Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
palivový filtr gs
jezek
#21 
Přidané 20.07.2010 08:23

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
když myslíš.. jsem zvyklej už se tady s lidma nehádat - nemá to cenu.. Tady je totiž každej největší chytrák..hilarious takže vlastně můžeme jezdit i na vodu, ona si to elektronika nějak upraví.. jen se divím, že teda přímo výrobce - BMW - nenapíše na svůj vlastní výrobek BA 85 - BA 120 lol asi byjim měl někdo zavolat a říct jim ať si to opraví..hilarious vono je vlastně poddle tebe jedno jakej se tam leje benzín, vždyť označení benzánu je jen pro legraci a jestli to má 91 oktanů, nebo 100 je úplně fuk, nakonec o viskozita oleje je k hovnu a lejt do motoru si můžeme taky cokoli viď?
takže nevim, co ty sleduješ tím, že se může lejt do motoru jakýkoli benzín, než píše výrobce.. to mi přijde jako mega bludy. když to tam naleješ jednou za čas třeba proto, že nemáš jinou možnost nic se takřka neleje, ale lej dlouhodobě 100 oktanovej benzín do motooru kterej je dělanej na BA 91.. to mi přijde velkej luxus a ne jen kvůli ceně benzínu..

to pepíno: díky jsi strášně hodnej Wink alespoň to mám bez práce!!lol
Upravil jezek dne 20.07.2010 08:35
 
xHackerM
#22 
palivový filtr gs
Přidané 20.07.2010 08:34
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Hoši, prosím zpět k tématu, žádné dohady...! Shock
 
naprcccs
#23 
palivový filtr gs
Přidané 20.07.2010 09:50
Avatar člena


Příspěvků: 1038
Registrace: 31.05.10
.y
Upravil naprcccs dne 21.07.2010 10:51
 
MikiberG
#24 
palivový filtr gs
Přidané 20.07.2010 10:30

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
jezek napsal(a):
když myslíš.. jsem zvyklej už se tady s lidma nehádat - nemá to cenu.. Tady je totiž každej největší chytrák..hilarious takže vlastně můžeme jezdit i na vodu, ona si to elektronika nějak upraví.. jen se divím, že teda přímo výrobce - BMW - nenapíše na svůj vlastní výrobek BA 85 - BA 120 lol asi byjim měl někdo zavolat a říct jim ať si to opraví..hilarious vono je vlastně poddle tebe jedno jakej se tam leje benzín, vždyť označení benzánu je jen pro legraci a jestli to má 91 oktanů, nebo 100 je úplně fuk, nakonec o viskozita oleje je k hovnu a lejt do motoru si můžeme taky cokoli viď?
takže nevim, co ty sleduješ tím, že se může lejt do motoru jakýkoli benzín, než píše výrobce.. to mi přijde jako mega bludy. když to tam naleješ jednou za čas třeba proto, že nemáš jinou možnost nic se takřka neleje, ale lej dlouhodobě 100 oktanovej benzín do motooru kterej je dělanej na BA 91.. to mi přijde velkej luxus a ne jen kvůli ceně benzínu..

to pepíno: díky jsi strášně hodnej Wink alespoň to mám bez práce!!lol


....zřejmě si trochu zmatenej.... přečti si ještě jednou co jsem napsal a skus tomu porozumět....

Doufám že to pomohlo těm kterým to pomoct mělo, o víc mě nešlo. Vodu tam samo nelejte na tu to nepojede, ale to už si kdekdo zkusil Wink.
Dakar 650, HusaberG
 
Dejvidtom
#25 
palivový filtr gs
Přidané 20.07.2010 13:03

Příspěvků: 146
Registrace: 23.03.10
Nehádejte se děcka. každý má trochem pravdu. Podle mě je jedno zda 91 či 95. Vzhledem ke spalování a elektronice by něměl být problém jezdit jak na 91 tak na 95. Nic se nestne ani s jedním ani s druhým. VIz. parametry. Normální bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (ROZ). Dle mých zkušeností s motory se s 95 okt. nemusí tolik namáhat. Konstruován je na 91<.
Každopádně frickové když uvádějí 40 000,- tak si prdel rozhodně nedělají.
Jde o to, že i v tom nejlepším palivu u normální benzínky může být bordel. A i když to člověk nepozná rozhodně se filtr zanáší. A je třeba jej vyměnit.
Nezapomínejme, že je tam i čerpadlo a to má pak co dělat když bude filtr už takřka zasr... .
Tak good luck na cestách přátelé.
 
kim
#26 
palivový filtr gs
Přidané 20.07.2010 21:15
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Oktanové číslo udává množství antidetonačních přísad v benzínu.Laicky řečeno:čím nižší oč.tím je benzín výbušnější,čím je oč vyšší tím dýl benál ve ,,válci hoří" což by mohlo podepřít ježkovu teorii.osobně jsem jen jednou natankoval tento ,,lepší benál " u OMW a můžu říct že jsem nepoznal žádný rozdíl. Použití výše oktanových benzínů určuje kompresní poměr motoru,při nižších poměrech je pálení dražších benálů bezvýznamné a efekt výceméně pouze pocitový.
 
MikiberG
#27 
palivový filtr gs
Přidané 21.07.2010 07:20

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Vidím že neznalost je širší.....
..... o oktanovém číslu víme ale jeho správná definice je bod(rozumněj teplota) samovznícení. TZN že je to mez kam až ho můžu stlačit = zahřát než se samovznítí dřív než ho zapálím svíčkou - to je silně nežádoucí jev který vede k poškození motoru, tzv samo/auto detonace. /laicky....směs se kompresí zahřeje a bouchne ještě před horní úvratí - tím se extrémně tepelně i mechanicky namáhá píst a ojnice + válec a hlava atd/
GS650 je upraveno aby fungovalo i na 91 což je vzhledem k požadavkům na výkon a tím i vyšší komprese chválihodný že na to soudruzi mysleli (nehnali motor do extrému) a tím rozšířili možnosti použití i na staré typy benzínů. Tyto benzíny starým nízkootáčkovým a s malou kompresí motorům nevadili.
Všechno co je nad 91 okt motor 650 veme s větší rezervou ... s tím že je to myslím nad 95 zbytečná rezerva..... snad jen mají význam přidaná aditiva atd....
Víceokt. paliva mají význam do motorů kde to výrobce předepisuje kvůli konstrukci motoru (zpravidla jsou to motory buď hodně tepelně namáhaný nebo mají vysokou kompresi) nebo do závodních strojů kde se jde laděním do extrémních kompresí + teplot....atd

U Ježka mě jeho názory překvapili a hledal jsem jejich hlubší význam hlavně proto že má v profilu napsáno toto:
Představení (něco o sobě) diagnostika, servis a originální díly BMW - moto/auto
- on už by měl něco o základech vědět, protože to je k diagnostice základ..... dál to nebudu vůči němu rozebírat.



Dakar 650, HusaberG
 
jezek
#28 
palivový filtr gs
Přidané 21.07.2010 08:25

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
jsem sem něco napsal, ale pak to zase smazal..lol radši..
Upravil jezek dne 21.07.2010 08:42
 
Dejvidtom
#29 
palivový filtr gs
Přidané 21.07.2010 22:04

Příspěvků: 146
Registrace: 23.03.10
MikiberG napsal(a):
Vidím že neznalost je širší.....
..... o oktanovém číslu víme ale jeho správná definice je bod(rozumněj teplota) samovznícení. TZN že je to mez kam až ho můžu stlačit = zahřát než se samovznítí dřív než ho zapálím svíčkou - to je silně nežádoucí jev který vede k poškození motoru, tzv samo/auto detonace. /laicky....směs se kompresí zahřeje a bouchne ještě před horní úvratí - tím se extrémně tepelně i mechanicky namáhá píst a ojnice + válec a hlava atd/
GS650 je upraveno aby fungovalo i na 91 což je vzhledem k požadavkům na výkon a tím i vyšší komprese chválihodný že na to soudruzi mysleli (nehnali motor do extrému) a tím rozšířili možnosti použití i na staré typy benzínů. Tyto benzíny starým nízkootáčkovým a s malou kompresí motorům nevadili.
Všechno co je nad 91 okt motor 650 veme s větší rezervou ... s tím že je to myslím nad 95 zbytečná rezerva..... snad jen mají význam přidaná aditiva atd....
Víceokt. paliva mají význam do motorů kde to výrobce předepisuje kvůli konstrukci motoru (zpravidla jsou to motory buď hodně tepelně namáhaný nebo mají vysokou kompresi) nebo do závodních strojů kde se jde laděním do extrémních kompresí + teplot....atd

U Ježka mě jeho názory překvapili a hledal jsem jejich hlubší význam hlavně proto že má v profilu napsáno toto:
Představení (něco o sobě) diagnostika, servis a originální díly BMW - moto/auto
- on už by měl něco o základech vědět, protože to je k diagnostice základ..... dál to nebudu vůči němu rozebírat.




Velmi pěkně napsáno.clap
 
spea - ToM
#30 
palivový filtr gs
Přidané 21.07.2010 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
4 MikiberG.
Pod ten posledni odstavec se podepisu a mel jsem ho po precteni Jezkova prispevku na jazyku. Ale u nej me uz asi nic neprekvapi.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
xHackerM
#31 
palivový filtr gs
Přidané 21.07.2010 23:37
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
91 neměli, znovu jsem tedy nabral 95... helpless
 
Dejvidtom
#32 
palivový filtr gs
Přidané 22.07.2010 08:20

Příspěvků: 146
Registrace: 23.03.10
xhackerm napsal(a):
91 neměli, znovu jsem tedy nabral 95... helpless


A udělal jsi to dobře Wink
 
Brano
#33 
palivový filtr gs
Přidané 20.09.2010 17:13

Příspěvků: 30
Registrace: 31.01.09
Ja mam na povodnom palivovom filtry odjazdene 70tis km a stale ide, aj ked ho mam v plane tuto zimu menit. Jedine co nieje uplne v poriadku, ze pri nizkych otackach na nizkych prevodovych stupnoch ma dlhsiu odozvu na plyn resp. nieco ako keby ju trosku pridusilo (aj ked to je uz silne slovo)
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 89
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI