Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Nastaveni zadniho tlumice
MartasUSA
#21 
Přidané 09.02.2010 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 88
Registrace: 07.02.10
TOLI napsal(a):
MartasUSA napsal(a):

Ty udaje 48cm a 210mm je asi "travel" jak tlumice jezdi. Kurnik jak tomu rikate cesky te vzdalenosti od nejnissi k nejvyssi vzdalenosti tlumce hmm!


48mm je průměr trubky u WP tlumičů z KTMky-zdvih mají 250,280 nebo 300mm to záleží na typu.A wilbers 210 právě tady znamená označení tvrdosti pružiny,zdvih je shodou okolností 210mm.(každej výrobce má značení jiný)

Jinak když našteluju předpětí na max tak mi to povyleze taky o nějakých cca 5cm.


Aha. S tema cislama jsem si nebyl jistej Wink Na kolik vyjde OHLINS v cesku na dakara?
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
 
toli
#22 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 09.02.2010 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
V ČR nějakejch 25tis kč.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
toli
#23 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 09.02.2010 22:21
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jeden typ: http://www.tourat...cts_id=870
a druhej http://www.tourat...ts_id=4154
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
MartasUSA
#24 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 09.02.2010 22:23
Avatar člena


Příspěvků: 88
Registrace: 07.02.10
TOLI napsal(a):
V ČR nějakejch 25tis kč.


Tak to je docela o dost levnejsi tady. Vyjde to kolem $1000 - $1100
Upravil MartasUSA dne 09.02.2010 22:27
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
 
MartasUSA
#25 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 09.02.2010 22:27
Avatar člena


Příspěvků: 88
Registrace: 07.02.10
http://www.google.com/products?q=ohlins+shocks+BMW+Dakar&aq=f
Upravil MartasUSA dne 09.02.2010 22:28
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
 
MikiberG
#26 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 10.02.2010 07:01

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
MartasUSA:
utáhnout jedno nebo druhý znamená zpomalit, seškrtit průtok oleje a tím v podstatě jakoby přitvrdíš péro ale bude se pomalu vracet/pokud ztáhneš oboje/ tím zase ovlivníš to že na druhou muldu v řadě nemáš k dispozici dostatečně velký zdvih /protože ti moto nenastoupá/ zato na něj najíždíš s jakoby tvrdším pérem.
To je to ovlivnění jednoho druhým - je potřeba sladit 3 věci - tvrdost péra v základu, odskok a útlum.... a protože jedno mění druhý tak to je právě ta piplačka a hledání optima.

Dakar 650, HusaberG
 
MartasUSA
#27 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 10.02.2010 16:17
Avatar člena


Příspěvků: 88
Registrace: 07.02.10
MikiberG napsal(a):
MartasUSA:
utáhnout jedno nebo druhý znamená zpomalit, seškrtit průtok oleje a tím v podstatě jakoby přitvrdíš péro ale bude se pomalu vracet/pokud ztáhneš oboje/ tím zase ovlivníš to že na druhou muldu v řadě nemáš k dispozici dostatečně velký zdvih /protože ti moto nenastoupá/ zato na něj najíždíš s jakoby tvrdším pérem.
To je to ovlivnění jednoho druhým - je potřeba sladit 3 věci - tvrdost péra v základu, odskok a útlum.... a protože jedno mění druhý tak to je právě ta piplačka a hledání optima.


Jojo je to ducharina helpless. Dik Miki flower
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
 
Doc
#28 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 10.02.2010 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
origo nastavení vidím jako dobrý kompromis
předek mám o jeden zub na tužší
zadem nechávám být, jenom používám ten kohout, protože poslední doou jezdím v podstatě jenom sám, mám to uprostřed i na silnici i na terén

v případě daleké cesty plně naložen přitahuju, ale mezi náma....cokolov naložíš a myslíš si, jak jsi to přehnal a určitě musíš přitáhnout..... jeden elegantní baťůžek s podprsenkou No2 (o čtyřkách ani nemluvímstress) je okolo 55 kil------> a to taky hned přitahujeme, protože mudeme mít spolujezdce? (bez zavazadel, např. po městě?)hilarious

ano utahuju naplno při náloži a spolujezdci, ale to je vzácněhelpless


pozor na hodně měkké nastavení, jak říkáte na čumendu..----> přední kolo je "ve vzduchu", odlehčené a nemá tu správnou adhezi!!!
(GS není easyrider/chopper)GrinGrin
Doc přiložený následující obrázek:


[41.11Kb]
Upravil Doc dne 10.02.2010 17:00
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
MartasUSA
#29 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 11.02.2010 07:41
Avatar člena


Příspěvků: 88
Registrace: 07.02.10
Chudak NINJA real sad ...........Grin Shock Grin
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
 
komaiz
#30 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 11.02.2010 08:55

Příspěvků: 494
Registrace: 25.10.08
Pevná noha je základ chovu.
 
devolo
#31 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 07.03.2010 18:40

Příspěvků: 280
Registrace: 09.07.08
Nějak sem se neprokousal všemi příspěvky vlákna.Sručně dle mých poznatků:Mám 2001 a mě osobně sedí tlumič na tvrdo silnice a terén,povolím jen v případě že se kochám a jedu v jamách v terénu max za dva.Známý co má taky dakara a pojezdi s ním půl světa mluvil též tak.Myslím že od TT ohlins by nebyl špatenka.Ale těch grošůannoy
Upravil devolo dne 07.03.2010 18:43
 
xHackerM
#32 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 31.03.2010 11:57
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
2 Honza Offrouďák: Když jsi byl u mě, zmiňoval jsi se o tom, že jsi doléval olej do tlumiče. Nenapsal bys sem postup a druh oleje? Jinak když jsem měl sundanou tu štelovací čepičku, tak mi vypadla kulička, která způsobuje cvakání. Bohužel jsem ji nedohledal. Dá se někde splašit a je tam nutná např. kvůli přidržení štelování v danné pozici?
 
Honza ofroudak
#33 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 01.04.2010 13:05
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Už to tady někdo popisoval a podle toho jsem to udělal. Celý to štelovani jsem sundal z motorky. Zustalo vyset na tlakove hadici. Tu hadici jsem odpojil, tak aby neutekl žádnej olej. Matici jsem uplně povolil a pak o jedno cvaknuti utahl. Pak jsem vzal tupou tyčku a pistek uvnitř valce jsem zatlažil až na doraz. Stříkačkou jsem tam kápl pár kapek oleje. Pak jsem tam našrouboval zase hadici a vratil na motorku. To je všechno Wink

olej- nevim co sem tam nalil. Nějakej hydraulickej. Je to fakt jen pár kapek, tak je to asi skoro jedno.
Je dobrý to všechno dělat ve svislí poloze toho válce aby se tam nedostal vzduch.

Nevim jak se ti podařilo ztratit tu kuličku, z týhle strany to nepotřebuuješ vubec rozebírat! Dej tam nejakou kuličku z ložiska, která tam bude pasovat.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
stepan
#34 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 01.04.2010 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
komaiz napsal(a):
Pevná noha je základ chovu.


Široká prdel, základ rodinného štěstí Grin
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Honza ofroudak
#35 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 01.04.2010 20:30
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
s timhle bych teda rodinu zakládat nechtel Shock
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Archie
#36 
Nastaveni zadniho tlumice
Přidané 14.07.2010 10:23
Avatar člena


Příspěvků: 62
Registrace: 23.04.10
Chlapi, zrada ! V príručke mám na obrázku i v texte ukázané/uvedené, že poloha "H" (high) je úplne hore - používa sa pri väčšom zaťažení a poloha "L" (low) je úplne dole - používa sa pri sólo jazde po ceste. To je všetko logické. Ale - na mojej moto je to presne naopak, "H" mám dole a "L" hore... Čo včuleky...?Shockstress
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 87
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI