ukazováček na spojce i brzdě, když je kosa mimo města nechávám je vyhřívat na heftech. Stejně jsem ale vypozoroval, že když je krizovka tak než to zmačnku dávám tři prsty. Ruce mě nebolej, pokud by bolely posunul bych si páčky dolejc.
Další propadlej BMW
ukazováček na spojce je myslim k ničemu. Stejně jí jednim prstem nemvýmáčkneš tak rychle jako 3-4 prstama. Něco jinýho je jízda v terénu...
Brzda je jasná
hlavně, že je pivo ftlamě
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Myslím, že teorie je jasná. Když se ale dívám na moto GP na záběry kamer co sledují ruce na řidítkách, tak jsem už párkrát viděl jak prsty sundal z páčky.
Prsty na brzdě??? To mi teda pak někdo musíte ukázat jak přidáváte plyn. Někde jsem četl že se to tak jako má dělat a pak sem to i vyzkošel a nechápavě sem nad tím kroutil hlavou. Ale proti gustu žádnej dyšputát že.
Ty voe,Hicksi,to je otázka... bolej Tě někdy ruce,když mu "dáváš za uši:" ? Jasně že nebolej...
Paprče né ale za krkem jak jse rozhlížíš jestli někdo nejde
protosi musíš najít tmavej kout,pokud možno dobře krytej Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Není co řešit. Pokud prsty dosáhnou, tak vždy obě páčky a dvěma prsty. Mnohokrát se mi to vyplatilo. Ty co nedosáhnou si musí páčky seřídit, aby byly schopni dvěma prsty rychle reagovat.
Proti únavě mi pomáhá na pravé straně "throttle rocker".
Mirek
Dorik napsal:
Myslím, že teorie je jasná. Když se ale dívám na moto GP na záběry kamer co sledují ruce na řidítkách, tak jsem už párkrát viděl jak prsty sundal z páčky.
zlata slova!
kdyz jsem naposledy jel MotoGP taky jsem je sundaval z riditek!! 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
myslim, ze pro Tebe budu mit dobry zlepsovak.
pockej si na dalsi vlakno zpracovavam podklady...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
to Dorik: zkus dát na R1 plnej, taky budeš místy rád, že se udržíš řídítek, tam je pochopitelné, že prst z páčky sundají, protože vědí, že před sebou mají prostor, a nebudou muset brzdit, tak dají plnej a drží se naplno řídítka...
Reálný provoz je jiný, tam vždy s min. jedním prstem na páčkách. Na výjezdu ze zatáčky, když dávám plnej, tak jej mám leda na spojkový, protože vidím, kam jedu a že tam nebudu muset brzdit - když v tu chvíli mohu ten plnej dát .
U krosky též stále prsty na páčkách, leda ve skoku a těsně po dopadu držím řídítka.
A utírat se papírem? Hnus velebnosti...zásadně sprškou, mejdlíčkem a poté ručníček nebo ještě lépe osušit proudem vzduchu ... ale v horách na cestách i tou travou (když se utržený trs přeloží, jde to líp)
Ale tohle je téma na dlouhé zimní večery a né na dny, kdy se dá jezdit...my dnes projeli Rychlebské hory. Cestu z Javorníku přes Lutyniu, Ladek Zdroj na Zloty Stok doporučuji. Má fantastický profil, povrch na polské straně spíše pro GS než pro FZ1, ale výhledy do hlubokých údolí s podzimně barevnými stromy ozářeným sluníčkem rozhodně stojí za to...."Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Brzdění zadkem má svoje specifické důvody ze 70% předek prostě nepotřebuji to však neznamená že jej nepoužívám jako ideální modní doplněk.... Koukám že ale tady všichni jezdí suprsporty ach vy závoďácíí
NakasiBMW napsal:
Kua to maj haxny jak lopaty mne? Si fakt nedokážu představit mít prst furt na brzdě a do toho tahat. Já teda brzdím hlavně zadkem a motorem ale když je krize tak jdu po předku na plný koule všema deseti o vše ostatní se už postará můj kolega pan dělám z toho nudu ABS.....
Tak to děláš asi jako jedinej obráceně. Vždyť se brzdí převážně přední brzdou. A k krizovce se přidává i zadní. U dualu je to vlastně oběma pořád...
Jinak já jezdím se dvěma prsty na brzdě a spojce když je složitější dopravní situace,ale na dálnici bez. Jo a mívám mravence v pravý ruce,ale je jedno jestli mám prsty na brzdě,nebo ne.
Brzdění zadkem má svoje specifické důvody ze 70% předek prostě nepotřebuji to však neznamená že jej nepoužívám jako ideální modní doplněk.... Koukám že ale tady všichni jezdí suprsporty ach vy závoďácíí
NIKDY jsem nejezdil supersporty. A myslím si,že nejsem sám kdo brzdí převážně předkem. V terénu má brždění zadkem svoje opodstatnění,ale na asfaltu je to jinak. Proč by se dělaly na předku větší kotouče a dost často dva a na zadku jen jeden malej?
Samozřejmě motorem taky brzdim,ale jen zadní brzdu skoro nepoužívám.
Asi jsem jinej...Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
to NakasiBMW: brždění pouze zadkem je blbost a CHYBA...ale to že nebrzdíš předkem chápu, neb máš vosmikilo a jeho poddimenzovaný podvozek vlastně ani brždění předkem pořádně neumožňuje
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to NakasiBMW: brždění pouze zadkem je blbost a CHYBA...ale to že nebrzdíš předkem chápu, neb máš vosmikilo a jeho poddimenzovaný podvozek vlastně ani brždění předkem pořádně neumožňuje
Přečti si znova co jsem napsal základ v zadku neznamená nepoužití předku např. specifická defenzivní jízda která si nevyžaduje prudké nebo unáhlené brzdění kdy stačí pouze decelerovat nebo přibrzdit zadkem z důvodu ať už eliminování zablokování předního, ztráty směru nebo třeba v jiných případech zvětšením nájezdové rychlosti do zatáčky, mít jí v žitou a cítit jí, prostě pro srandu, pro udržení teploty a snížení tím opotřebení a jiné ty právě specifické důvody které jsem nechtěl vypisovat rozhodně nejsou chybou pouze jízdním stylem. Nejspíš jsem to podal asi moc zaobaleně z né příliš přesným a nadneseným údajem nic méně jsem si nemyslel že mi tu začnete vykládat o tom že předek brzdí lépe a kdy ho mám používat tvl.... Vjetrník: Jestli tím máš na mysli noření tak pak ano není nad to se na semaforu uklonit před krásnou slečnou ale mě se spíš líbí zabloklá prdel