Taky si tak nejak rikam, ze motorka ma delat radost a ne starots s moznym opotrebenim laku.
Hodnota, kterou ztrati kazdym rokem je vyrazne vetsi, nez co zachrani folie na laku.
Bagster bych resil asi jen kvuli designu, muze to totiz pomoct i poskodit.
A vzhledem k tomu, ze se mi to nelibi, tak se tim nezaobiram.
Logiku mi dava akorat folie na pradnim svetle, to je vystaveno poniceni porad a vsude, navic je to hodne draha sranda.
Pak je ale otazka, jak moc zhorsi svitivost a za jak dlouho se poskrabe a svitivost se vyrazne jeste zhorsi.
Bagster musí příšerně smrdět, když se s ním vyválíš v blátě nebo ho namočíš v brodu...
Upravil Klasika dne 18.01.2008 08:38
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Klasika napsal:
Bagster musí příšerně smrdět, když se s ním vyválíš v blátě nebo ho namočíš v brodu...
a kdyz ho pokapes benalem z pistole tak se clovek musi citit pak jako na fechtlu... wow
Upravil ChipGS dne 18.01.2008 11:35
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Alda napsal:
Logiku mi dava akorat folie na pradnim svetle, to je vystaveno poniceni porad a vsude, navic je to hodne draha sranda.
Pak je ale otazka, jak moc zhorsi svitivost a za jak dlouho se poskrabe a svitivost se vyrazne jeste zhorsi.
Na 1200 je světlo plastový? U 1100GS mám skleněný,tak se nepoškrábe a když dostane šutrem takovou pecku, aby se vysypalo, asi mu fólie nepomůže a možná ani mřížka,která by zase urvala šrouby uchycení. Za 11let motorky je světlo stále jako nové a když bych ho rozmlátil,myslím že polskej fiat má stejný a taky Bosh.
Je proti tomu jedna dobrá obrana - jezdit v terénu hodně vzadu nebo první.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
cizak napsal:
počkej počkej sedlo ti taky nesmrdí ? měl by to být stejnej matroš .
Nezkoušela jsem, jen předávám dál info, které mi dal kamarád s bagsterem jeden čas jezdící.
Prach, bláto, voda atd. udělá prý pod bagsterem a následně i z něj služnou tlející vazelínu. A stačí na to i jen mít bagster na motorce stabilně a jezdit v každém počasí.
Jak jsem koupila, tak prodávám.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Ne, je skleněný ale má tloušťku tak 5mm. Viděl jsem jich rozbitých několik, jedno máme vystavený ve výloze (stačilo najet s motorkou do křoví, kdy jí vytáhl, ze světla mu trčela větev). Proti 1150 to je opravdu fórový. Asi kvůli váze - sklo je těžký
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
cizak napsal:Nezkoušela jsem, jen předávám dál info, které mi dal kamarád s bagsterem jeden čas jezdící.
Prach, bláto, voda atd. udělá prý pod bagsterem a následně i z něj služnou tlející vazelínu. A stačí na to i jen mít bagster na motorce stabilně a jezdit v každém počasí.
Jak jsem koupila, tak prodávám.
Hm něco na tom bude , stejně jsem ten bagstr ale nikdy nepochopil i když je zajímavý že i na Afriku ho uměli udělat přesně v barvách těch blesků na nádrži a tak jsem se na něj trochu zadíval a zeptal se prodejce na cenu 5500,- kč, zavrtěl jsem hlavou , šel dál a přemýšlel jak si to někdo může koupit když nový lak na nádrž stojí cca 2000,- i když něco nějaká nálepka z plotru .
Upravil cizak dne 18.01.2008 18:01
Líbí se mi "zkušenosti" všech, kteří ho na motorce nikdy neměli
Měl jsem Bagster na Varaderu - nikdy mi lak nepoškrábal, nesmrděl a nic pod ním nehnilo...
To samé na BMW. Naopak je příjemné opírat se o vypolstrovanou nádrž, tankvak nasazovat nacvaknutím na háčky a když se někde vyválím, chrání nádrž od podření...
fotka tady:
Alda napsal:
Logiku mi dava akorat folie na pradnim svetle, to je vystaveno poniceni porad a vsude, navic je to hodne draha sranda.
Pak je ale otazka, jak moc zhorsi svitivost a za jak dlouho se poskrabe a svitivost se vyrazne jeste zhorsi.
Na 1200 je světlo plastový? U 1100GS mám skleněný,tak se nepoškrábe a když dostane šutrem takovou pecku, aby se vysypalo, asi mu fólie nepomůže a možná ani mřížka,která by zase urvala šrouby uchycení. Za 11let motorky je světlo stále jako nové a když bych ho rozmlátil,myslím že polskej fiat má stejný a taky Bosh.
Je proti tomu jedna dobrá obrana - jezdit v terénu hodně vzadu nebo první.
A nebo u Tomáše TT pořídit slušivé "brejličky" proti kamení.
BIGR přiložený následující obrázek:
[quote]Hovez napsal:
Líbí se mi "zkušenosti" všech, kteří ho na motorce nikdy neměli
Měl jsem Bagster na Varaderu - nikdy mi lak nepoškrábal, nesmrděl a nic pod ním nehnilo...
To samé na BMW. Naopak je příjemné opírat se o vypolstrovanou nádrž, tankvak nasazovat nacvaknutím na háčky a když se někde vyválím, chrání nádrž od podření...
fotka tady:
Pěkný gsa kde jsi sehnal ty nosiče na padáky, jsou dělaný nebo koupený?
R1150 GS Adventure
Alda napsal:
Logiku mi dava akorat folie na pradnim svetle, to je vystaveno poniceni porad a vsude, navic je to hodne draha sranda.
Pak je ale otazka, jak moc zhorsi svitivost a za jak dlouho se poskrabe a svitivost se vyrazne jeste zhorsi.
Na 1200 je světlo plastový? U 1100GS mám skleněný,tak se nepoškrábe a když dostane šutrem takovou pecku, aby se vysypalo, asi mu fólie nepomůže a možná ani mřížka,která by zase urvala šrouby uchycení. Za 11let motorky je světlo stále jako nové a když bych ho rozmlátil,myslím že polskej fiat má stejný a taky Bosh.
Je proti tomu jedna dobrá obrana - jezdit v terénu hodně vzadu nebo první.
Neni plastovy, ale to jeste neznamena ze se neposkrabe.
Kdyz vidim jak mam treba dobity svetla na dodavce, ktera ma najeto 110tis. km... od sutru odletavajicich z aut..