Ahoj všichni, vlastním R1150 GS od listopadu, ale tady jsem uplný nováček. Stejně jako se seznamováním s novým strojem. Prosím MIloši mohl bych taky požádat o zapůjčení ?
BMW & MZ
...zdravím, chlapi, pověste manuál v češtině na web, ať si to můžeme stáhnout.Dík.
...pokud by někdo potřeboval katalogová čísla součástek na případné objednání dílů, můžu posloužit já.
Ivo tady je napsaný, že se to NESM9 šířit, takže napiš Milošovi dpis a domluv si zápujčku .
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
bmwivo: ta katalogová čísla součástek máš taky v elektronické podobě? Mohl bys mi je poslat na skasl zavináč volny cz? Díky
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
...ten manuál, co jsem dostal emailem, za který ještě jednou děkuji, se šířit určitě může, protože k mému údivu to nebyl manuál, ale návod k obsluze a to jako : zastrčte lkíček, dejte sytič a podobně :-)), ( je fakt, že tam jsou proběhy km na údržbu), ale já jsem porozuměl, že to je dílenský manuál a to ani omylem.
Naopak katalog o kterým jsem psal já, ten není běžně mazi veřejností, mám přístup do ETK katalogu a jsem schopen vytáhnout katalogové číslo k objednání požadovaného dílu, ale nemohu ho nabízet, je určen pro dealery BMW.
...ještě to to jsem nabízel si představuji takto, potřebuješ například volnoběžku starteru na BMW R 1150 GS, tak to najdu a napíšu : Starter Pinion kat. číslo dle ETK- 12412306239.
A ty např. zavoláš do Autecu a řekneš potřebuji součástku a uvedeš číslo a víš, že ti nepřijde hovadina, co vůbec nepotřebuješ......
Katalogove cisla nahradnich dilu lze najit i na netu,ja to hledam treba zde (nejdriv vyberte model a rok) http://www.maxbmw.../fiche.asp pak v online ceniku autecu se najde podle part number cena bez DPH a mate jasno
Upravil xavier dne 04.03.2008 11:46