takže bych udělal záver: kolísání mezi 3-4tis ot. při ustálný jízdě je dan za jednoválec, která je navíc ovlivnena ŘJ a budem se s tim muset nejak vyrovnat
pokud to někomu vyložene vynecháva, take je někde chyba, ale to už nemá s tímhle nic společnýho
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
podle TP je to ´01,ale vzhledem k tomu,ze je to bily model tak bych rekl ´00
jsem rad,ze ten problem neni jen u me,protoze za necely mesic jedu na UA a byl jsem z toho nervozni
já příští týden valim do albanie a jediný co ptoto udělám před odjezdem, je že vyčistim svíčku filtr(kn). Odkalim nádržim a jedu
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Spea napsal:
Muj pocit z motoru f650 GS r.v. 02 je zas takovy, ze kdyz mam motor v otackach, je tzv. v tahu a ja predpokladam, ze budu treba brzdit, tak zcela povolim plyn a v tuto chvili prijde neprijemny cuknuti. Ted si nevybavuju, jestli to neprijde i pri opetovnem pridani plynu, ale myslim si, ze jo.
to je asi kompresi motoru - jeste neni vybehlej. takze bych to bral jako dobry znameni... ale je to neprijemny
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Honza ofroudak napsal:
já příští týden valim do albanie a jediný co ptoto udělám před odjezdem, je že vyčistim svíčku filtr(kn). Odkalim nádržim a jedu