Dojel jsem na tom od Strečna rychlostí 100 - 130 km/h. Žádná vůle ani hučení ani horší chování. Jen valil olej. Ten jsem koupil na benzině a 3x po cestě dolejval. Je to škoda. Myslel jsem si, že vydrží motorka 100 000km bez oprav. (když pominu vaření rámu a zobáku). Jinak na motorce měnim jen oleje a gumy. Jo a taky benzín v nádrži. Ten měním každou chvíli. A aby toho nebylo málo, tak jsem před pár tisícema pocitoval pocukávání motorky, který zase zmizelo, ale přesvědčil jsem se o tom, že odešla lambda sonda, bo jsem si to v práci měřil na emisích a jsou jak z dobře zajetýho trabanta. Nu což. Budeme opravovat. Je to jen ložisko a sonda.
Upravil Cycli dne 19.07.2008 12:21
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
shimi napsal:
no ty mě děsíš já mam najeto 102tkm a pořád nad tim zadkem přemejšlim,kolik jsi ještě ujel od prvních příznaků nemoci co jsi zjistil???
Ujel jsem na tom 250 km od doby zo jsem to zjistil. Teda spíš co mě to řekl Miloš. Kdyby si toho nevšimnul, tak to asi nevím ještě ted. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
a jel si naloženej v plný polní a ve dvou a nebo ne,mě jde o to když se mě to přihodí někde na dovolený jak to řešit takovou věc,přemejšlim o tom že si sebou povezu to jetý ložisko jak má Honza a v nejhoršim případě bych to prostě někde udělal,ale asi by to chtělo vzít sebou i gufero co,nebo myslí že kdyby se tam dalo nový ložisko tak se to znovu spátky vystředí a přestane to chcát???a to jsi na benzince sehnal olej co tam patří a nebo jsi tam cpal něco jinýho??
Jel jsem v plný polní z UK, gufero se potrhá a olej jsem koupil převodák. Ani nebyl hypoidní. Nějakej Trysk za 70 kč. Lepší nákej olej než žádnej. Drahej bych nekupoval i kdyby ho měli. Kdyžtak nafotím zejtra i to gufero jak dopadlo.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jo to je dobrá informace že to gufero šlo taky do sedínky budu rád když mi i potom popíšeš jak to šlo udělat to nový ložisko,jistě to budeš dělat sám,a taky hodně foť až to budeš dělat,hodně mě to zajímá,i bych rád věděl jaký všechno nářadí bude potřeba,zatím moc dík
Tak beru foták a motorku a jedu rozdělávat ten diferák.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
tak to je paráda,pořádně foť postup mjak si na to šel ať to máme jednoduší a koukal semna cenu ložiska neni t nic strašnýho,čekal jsem horší,chtěj za něj 1170,- bez daně, a jak se to tam řeší stim vymezovacim kroužkem?? jelikož dělaj 18náct různejch těch vymezováků,ale už mě jednou někdo řikal že se ty vymezovací kroužky nechávaj ty co tam jsou,budeš tu vůli někaj měřit a nebo tam necháš tens tarej vymezovák a hotovo?
Jo ložisko je nejlacinější v BMW. Stávalo vždy asi 1300 - 1400 kč. Repliky od 2200 výš a opět čekací doby dlouhý. Tu vůli musíš udělat vždy. Mě se teda zatim poštěstilo, že jsem tam dal starý podložky a bylo to dobrý. Musí to mít trochu hrk zjednodušeně napsáno. Jinak zadřeš soukolí a nepomůže ti ani supertotálhypoidní olej. Většinou když dáváš jen ložisko by se to nemělo hnout, protože jsou všechny stejný. Kdybys měnil obal, tak už musíš dávat daleko většího bacha.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jo taky si myslim že tam se nemuže ta vule nijak změnit,ta vule je tam asi udělaná od výroby asi jak tam zafrezujou to zadní ložisko a taky jak je udělanej ten zípich vtom víčku který tam drží to ložisko,protože to ložiško je přece presná věc a je každý stejný tak byse tim neměla žádná vůle změnit,je jasný že tam vůle musí bejt protože jsou tam docela teplotní rozdíly
Jinak Shimi včera jsem vezl motorku do dílny asi 6km a tak jsem dal zpět starý gufero bez pružiny a neteklo. Pak to tam půl dne stálo a ani kapka. Samosebou ho vyměním, ale ptal jsi se tady na to. Dalo by se v nouzi použít.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi