Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
Jak na "4500" otáček?
karcici
#21 
Přidané 11.10.2009 12:44
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
........skus pozriet tie synchra vtedy ked ti to klepe možno fakt bude treba častejšie zoštelovat.....ešte ma napada pozriet a častejšie vyčistit tie spodne sviečky byvaju vždy zasrate jak svina,to myslim zvladneš
 
Tom_P
#22 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 12:54
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
karcici napsal(a):
........skus pozriet tie synchra vtedy ked ti to klepe možno fakt bude treba častejšie zoštelovat.....ešte ma napada pozriet a častejšie vyčistit tie spodne sviečky byvaju vždy zasrate jak svina,to myslim zvladneš


o zvládnu, nicméně si myslím, že zrovna spodní svíčky s tím nemají nic společnýho. Osobně si myslím synchra, uvidíme ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#23 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 12:55
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
.......no každy podcenuje spodne sviečky ale skus si odpojit spodnu sviečku a pojazdit ako to bude triast......
 
Tom_P
#24 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
zkusím to, uvidím, nicméně svíčky jsem dával nový
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Vjetrnik
#25 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 14:08
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Ta díra okolo 4500ot mne fakt až tak netrápí, mnohem víc mi vadí teď, že po servisu před dvěma týdny mám pocit, že na volnoběh běží motor výrazně hruběji, než před servisem (jiný zvuk, větší vibrace), takže jdu psát do Pia, v čem by mohl být problém...helpless

to Hicks: dnešním Rukka testem, který mimochedem dopadl na výbornou, to oblečení je fakt bomba, považuji letošní GS sezonu za ukončenou...už jen umýt, naleštit a uložit...takže máš smůlu, žádné svezení už nebude annoy

a příští víkend přehazuji u EXC motárdová kola zpět za offroadové a jdu se válet do pískovny...lol

 
hicks
#26 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
Ta díra okolo 4500ot mne fakt až tak netrápí, mnohem víc mi vadí teď, že po servisu před dvěma týdny mám pocit, že na volnoběh běží motor výrazně hruběji, než před servisem (jiný zvuk, větší vibrace), takže jdu psát do Pia, v čem by mohl být problém...helpless


olej jsi nejspis kontroloval, co...


to Hicks: dnešním Rukka testem, který mimochedem dopadl na výbornou, to oblečení je fakt bomba, považuji letošní GS sezonu za ukončenou...už jen umýt, naleštit a uložit...takže máš smůlu, žádné svezení už nebude annoy

a příští víkend přehazuji u EXC motárdová kola zpět za offroadové a jdu se válet do pískovny...lol


aha no skoda... mne se podzimni jezdeni pokud neprsi moc moc libi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#27 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 14:37
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
JO, JO....podzimní ježdění já také rád...ale po dnešku si jej budu užívat příště sám na EXC...annoy
 
paja1
#28 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 19:56
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
Tome-P.
Jestli jde seřizovat lanko u pravé a levé škrtící klapky, tak si to synchro určitě udělej. Bude se to chovat stejně, jako ta má starší 850. Lanko mechanicky otočí klapkou.Cool

Potřebuješ akorát vodní váhu. Nic na tom není. Vždycky si poznamenej jakou máš polohu seřizovacích šroubů (značka barvou atd.), zapiš si rozdíl hladin. Já si psal volnoběh, 2 tis. a 4tis. Pak pohni vždy jen jedním šroubem a znovu vše přeměř a zapiš. Za chvíli budeš krásně znát jaký máš rozdíl při jaké poloze šroubu. Pak to skus během jízd poladit aby to nevibrovalo. Čisté svíčky a seřízené ventily ber jako povinnost.

Ján mám 5 tisíc při 120km/h protože mám kratší převody a můžu teď tak jet třeba 2-3 hodiny v kuse a žádný problém.lol Dřív se to nedalo vydržet, byl jsem fakt nasraný.*pissed*
Skus to, držím palce.
Pája
 
Tom_P
#29 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:10
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
no zrovna vodní váhu memám ...... Smile) kde se to dá koupit? Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
vlada-adv
#30 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:25
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Nic nekupuj vyrob. Potřebuješ prkno průhlednou hadici. Udělej z hadice "U" na prkně pověs svisle na dveře konce připoj na podtlaky a je to. Někdu tu byl i podrobný popis s rozměry. Seřizuje se na 0 rozdíl hladin.
 
karcici
#31 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
http://www.motogu...ometer.asp

.....na pripojenie k motoru doporučujem použit kusky čiernej gumovej hadice ta priesvitna sa teplom od motora deformuje ,spojky na hadice z ostrekovačou fabia favorit a myslim že aj tu priesvitnu som kupoval s ostrekovačou na fabiu a pod
Upravil karcici dne 12.10.2009 20:40
 
vlada-adv
#32 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:45
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Jo to je přesně vono thumbs up neni duvod to kreslit znova. Dodržet je potřeba pouze výšku kvůli výšce vodního sloupce. Píšou 4stopy=1,21m. Osobně to vodím na prkénko 180cm na dveře garáže a 1,5m od spodního ohybu k vrchnímu. Výška je důležitá kvůli maximálnímu velikosti podtlaku aby ti kapalinu nevycuc motor pokud ti při měření třeba upadne jedna hadička Grin
Upravil vlada-adv dne 12.10.2009 20:48
 
Tom_P
#33 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:50
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
A ňáká profimožnost není? Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#34 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 20:55
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
......pohladaj na fore ....pristroje na synchro tu boli myslim do 100euro......ale nič presnejšie ako vodovaha asi nebude,aj ked sa s nou tažšie robi a nič vynimočne ked obsah vodovahy vycucne motor do sebaGrin

http://www.motorr...ester.html
Upravil karcici dne 12.10.2009 20:56
 
xavier
#35 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 21:18
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Tom_P napsal(a):
A ňáká profimožnost není? Smile


"Profi" na doma je Carbtune http://www.motops...-pro/c2272

ale to prkno s hadickou udela to samy a mozna to bude i lip videtSmile
Aktualne 1250 GSA HP
 
urbas
#36 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 21:18

Příspěvků: 30
Registrace: 29.01.09
Ahoj. Seřízení je na této stránce a bez diagnostiky.
http://www.motorc...eId=264844
Upravil urbas dne 12.10.2009 21:18
 
autoelektrika.eu
Tom_P
#37 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 21:27
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
urbas napsal(a):
Ahoj. Seřízení je na této stránce a bez diagnostiky.
http://www.motorc...eId=264844


Návod vypadá dobře - nicméně angličtinou nevládnu, asi to odvezu na seřízení podtlaků do carservisu a bude klid Smile nechce se mi o víkendu "vibrovat" sk a zpět Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
vlada-adv
#38 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 21:37
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Tome> profi je nejlepší hadice s kapalinou. Největší problém měření podtalků je totiž pulzování měřené hodnoty v zavisloti na otáčkách motoru způsobené principem funkce motoru tedy střídání doby kdy se saje a kdy ne. Všechny měřící bazmeky (přístroje) musí tuto pulzaci tlumit aby bylo vůbec něco vidět. Jednoduché budíky mají škrtící šroubky. Elektronické budíky to řeší jinak. Právě hadice s vodou nebo jinou kapalinou je optimální z hlediska tlumení protože kapalina má setrvačnost která právě tyto pulzy tlumí. Někdy právě jednoduché udělátko poskytuje přesné výsledky.
 
Tom_P
#39 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 21:44
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Dobře, ale výsledkem by mělo být srovnání hladin, nicméně při pulzaci předpokládám, že musí být stejná frekvence pulzace (asi logické) a stejná amplituda (výška střídání hladin). Dál se bojím, že mi to tu vodu vcucne do motoru Smile a za třetí mi není jasný jestli při volnoběhu, při otáčkách, teplotě ..... což je asi v tom anglickým návodě .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
vlada-adv
#40 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 12.10.2009 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
U 1200-ky volnoběh neovlivníš tam to řídí serva. Má smysl to regulovat od 1800 výše. V optimálním případě by to mělo být synchronní v celém rozsahu otáček. Pulzaci u vody neuvidíš. Pulzy jdou střídavě levá prává ale tak rychle, že se voda nestačí hýbat na rozdíl od budíku ketrý lítá nahoru dolů jak vzteklý. I na volnoběh by to mělo sedět +- ale není to pro provoz kritické.
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI