Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Každá rada dobrá.
barokar
#21 
Přidané 07.09.2010 20:36

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
já jsem kupoval novou fabku před 9 lety, najel jsem 105000tis bez problémů, startovala na brnk v léťe v zimě, měla pravidelný servis do doby, než se zakoukala do kufru A6. Jediné, co jsem musel měnit, bylo ložisko PP kola, destičky jsem měnil v 90.000km. Byla to 1.4MPI/44kW

Teď mám druhou, stejnou motorizaci, najeto 90.000 poctivých( taky serviska a pravidelná kontrola), starty to samé viz výše, po výměně P tlumičů, P pružin a P ložisek, je po tchánovi a bude na prodej v říjnu za 50.000Kč. Jako rodinné auto je to moc malý.
 
Luboss007
#22 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 07:49

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Manželka má Fabii a kdykoliv se u nás doma vysloví slovo Fabie,tak se pohádáme.Grin Furt se na tom něco sere,jednou to je snímač otáček na volantu a to přestane jít servo,pak zase zlobí rádio,potom svítí hladina vody ačkoliv tam voda je,mezitím ložiska v kolech po 80 000km,tuhle v noci spím a najednou slyším pod oknem nějaký rány...tak vylezu a milá Fábka se sama od sebe odemyká a zamyká,do toho jí jezdí samy od sebe nahoru a dolů okna... (dělal to spinač ve dveřích)...prostě furt něco.
Na Fabii mám fobii.Sad takže jsem řekl že další Fabka jedině přes mou mrtvolu.argue
 
barokar
#23 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 08:10

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Luboss napsal:
Manželka má Fabii a kdykoliv se u nás doma vysloví slovo Fabie,tak se pohádáme.Grin Furt se na tom něco sere,jednou to je snímač otáček na volantu a to přestane jít servo,pak zase zlobí rádio,potom svítí hladina vody ačkoliv tam voda je,mezitím ložiska v kolech po 80 000km,tuhle v noci spím a najednou slyším pod oknem nějaký rány...tak vylezu a milá Fábka se sama od sebe odemyká a zamyká,do toho jí jezdí samy od sebe nahoru a dolů okna... (dělal to spinač ve dveřích)...prostě furt něco.
Na Fabii mám fobii.Sad takže jsem řekl že další Fabka jedině přes mou mrtvolu.argue



Jakobys mě přenesl na Land rover fórum. Tyhle problémy jsem neměl, protože mám jen centrál, a skla hezky růčo-ruka funguje furt clap
 
Medik
#24 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 09:21
Avatar člena


Příspěvků: 4028
Registrace: 04.05.08
Já mám na takové to denní ježdění prastarou Felicii, 1,3MPI tu silnější v kombíku. Na dálnici s ní lezu vyjímečně, ale na pojíždění po městě a takové to ze vsi do vsi je to zlaté. Stojí to prd, teď ve 180.000 jsem měl již podruhé stejnou závadu - regulace dobíjení. Krabička za 300,- , dva šroubky a 10´práce. opraví to každej trouba na dvorku, díly za pusinku......ale nesmí se bourat. je to papundekl. Fábie jsem měl ve firmě (a dále mám). 1,4 obyč i 16 ventil letěli z firmy poměrně brzo. Oproti recenzi (link výše) moje zkušenost - nejede, žere, sere se. nahradil jsem je 1,2 haťapkama. Tu jednu tu máme už dlouho, byla to jedna z prvních haťapek a má akorát 100.000 km. Moc se s ní poslední dobou nejezdí, ale taky se nijak nesere, celkem se investovaslo houby a nejdál jsem s ní byl ve 3 ve Frankfurtu. Po dálnici z kopce se dá rozzuřit 180 tachometrovejch, do kopce se dá občas udržet i 110Grin, tedy když nefouká protivítr. S normální nohou v běžném provozu nepřeleze spotřeba 7 litrů. Do města je to dobrý, na dálnici se už člověk nemusí bát - je to tvrdé auto. Ovšem na nějaké závodění a předjíždění to není. Styl jízdy asi jako se starou š120. Pak mám ve firmě Oktávky. Napřed to byly 1,6 75kW v kombajnu. Lítalo to hezky, akcelarace slušná, maximálka přes 200 (tachometrovejch, ale zapotřebí vlatní rafinérku. S hodně lehkou nohou jsem v kombibaci nepodlezl 8 litrů. Jet za 13 nebyl problém. Třeba z Paříže, plně naloženej a s důlkem pod plynem po dálnicích to bylo skoro těch 13litrů. Nahradil jsem to 1,9tdi a ty zatím jedou v pohodě. Tradiční nemoci - kotouče, destičky, kompresor klimky nepočítám. To je spotřebka. Motory a kastle drží. Ještě tu mám Peugeota Partnera v dvoulitru HDI. Tady stačí napsat jediné - je to lacinej francouzSadSad Pravda, nesere se, jede, ale je to tak pro partu zedníků. Všechnmo skřípe, vrže, výkon je v háji a to se měnilo snad už všechno kromě turba a to bude asi kámen úrazu, ale turbo=cena vozu. takže raději šroťák nebo AAA (nikdy nebourané, jeté dědečkem - úžasná koupěGrin) Závěrem jediné - pořídit lze cokoliv, ale italům bych se vyhnul obloukem.thumbs up
Upravil Medik dne 08.09.2010 09:22
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Luboss007
#25 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 09:34

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Souhlasím že Felicie je super.Měl jsem 1,6ku a měla najeto 410 000km a bez problému,spotřeba 6,5-7l,předtím Passat 1,9td lenoch,ale pracant,jezdí za 5,5-6l,Najeto 680 000km a taky bez problému a teď Mercedes C 250 tdi 308000km a zatím taky v pohodě.Spotřeba 7-8l.Prostě u nás nejhorší auto je ta Fábka.
Upravil Luboss007 dne 08.09.2010 09:38
 
Dovi
#26 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 10:04
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
U výběru a koupě ojetiny je tisíc stupňů volnosti a milion vlivů a okolností...

Ale kdyby se jednalo o koupi nového menšího vozu s dlouhou životností, nenáročného, spolehlivého, s velmi nízkými provozními náklady a s relativně nízkými pořizovacími, tak na první místo výběrového žebříčku bych jednoznačně dal Toyotu Yaris, a v momentálně akční výbavě Dream.
 

__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Slavek
#27 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 10:22
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
... at budes kupovat cokoli, tak bych se rozhledl po pouzitych vozech u prodejcu/servisu v Germanii ... jednak asi usetris a jednak mas vetsi sanci se vyhnout nemilemu prekvapeni ...
 
slavekm.spaces.live.com
Pavel GS vyletnik
#28 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 10:28
Avatar člena


Příspěvků: 719
Registrace: 19.11.07
Díky kluci. Ona je zakoukaná do 206. Měl jsem Citrouše HDI a do 150tkm jakž takž bez poruchy. Pak to začlo, nestačil jsem se divit. Jak píše Dovi. Je to těžký. Někomu se vživotě vevy... Rencek a jiný by se mohl nastěhovat do servisu.
Včera přišel kamarád s Cerratem 1.5 Crdi po otcovi.
Hlavně nepřebrat.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku.
www.diodky.cz
 
www.diodky.cz
Luboss007
#29 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 11:27

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Toyota Yaris si myslím že je dobrá volba.
 
k1
#30 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 12:14
Avatar člena


Příspěvků: 34
Registrace: 07.05.10
Pavel GS vyletnik napsal:
Díky kluci. Ona je zakoukaná do 206. Měl jsem Citrouše HDI a do 150tkm jakž takž bez poruchy. Pak to začlo, nestačil jsem se divit. Jak píše Dovi. Je to těžký. Někomu se vživotě vevy... Rencek a jiný by se mohl nastěhovat do servisu.
Včera přišel kamarád s Cerratem 1.5 Crdi po otcovi.
Hlavně nepřebrat.
Ahoj za mě do města 206 2.0 HDI 66 kw, mám 12/00 najeto 218t km, výbava xs 3 dveře a letí to jak vítr se spotřebou 4,5 - 5/100.Super akcelerace na křižovatkách při předjíždění apod. Jinak poruchy běžný / zadní náprava po cca 190t, ložiska cca 100t, klima chladič po 10 letech jinak jem jezdím měním olej agumySmile. Navíc věci na to seženeš na každým rohu a ceny jako u škody. Na dálky na zimu a s vlekem mám A4 quattro, 1.9tdi 81kw. Tak asi tak.
I cesta je cíl ...
 
Tom_P
#31 
Každá rada dobrá.
Přidané 08.09.2010 14:23
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Pavel GS vyletnik napsal:
Díky kluci. Ona je zakoukaná do 206. Měl jsem Citrouše HDI a do 150tkm jakž takž bez poruchy. Pak to začlo, nestačil jsem se divit. Jak píše Dovi. Je to těžký. Někomu se vživotě vevy... Rencek a jiný by se mohl nastěhovat do servisu.
Včera přišel kamarád s Cerratem 1.5 Crdi po otcovi.
Hlavně nepřebrat.


Já se toho SDIčka nezbavím Grin
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI