Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
 
Cukání 1150 ADV
Miguelka
#21 
Přidané 21.07.2010 19:47

Příspěvků: 15
Registrace: 18.07.10
tiki napsal(a):
tak svíčky to nejsou,dostal jsem tip,kamarádovi na 1100 to dělal snímač polohy škrtící klapky.Měla by to být ta černá krabička po leve straně.Uvidime co poradi v servisu.Dam vedet.


Ahoj, prosím Tě, máme stejný problém a máme taky 1100ku, nevíš náhodou, jestli to bylo na levé nebo na pravé straně- snímače jsou na obou stranách... A nevíš, jestli ho čistil nebo jestli s tím jenom hýbal? Mám to v servisu už dva dny a neví si s tim rady, už vyměnil kde co- svíčky, vzduhový filtr, palivový filtr, kompletně oleje. Po výměně toho palivovýho filtru to přestalo dělat, najel s tím 140 km bez problému a pak to zase začlo dělat... :-/ Je možný, že by se to zase zašpinilo? bugs
Vyčistil kompletně nádrž, jestli tam nebyl bordel, ale nic hroznýho to nebylo, ta naše 11ka je totiž z I tak jsme mysleli jestli tam nebyl písek- máme jí jenom dva měsíce. Je to rok 95.
Díky moc za tipy, nevíme si rady co ještě by to mohlo být a chceme jet v srpnu na dovolenou.
 
cechi
#22 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.07.2010 20:07
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Ja bych si vsadil na snimac klikovky,kdyby to byl potenciometr skrtici klapky tak to sice poznas na chodu motoru,ale nebudou ti skakat otacky nahoru a dolu.Navic je to u 1100/1150 vcelku bezna zavada.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
Miguelka
#23 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.07.2010 20:28

Příspěvků: 15
Registrace: 18.07.10
Snímač klikovky bude na pořádí dne zítra, tak se modlíme, aby to bylo ono, protože nic jinýho už nás nenapadá... :-/
 
cechi
#24 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.07.2010 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Jeste muzete zkontrolovat u single spark motoru jestli neprobiji fajfky,uz jsem nekolikrat zazil ze predchozi mechanik vytahoval fajfky z hlavy srubovakem a staci malinke poruseni te gumove izolace na fajfce a pak to probiji do vika ventilu a vynechava.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
Miguelka
#25 
Cukání 1150 ADV
Přidané 22.07.2010 15:41

Příspěvků: 15
Registrace: 18.07.10
Tak dnes vyřešeno, byla to jak jinak než stupidita- hadička mezi palivovym filtrem a sáním- byla trochu prasklá. Hlavně že jsme to měli v ruce...
Tak možná to někdy někomu pomůže, když začne cukat, tak zkontrolovat hadice, jestli nejsou prasklýu nebo spuchřelý...
A díky všem co radili, už jsme se báli že na to nepřijdeme Smile
 
tiki
#26 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.08.2010 08:02
Avatar člena


Příspěvků: 70
Registrace: 24.01.08
Problém vyřešen,palivový filtr.A je po cukání.Grin
 
www.jezdime.eu
glock7
#27 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.08.2010 15:15
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
dnes som vymenil filter , problém ale nebude v ňom. rozobral som ho a bol čistý. objavil som ale drobný únik benzínu za rýchlospojkou pri napojení gumovej hadice na plastovú. uvidíme či toto je môj "cukací" problém helpless. krátka jazda - zlepšenie...uvidíme po testovaní Cool
Glock-plastik fantastik :-)
 
robert_zl
#28 
Cukání 1150 ADV
Přidané 09.08.2010 12:05
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Já měl něco podobného po sundání předního teleleveru (musela se sundat levá hadice od sání, aby šlo to rameno teleleveru ven). Motorka jela divně, otačky kolísaly, při měření podtlaků to vypadalo, že jeden válec táhne druhý.... ale jet se na tom taky dalo, i když divně.
HonzaGS ze Zlína to vyřešil, znovu sundal tu hadici od sání, vyčistil jakýsi mikroskopický bordel a motor jede jak hodinky. Asi si jeden válec přes ten bordel přisával odněkud falešný vzduch.....
 
glock7
#29 
Cukání 1150 ADV
Přidané 10.08.2010 18:05
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Pri výmene sviečok som si všimol zvláštnu vec. Malé sviečky sú čierne, hlavné ok hmm! Je možné, že odišla indukčná cievka pre malé sviečky ( 12 13 76 71 712 ) ? Môže to spôsobovať pokles výkonu ( z moto nedostanem viac než 150-160 km/h ) a cukanie ? Akým spôsobom sa dá zistiť mrtvá indukčná cievka ? ( diagnostika neukazala nič. ) Ešte dodám, že k poklesu výkonu došlo pri ceste z Albánska pri rýchlosti cca 160 km kedy moto odrazu spomaľovalo aj keď som pridával Shock
glock7 přiložený následující obrázek:


[134.22Kb]
Glock-plastik fantastik :-)
 
glock7
#30 
Cukání 1150 ADV
Přidané 10.08.2010 18:06
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
.
glock7 přiložený následující obrázek:


[129.59Kb]
Glock-plastik fantastik :-)
 
tiki
#31 
Cukání 1150 ADV
Přidané 11.08.2010 14:26
Avatar člena


Příspěvků: 70
Registrace: 24.01.08
glock7 napsal(a):
Pri výmene sviečok som si všimol zvláštnu vec. Malé sviečky sú čierne, hlavné ok hmm! Je možné, že odišla indukčná cievka pre malé sviečky ( 12 13 76 71 712 ) ? Môže to spôsobovať pokles výkonu ( z moto nedostanem viac než 150-160 km/h ) a cukanie ? Akým spôsobom sa dá zistiť mrtvá indukčná cievka ? ( diagnostika neukazala nič. ) Ešte dodám, že k poklesu výkonu došlo pri ceste z Albánska pri rýchlosti cca 160 km kedy moto odrazu spomaľovalo aj keď som pridával Shock


V těch svíčkách bych problém neviděl,ty malý svíčky jsou vždy opálený do černa.Zkusil bych hledat jinde.Já jsem se taky děsil co bude v pr.... a nakonec ten palivovej filtr.Teď to jede jako kráva lol
 
www.jezdime.eu
glock7
#32 
Cukání 1150 ADV
Přidané 29.08.2010 20:02
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Je to v prd.liShock
Vymenené komplet filtre a sviečky, dnes som prehodil obe cievky z inej moto a stále cuká Angry
Dochadzaju nápady čo sa mohlo po.raťhelpless
Glock-plastik fantastik :-)
 
smazak73
#33 
Cukání 1150 ADV
Přidané 29.08.2010 22:04

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
glock7 napsal(a):
Je to v prd.liShock
Vymenené komplet filtre a sviečky, dnes som prehodil obe cievky z inej moto a stále cuká Angry
Dochadzaju nápady čo sa mohlo po.raťhelpless

A co třeba lamdasondahmm!
 
glock7
#34 
Cukání 1150 ADV
Přidané 29.08.2010 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Pri poslednom teste ( už počas cukacieho obdobia ) bola krivka v poriadku. Aj spotreba mi išla hore len o cca 2 dcl čo neukazuje na l.sondu.
Dnes som znova skúšal ako sa to prejavuje. Najviac to cuká od 2000 do 3500 ot. pri ustalenej rýchlosti ( najcitelnejšie 4 prevod. stupeň ). Pri 160 km / cca 5500 ot je strop Aj keď pridávam, moto spomaľuje.
Glock-plastik fantastik :-)
 
Kubicek
#35 
Cukání 1150 ADV
Přidané 29.08.2010 23:54
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
zkus pobadat tady http://www.bmwgs....rowstart=0 myslým, že by to i potenciometr mohl být, zkus ho proměřit. Někdě tady jsou i fotky rozdělanyho, mám pocit, že se tam někomu po brození udělala pecka z přechodovýho odporu a taky mu to blblo.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
Kubicek
#36 
Cukání 1150 ADV
Přidané 30.08.2010 00:13
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
tak uz jsem to našel třeba to pomůže http://www.bmwgs....owstart=20
osobně bych to viděl asi na problémy se směsí paliva
Upravil Kubicek dne 30.08.2010 00:14
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
glock7
#37 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.09.2010 20:25
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Tak, posun v probléme. Diagnorstika ukázala chybu Hall snímača 1 aj Hall snímača 2 . taktiež hodnoty lambdy boli úplne mimo ( riadiaca jednotka mala snahu dostať to do normálu ale evidentne sa nedarilo Shock ). Chyba bude pravdepodobne v snímači ( sonda má 70 000 km , hodnoty sú mimo - predchádzajúca diagnost. bola ok , ale spotreba je v pohode - dnes 450 km pri 4,93 l thumbs up)
Glock-plastik fantastik :-)
 
smazak73
#38 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.09.2010 22:04

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
A nekopl jsi si náhodou do snímače polohy škrtící klapky.Podle toho co píšeš to vypadá,že tam je hozená univerzální mapa na dojetí .hmm!
 
glock7
#39 
Cukání 1150 ADV
Přidané 21.09.2010 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
nie...teda aspoň o tom neviem. stalo sa to normálne počas pokojnej jazdy.
pôjdem poporiadku...najprv hall potom lambda...
Glock-plastik fantastik :-)
 
Tonda
#40 
Cukání 1150 ADV
Přidané 22.09.2010 11:29

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
glock7 napsal:
Tak, posun v probléme. Diagnorstika ukázala chybu Hall snímača 1 aj Hall snímača 2 . taktiež hodnoty lambdy boli úplne mimo ( riadiaca jednotka mala snahu dostať to do normálu ale evidentne sa nedarilo Shock ). Chyba bude pravdepodobne v snímači ( sonda má 70 000 km , hodnoty sú mimo - predchádzajúca diagnost. bola ok , ale spotreba je v pohode - dnes 450 km pri 4,93 l thumbs up)


Jestliže byl vyčten sektor závad pouze při zaplém zapalování a nenastartovaném motoru, tak diagnostika ukáže u modelů R1150 vždy chybu Hallsenzoru 1 a 2. Musíš nastartovat a nechat načíst sektor závad při nastartovaném motoru. Jednotka je dost "tupá" a dokud se motor netočí a nejde signál ze snímačů, tak je vyhodnotí jako závadu.
Jestliže jste tohle udělali na nastartovaném motoru, tak jako bych nic neřekWinkCool
Upravil Tonda dne 22.09.2010 11:30
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 59
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI