Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Chrastivy zvuk při zátěži
Tryskac
#21 
Přidané 15.04.2024 18:20

Příspěvků: 741
Registrace: 16.11.08
Povedal by som, že autor druhého videa, je riadny špecialista. Ak tú moto takto používa trvale tak mu to klepe - drnčí či rezonuje málo.
Ved si tam dal dynamic a po preradení tam má pod 2000ot. Vari mali sofťaci rátať s tým, že niekto bude v dynamicu jazdiť v otáčkach pre TDI?Shock
Moc tomu neverím, že u 1250, čidlo klepania nezasahuje do predzápalu, možno je to tak, že zasahuje do prepínania siftcamu, no podľa použitej vačky sú určite použité aj iné predzápaly či vstrekovacie časy
 
Mr GS
#22 
Chrastivy zvuk při zátěži
Přidané 15.04.2024 18:39
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
Francis napsal:
Mr GS > Zkoušel jsi jezdit s odpojeným čidlem detonačního spalování? Třeba by to bylo ještě horší, to že to zacvrliká neznamená, že korekce nefungují, ale že už jsi za hranou regulačního rozsahu. Mimochodem, i toto čidlo může umřít, zkoušel jsi jiné?

Základní otázka: firmware a mapy v řídící jednotce motoru jsi měl celou dobu originální nebo nějaké "laděné"? Motorku máš od novoty, nebo z druhé ruky a mohl to tam nahrát předchozí majitel?

To vše jsem už psal výše.
Asi po roce/dvou, co jsem to koupil, jsem nechal přehrát mapu na 91okt. Oficiálně nabízená varianta. Proto mají všechny 12GS do r. 2007 v technických datech 74 (72) kW.
Od té doby bez problémů, až do nedávného přechodu na E10.
Tohle vše bych ještě pochopil, ale nechápu, jak to může být mimo rozsah už ve 4200 ot. při běžné 95 E5? Kdyby to bylo někde u omezovače nebo v oblasti max. výkonu nebo krouťáku, nebo aspoň kdyby byl motor přehřátej, tak OK, ale aby to začalo klepat ve 4200ot. při provozní teplotě?
Čidla jsem měnil obě letos, protože už vloni začala občasně ukazovat diagnostika problém. Sporadicky na levé/pravé straně... tak jsem vyměnil obě. Ale do loňska byly v pořádku.
Jezdit s odpojenýma čidlama jsem nikdy nezkoušel. Ani si nemyslím, že by se dalo objektivně posoudit, jestli je to horší, když se to nedělo vždy. Vždycky jsem se tomu snažil vyhnout a předpokládám, že přirozená reakce každýho normálního člověka je, při problému ubrat, takže hádám, že i úplnej lajk okamžitě přijde na to, že když to klepe, tak ubere a klepání zmizí. Na to asi není třeba diplom z VÚT.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
paaulooss
#23 
Chrastivy zvuk při zátěži
Přidané 16.04.2024 13:38

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Palivo e10 by teoreticky mělo být odolnější vůči detonacím díky lihu, ktery má vyšší oktanove číslo...
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 54
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI