Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
 
Úprava zadního pérování
sadilek
#21 
Přidané 27.08.2010 14:37
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
100bubu napsal(a):
Ja som skrátil origo prepakovanie z 86mm na 70mm. už je to na 2ch motorkach a funguje to skvelo. zdvihlo sa to asi o 10cm

Takže úprava dle tohoto návodu zafungovala.Motorka na kolech bez zátěže se zvedla cca o 6-7cm.Díkythumbs up
 
www.jezdime.eu
100bubu
#22 
Úprava zadního pérování
Přidané 27.08.2010 16:57
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
neni začo. vela km v super posedu. teraz som ja vymenil sekundarne kolečko za 17zubove a etšim sa na spotrebu okolo 3,0litra.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
toli
#23 
Úprava zadního pérování
Přidané 27.08.2010 17:10
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
sadilek napsal(a):
Takže úprava dle tohoto návodu zafungovala.Motorka na kolech bez zátěže se zvedla cca o 6-7cm.Díkythumbs up


Jak se ti to povedlo zkrátit? Sis to nechal vyrobit?
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
100bubu
#24 
Úprava zadního pérování
Přidané 27.08.2010 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
nie skratil prepakovanie a znovu ho zvaril. ja už na tom jazdim 1,5roka a kamoš asi 2mesiace a zatial dopohody.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
toli
#25 
Úprava zadního pérování
Přidané 27.08.2010 19:05
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Ajaj tak toho se bojím. Touhle cestou nepůjdu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
rodwy
#26 
Úprava zadního pérování
Přidané 27.09.2010 17:37
Avatar člena


Příspěvků: 135
Registrace: 02.07.10
netusite jakej a jestli je rozdil mezi zadnim tlumicem na 650gs a dakaru model R 13?diky
 
sadilek
#27 
Úprava zadního pérování
Přidané 26.10.2010 09:59
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Tak jak hoši.Má někdo nějaký nový vychytávky?Už někdo vyšťoural z jaký krosky či ostrýho endura by nám tam pásnul tlumič?Tohle vypadá dost stejně.Honda 500.Jen mám strach že bude moc dlouhej,ale přepákováním by se dal doladit.
Tak jsem chtěl přidat foto,ale neumím to.Diakritika není velikost sedí.Tak nevím.
Upravil sadilek dne 26.10.2010 10:05
 
www.jezdime.eu
toli
#28 
Úprava zadního pérování
Přidané 26.10.2010 10:50
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Měl by pasovat ohlins z TT600R ale nemám to potvrzený ani vyzkoušený.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
rodwy
#29 
Úprava zadního pérování
Přidané 30.10.2010 17:05
Avatar člena


Příspěvků: 135
Registrace: 02.07.10
mate nekdo zkusenosti jaky zvolit postup pro vytazeni zadniho tlumice?diky
vypada to,ze to budu muset ocesat komplet:(
 
rodwy
#30 
Úprava zadního pérování
Přidané 31.10.2010 21:18
Avatar člena


Příspěvků: 135
Registrace: 02.07.10
tak je venku +predek taky!ani to nebolelo.)
nejhorsi byl vyfuk a zjisteni,ze komplet loziska v prepakovani v****u:(
jinak poptavam cerny neopreny na predek/mozna vymena za modry...
a netusite kde koukat po loziskach do prepakovani? diky
 
SHREK JAN
#31 
Úprava zadního pérování
Přidané 07.02.2011 12:22
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 13.04.10
rodwy napsal:
tak je venku +predek taky!ani to nebolelo.)
nejhorsi byl vyfuk a zjisteni,ze komplet loziska v prepakovani v****uSad
jinak poptavam cerny neopreny na predek/mozna vymena za modry...
a netusite kde koukat po loziskach do prepakovani? diky


Ahoj, prosimte, mam doma jiny zadni tlumic a chtel bych ho vymenit... mohl by jsi mi strucne popsat co vse je potreba oddelat, aby se knemu clovek dostal? Nechci rozebrat cele moto abych pak zjistil, ze staci oddelat jen nejakou blbost, predem diky za odpoved
Jezdím tak, jak umím...
 
100bubu
#32 
Úprava zadního pérování
Přidané 07.02.2011 14:34
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
pomali celi zadek. lebo uchyt tlmiča je pod nádržou. a tu musiš dat dole.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
SHREK JAN
#33 
Úprava zadního pérování
Přidané 07.02.2011 14:35
Avatar člena


Příspěvků: 261
Registrace: 13.04.10
to jsem si myslel... ale radsi jsem se chtel optat, diky za odpoved...
Jezdím tak, jak umím...
 
toli
#34 
Úprava zadního pérování
Přidané 14.02.2011 18:27
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jde to docela snadno- cca půl hodinky práce,
toli přiložený následující obrázek:


[82.17Kb]
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
MikiberG
#35 
Úprava zadního pérování
Přidané 10.03.2011 13:59

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Tak jsem se pustil do centrálu po svém.
[img]http://www.bmwgs.cz/userphotogallery.php?photo_id=3851[/img]komplet repase + úprava na plně seřiditelnou Showu - pomalý + rychlý chod
- zvětšen zdvih tlumiče + 5mm
- přeplanžetováno na OFF
- expanze z YZ/WR - plně nastavitelná
- zvětšen průchod oleje k expanzi
- spec olej + vyšší podložka pod seřízení tuhosti


Otestuju až doladím další detaily jako jsou řidítka a ABS....

Kdo by měl zájem o orig expanzku + vedení oleje + šroubení tak mu to prodám - např na konverzi STD tlumiče na Dakar

no nic, tak bez foto...
Upravil MikiberG dne 10.03.2011 14:01
Dakar 650, HusaberG
 
100bubu
#36 
Úprava zadního pérování
Přidané 11.03.2011 12:48
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
www.bmwgs.cz/images/usrphoto/2011/dsc00308_web_t2.jpg
Upravil 100bubu dne 11.03.2011 12:49
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
poloSqueal
#37 
Úprava zadního pérování
Přidané 05.06.2011 21:53
Avatar člena


Příspěvků: 171
Registrace: 10.02.09
Hoj mládenci tak sem se pustil do upravy Dakara. v první řadě chci říci že jsem měl na Dakaru ty kosti u přepákování dlohé 120mm, (kolega je tam má taky tak si nejsem jist zda se tam nedávali seriově). nicméně podařilo se sehnat kosti dlouhé 86mm a po vysilující výkonu samo domo nainstalovat na místo určení. motorka se zvedla cca o 16 centimetrů. což je ta kladná stránka věci. a ted pozor hoši: vetší sklopení kyvky způsobylo poničení hadice vedoucí brzdovou kapalinu. takže na to je třeba dát majzla. také sem musel centrální stojan zvednout o 4centimetry. ten boční to asi taky čeká. po ujetí 15km jsem přišel o gumu na napínací rolně na řetěz(byla už stejně dosti jetá takže to nemuselo být nutně způsobeno ůpravou přepákování) co se týče jízdních vlastností to hodnotím pozitivně. a ted mi hoši řekněte jak na to šplháte když tam máte to přepákování skrácené na 70mm. co ste udělali s přední vydlicí ?bo ta motka musí být šíleně padlá na předek. zda vám to ještě pruží zadek nebo už je to na tvrdo.?
Tančící Havran
 
100bubu
#38 
Úprava zadního pérování
Přidané 05.06.2011 22:58
Avatar člena


Příspěvků: 2126
Registrace: 20.06.08
no rozdiel je v tom ze my sme to ndavali z 86 na 70 ale na klasickej GS ato ma menší zadní zdvih takže sa to až tak nezvedlo jako tobe. a neponičili sa nam ani rolky(tie tam nemame) a ani hadičky.

a to uselo vypadat strašne srandovne ked to bolo 120. ja ked som to kupil to bolo na 100 a to bola hruza.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
MikiberG
#39 
Úprava zadního pérování
Přidané 06.06.2011 08:53

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Hmm 120mm to je divný, já tam měl 86mm. Po úpravě tlumiče jsem ještě zkrátil i přepáčko na 76mm a to je strop. Protože i tak jsem musel brousit kyvku a kus péra dole u kyvky - aby to na sebe nenaráželo. Kyvka/řetěz/rolna je ještě vůle cca 1.5cm .. takže taky akorát. Řetěz se můsí jinak šponovat aby se to dorovnalo při propružení. Bez úprav překu je to skoro blbost dělat. Bude to koplý jako motard.
Předek mám KYB 2komory. Jiný rám pod motorem, jiný kryt motoru, stojánek vzadu pod výfukem. Světlost pod vanou cca 32cm a s 18 vzadu je vana vodorovně.
Dal bych sem fotky ale jde to blbě ...a nemám na to čas.
Dakar 650, HusaberG
 
poloSqueal
#40 
Úprava zadního pérování
Přidané 07.06.2011 20:53
Avatar člena


Příspěvků: 171
Registrace: 10.02.09
takže si myslíš že se standartně dávalo přepákování 86mm? ptám se abych si doplnil obezné vzdělání
Tančící Havran
 
Strana 2 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 103
Členové on-line: 1
milosch

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.33 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI