k tym saitam, mal som saito I. este na varadere
vymrdany smejd, jedna hriala normalne a druha bola maximalne vlazna aj ked som nechal tlacitko v polohe start /este ze som ich kupil aj s motorkou inak by ma drblo/
vraj saita II. su uz normalne ale stratil som doveru voci tejto "znacke"
u nas na krame predavame daytony, ktore su trosku drahsie oproti saitam ale este nikto na ne nepovedal pol zleho slova
taktiez som premyslal tie rukovate vymenit za nove ale ako vidim nebude to take lahke draha
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 14.12.2007 21:37
Mě taky na 1150 orig vyhřejvání hřeje pravý víc jak levý. A taky vím proč. Protože plyn držíte víc stisknutej, bo s nim točíte a levým heftu mám jen tak ledabyle položenou ruku. Když je oba chytmu stejně, tak je rázem po závadě.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak jsem ty gumy rozřezal.Vyhřejvací drát tam normálně zůstal obě rukojeti mají průměr 26,5mm a dýlku 125mm.Tak jestli měkdo na takový gumy narazil šup sem s nima.
Jestli tomu dobře rozumím tak jsi rozrizl jen gumy a vyhrivani tam zustalo? Ted teda sehnat jen gripy(ty gumy)
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
http://www.bikers...1&level=10
Upravil zmijon dne 20.12.2007 18:08
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
až je seženeš,tak sem napiš, jaké tam pasovaly.
Také mě to bude čekat,jelikož ta guma je už tak ošoupaná,že mi v jednom místě začíná praskat..... rozměr už od tebe vím,tak budu také pátrat a kdyžtak sem písnu
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Čus..... tak mě napadla jedna varianta,jak zachránit BMW hefty,které měly najeto 98tis km a pravý mi začínal praskat, bo byl prošópané.
Kamarád elektrikář (tímto děkuji Hubymu) mi donesl stahovací bužírku D40mm na kabely a pomocí horkovzdušné pistole jsme hefty přeplátovali. Výsledek dopadl docela dobře,bužírka je pevná a snad zase nějakej rok vydrží. Na plynu byla v dost horším stavu,takže na fotce je po 2,5 vrstvách stahovačky a u spojky jsem dával jen jednu.
Síla té bužírky byla asi 0,5mm,ale po zapečení se zvedla tak na 1mm-odhad. Je to pevné jaxviňa, vypadá to,že to nebude barvit a něco to i vydrží.
Vzhled trošku čopráckej,ale překvapilo mě to, vypadá to fakt dobře. Jak to bude fakčit ukáže čas - tak jen pro inspiraci fotky.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[167.35Kb]
Upravil Hrabe_X dne 13.03.2008 06:59
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
hrabě X : jo..to by šlo..docela slušně zapravený
..jinak k těm rukojetím..měl jsem na Varaderu pro změnu ty Daytony, a s origo.vyhříváním na GS se to nedá ani v nejmenším srovnat..byly vlažný obě..
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
sgt08 napsal:
hrabě X : jo..to by šlo..docela slušně zapravený
..jinak k těm rukojetím..měl jsem na Varaderu pro změnu ty Daytony, a s origo.vyhříváním na GS se to nedá ani v nejmenším srovnat..byly vlažný obě..
Tak mam pocit, ze na mem 1150GSA je neco spatne, protoze mi to moc netopi. Zapnul jsem to asi pri 5 stC a hefty byli jen vlazny - prakticky k nicemu. Ty ktery mam na KLE500 (nevim co to je - nejaky dodelavany), jsou ve startovaci poloze za chvilu vrely.
Nenapada nekoho, kde by mohl byt problem? Dik.
Jo hoši nouze naučila Dalibora housti a mě potahovat hefty. Nad pivem se rodí nejgeniálnější myšlenky , jen nevím,když přetopím na dvojku,zda to nebude nějak reagovat, i když by se to mělo stále víc zatahovat - totéž v létě na sluníčku. Pak se ještě uvidí jak moc je ta stahovačka UV odolná,zda na slunci nezpuchří. Jinak je ale odolná všem běžným chemikáliím.
Další varianta by byla dát smršťovačku a pak omotat páskou na tenisové pálky, ta vydrží taky hodně, ale přímo na origo heftech by nedržela. Vypadalo by to taky slušně, ale obávám se,že by to nebylo vodě odolné, nabylo moc na průměru a měl bych pocit, že GS řídím lahváčema.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /