100ky vsechny.Jedine ze by to byla 80gs PD delana pouze pro svycarsko,ktera na prvni pohled vypada stejne jako 100 gs PD.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
sadilek napsal:
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.
V roce 88 se PD 80 ještě nevyrábělo
Teď nechápu.Já nepsal nic o PD.Je mi přes fotky nabízena údajná 100ka r.v.88
a já na ní nevidím chladič.Takže to 100ka není a musí to bejt 80ka.Nebo jsem ****?
sadilek napsal:
Díky Vevis.Mě to bylo divný,že my nabízejí 100ku a nemá chladič.Takže to bude 80ka.
V roce 88 se PD 80 ještě nevyrábělo
Teď nechápu.Já nepsal nic o PD.Je mi přes fotky nabízena údajná 100ka r.v.88
a já na ní nevidím chladič.Takže to 100ka není a musí to bejt 80ka.Nebo jsem ****?
Hele Vevis napsal tohle:100ky vsechny.Jedine ze by to byla 80gs PD delana pouze pro svycarsko,ktera na prvni pohled vypada stejne jako 100 gs PD. No a já jsem napsal že v roce 88 se 80PD ještě nevyráběla.To proto že ty jsi se ptal původně na moto z roku 88 nebo ne?
V tom případě si asi měl citovat Vevise a ne mě.Ale čert s tím shodneme se na tom že 100ka prostě musí mít olejovej chladič nehledě na rok.Je tak?
Abych nechodil okolo horké kaše je to tahle.
Upravil sadilek dne 23.10.2013 08:58
sadilek napsal:
V tom případě si asi měl citovat Vevise a ne mě.Ale čert s tím shodneme se na tom že 100ka prostě musí mít olejovej chladič nehledě na rok.Je tak?
Abych nechodil okolo horké kaše je to tahle.
Olejový chladič býva osadený na pravom padáku, ale ako vidim padák tam tiež chýba. Z fotky sa nedá určit či na prírube olejového filtra sú vývody na hadice alebo nie.
Ak by to mala byť 100vka (ako je na kapotáži) musel by niekto zameniť viečko na filty a aj s rúrkou pre filter. Mimo VINka a zhadzovania hláv by sa mohli omrknuť karburátory 80tka by mala mať difúzor 32 a 100vka 40tku.
Tak to by stačilo napsat posledních 7 čísel vinu zde: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
a ono to vyplivne údaje o stroji.
Bohužel ten odkaz neumím vložit tak aby byl aktivní.
Ale zase umim jiné věci....
Alda napsal:
Ja bych teda kazdopadne zacal tim, ze zavolam do BMW a nadiktuju VINko. Je to jednodussi nez tipovani na foru ne?
Ale to že se dozvím že je to stovka z roku 91,čemuž odpovídá kapotáž mi neřekne nic o tom proč tam není olejový chladič.Chtěl jsem prostě vědět od místních odborníků jestli se nedělal nějakej mezitip 100ky bez chladiče.
Každopádně vin ověřím.Díky všem.
Sadílku,z čeho to má ten předek? To je komplet z LC4 nebo z čeho? Na tom torzu je dost zajimavejch věcí a jako základ na nějakej extrémbajk by to bylo dobrý,teda pokud je to za pár šupů
Tak jak jsem předpokládal vin jen potvrdil že je to 100ka.ale nevysvětlil proč tam není ol.chladič.Může to dobře fungovat i bez něj,je možné aby ho někdo záměrně vyřadil?
Modellbezeichnung: R100GS
Ausführung: Europa
Typschlüssel: 0483
E-Code: 247 (91)
Motor: 2-ZYL - 1,00l (44kW)
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Avusschwarz Zierl --/ (640)
Innenraum: ( *)
Produktionsdatum: 29.05.1991
No mohl ten chladič někdo sundat při poškození a namontovat jen víčko filtru z 80ky a podobně. Vono za těch 20-25let provozu ty mašiny prošli ledasčím a ruce kutilů sou neuprosný Fungovat bez filtru to bude,ale nevím jak se to bude v letě chladit,protože třeba moja stovka se hřeje hodně aji s chladičem. Myslím že rozdíl je ten,že 80ka má vložky válce litinu,kdežto stovka má snad nikasil a ten válec je dost tenkej,takže asi potřebuje líp chladit ten olej. Na pravém padáku 100ky jsou držáky na chladič,80ka má padák hladkej. Ale proč to má byt rok 88,když je to 91?
To je moje blbost.Spletl jsem si nabídky.Podstata věci je ten chladič.Jelikož by se ta motorka měla dělat do terénu asi bude ten chladič nezbytný.Koukal jsem do katalogu a investice je to nemalá.
Ten chladic se da obcas koupit na ebay tak za 120-150 eur komplet.Jeste budes potrebovat jine vicko u filtru.Do terenu je podle mne 100vka bez chladice dost riskantni.A resit to vetsi olejovou vanou asi taky neni kvuli svetle vysce idealni.Jeste koukni jestli neni menenej motor.Na 80tce mam tusim oznaceni motoru 80 2V nebo tak nejak.Tak by tam to cislo 100 taky mohlo byt napsane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!