Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 2:   1    2  
 
BMW 1100 GS - kde je neutrál?
stepan
#21 
Přidané 11.07.2010 23:33
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
prouky napsal(a):
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.



tak, kruh se uzavřel, tedy dostávám se na začátek diskuze, BMW 1100 GS má při zavřeném plynu obrovský brzdný účinek, jakmile při dojíždění ke křižovatce zaklapnu plyn, za 5 metrů musím přeředit, zaklapnu a skoro stojím dojíždět nejde


Dojíždět jde, všichni tak dojížděj Smile Pokud jsi zvyklej na Jawu, tak ta samozřejmě motorem nijak nebrzdí, auto oproti GSu také ne, ale prostě, když dojíždím ke křižovatce, tak postupně řadím dolů, jasně, co pár sekund, to kvalt dolů, často i rychleji. Ale tak se na motorce jezdí, to je normální Smile
Musíš si zvyknout
Upravil stepan dne 11.07.2010 23:34
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
barokar
#22 
BMW 1100 GS - kde je neutrál?
Přidané 12.07.2010 07:17

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
stepan napsal(a):
prouky napsal(a):
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.



tak, kruh se uzavřel, tedy dostávám se na začátek diskuze, BMW 1100 GS má při zavřeném plynu obrovský brzdný účinek, jakmile při dojíždění ke křižovatce zaklapnu plyn, za 5 metrů musím přeředit, zaklapnu a skoro stojím dojíždět nejde


Dojíždět jde, všichni tak dojížděj Smile Pokud jsi zvyklej na Jawu, tak ta samozřejmě motorem nijak nebrzdí, auto oproti GSu také ne, ale prostě, když dojíždím ke křižovatce, tak postupně řadím dolů, jasně, co pár sekund, to kvalt dolů, často i rychleji. Ale tak se na motorce jezdí, to je normální Smile
Musíš si zvyknout






Myslel jsem se zaklaplým plynem, jinak samozřejmně dojíždím s podřazováním, jako každý, jen jsem měl silný návyk z auta, kdy např. nejedu rychle a dojíždím ke křižovatce , vyhazuju kvalt a dojíždím na neutrál, pokud jedu rychle ,podřazuju, ale fabia nebrzdí motorem tak silně, mám přesný odhad, kam s bržděným motorem dojedu. Proto mi po prvních kilometrech na GS "chyběl" neutrál .
 
grog
#23 
BMW 1100 GS - kde je neutrál?
Přidané 12.07.2010 07:18
Avatar člena


Příspěvků: 872
Registrace: 11.02.07
Přesně tak a ještě šetříš brzdové desky.... thumbs upWink
BMW R 1100GS vzor kačer
 
barokar
#24 
BMW 1100 GS - kde je neutrál?
Přidané 12.07.2010 07:41

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
GROG napsal(a):
Přesně tak a ještě šetříš brzdové desky.... thumbs upWink




Jistě, na fabce jsem origo měnil v 95.tisclap, tchán v té samé fabce taky origo v 60.tis byea vo vo tom to je.
 
barokar
#25 
BMW 1100 GS - kde je neutrál?
Přidané 12.07.2010 07:54

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
kaspar napsal(a):
Pokud jde o auto(strikacka), tak to je fakt prezitek, jezdit na neutral. Kdyz jedu z kopce, sundam nohu z plynu, udrzuju nejakou konstantni rychlost, nemusim slapat na brzdy, nerozhodi me zatacka a spotreba pokud neklesnou otacky pod cca 1800/min je NULA. A to plati i pri dojizdeni ke krizovatkam. Predpokladam, ze to funguje stejne i u motorky, tak to delam stejne, ruka si taky odpocine, protoze stejne jako v tom aute ten plyn pustim.




já jsem zvyklý z wartburga, pustil jsem plyn a byl tam volnoběh, fabka drží jak přibytá, tak mě zatáčky moc nerozhazují, a tak vyřazuju co to dáclap
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 103
Členové on-line: 2
Sniper, Ero

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.11 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI