh5.googleusercontent.com/-4PsM8vQ4cGE/T6gXLF1gdsI/AAAAAAAAQkc/JBnx8F_qPGQ/s720/PA292078B.jpg

Ta vpředu je TB652ORYX - takové enduro na bázi F650GS co kdysi Touratech vyráběl jako konverzi.
lh3.googleusercontent.com/-fAnmju6kwII/T6gXJA7WXII/AAAAAAAAQjw/u2UaR4tDtuc/s576/640-3.jpg
Upravil TomasTT dne 07.05.2012 20:45
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
MMirek
#35 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 20:31
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
Díky za info.Ale já se asi špatně vyjádřil. Měl jsem na mysli jen změnit ty plasty, aby to vypadalo jako dakar. Nad motorem, kolem sedaček a ten zobák vepředu.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
TomasTT
#36 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 20:46
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
MMirek napsal:
Díky za info.Ale já se asi špatně vyjádřil. Měl jsem na mysli jen změnit ty plasty, aby to vypadalo jako dakar. Nad motorem, kolem sedaček a ten zobák vepředu.


Aha, tys myslel "Dakar" jako model ne jako rallye stroj na "Dakar" jako na soutěž Smile
Tak neva, já myslel že když jsem viděl v diskuzi rozebírat cenu těch sad, tak že se mluví o opravdu rallye konverzích.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
servisak
#37 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Ta v tom skoku je tak před 15 kily dneska by to už nedal tak vysoko..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
MMirek
#38 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 20:55
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
Ty fotky jsou nádherný, to jsou parádní stroje !!

Špatně jsem se vyjádřil, ale tohle se mi fakt líbí co jsi sem dal. NEchtěl jsem zakládan nový vlákno a tohle bylo "dakaru vzhledu" nejblíž Smile

Kde nebo teda pod čím mám hledat ty konverze?
Upravil MMirek dne 07.05.2012 20:55
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
TomasTT
#39 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 21:06
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
servisak napsal:
Ta v tom skoku je tak před 15 kily dneska by to už nedal tak vysoko..


Smile Koukni na ty fotky jak jsme byli vysekaní... Já tenkrát chodil 5x týdně do fitka a cvičil dvoufázově. Kde ty časy jsou Smile
Já tenkrát upadnul mezi dvěma skoky a ohnul právě tu v jiné diskuzi zmíněnou páčku Magura a báli jsme se jí narovnat aby nepraskla.

lh6.googleusercontent.com/-AnVS1mw_sPk/T6gcVeQYmMI/AAAAAAAAQlI/xui7LHtag9A/s720/PA292021.jpg

lh5.googleusercontent.com/-PZg2q2Y1wSg/T6gcVixiC0I/AAAAAAAAQlE/RGvugLn7tkE/s720/PA292030.jpg

Tady s tím skáče náš kamarád Radek (endurovypravy.cz)
lh5.googleusercontent.com/-Esm9EXgWwxY/T6gcVfSPUQI/AAAAAAAAQlA/ptUpy5cm1QQ/s720/PA302135.jpg

A tady já, tady už je páčka ohnutá Smile
lh5.googleusercontent.com/-QN_FDfbWLKM/T6gcWPfUE-I/AAAAAAAAQlM/zVzxzIXSKYc/s576/T-1-skok%2520copy.jpg
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
servisak
#40 
Přestavba na Dakar
Přidané 07.05.2012 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
No však proto to píšu Grin Joo ADVENTURE MENU to je svinstvo ale když ono je taaak strašně dobrý thumbs up
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 75
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI