Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
 
Y svod bmw 1150 gs
lebi
#201 
Přidané 03.05.2016 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
neda mi to a jelikoz nejsem zadnej mechanik, tak se zeptam - jaky vliv bude mit kvalitativni provedeni svodu na prubeh podtlaku? podtlak prece vznika ve fazi sani, kdy jde pist z horni do dolni uvrati. ze predpokladu, ze je motor spravne serizeny je vyfukovy ventil uzavren. jak tedy svod ovlivni podtlaky? rad se priucim.
Upravil lebi dne 03.05.2016 20:13
 
Alik
#202 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 03.05.2016 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 51
Registrace: 11.02.15
lebi napsal:
neda mi to a jelikoz nejsem zadnej mechanik, tak se zeptam - jaky vliv bude mit kvalitativni provedeni svodu na prubeh podtlaku? podtlak prece vznika ve fazi sani, kdy jde pist z horni do dolni uvrati. ze predpokladu, ze je motor spravne serizeny je vyfukovy ventil uzavren. jak tedy svod ovlivni podtlaky? rad se priucim.


Plnění motoru závisí i na odporu proudění ve výfuku a ten může být při špatným tvaru Y svodu při různých otáčkách u každýho válce jiný. Pak může jeden válec táhnout víc než druhý.
Jó Brambory, ty se hoděj ke všemu
 
pepanek1150
#203 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 03.05.2016 20:50
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Resco napsal:
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.

No to bude fajn, stále mám pocit a tady poslední dobou zvlášť, že to co nestojí raketu není dobré a když už to stojí přijatelné peníze, tak je mraky odborných kritiků na kvalitu. Proč pár ohnutych trubek musí stát např. 7tis ? Kolik je cena materiálu/práce ?
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
bystricke
#204 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 03.05.2016 23:17
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
Kolik je cena materiálu/práce ? odpovím ti jednoduše: udělej si to sám annoy
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
pepanek1150
#205 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 04.05.2016 08:21
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
asi jsi mě nepochopil helpless...a to jsem velké fanda kufrů co děláš thumbs up
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
bystricke
#206 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 04.05.2016 08:48
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
to jsem rád,že jsi můj fanda a cením si toho thumbs up ale ono to není jen o hodnotě materiálu který vidíš jako hotový výrobek a že si to někdo cení na 2,někdo na 7 tisíc je věc jiná
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
zetor
#207 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 04.05.2016 09:26
Avatar člena


Příspěvků: 9058
Registrace: 09.11.10
pepanek1150 napsal:
Resco napsal:
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.

No to bude fajn, stále mám pocit a tady poslední dobou zvlášť, že to co nestojí raketu není dobré a když už to stojí přijatelné peníze, tak je mraky odborných kritiků na kvalitu. Proč pár ohnutych trubek musí stát např. 7tis ? Kolik je cena materiálu/práce ?


A kolik je třeba cena tý ohýbačky, svářečky a podobně?

To už nevidíš?

To je jako když mi sem někdo přijde a chce jen vyříznout svůj klíč na auto...ok...200kč...A on řekne, že jsem zloděj. OK. Tak Ať si koupí mašinu za 200 000kč a vyřízne si ho...Wink
 
pepanek1150
#208 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 04.05.2016 10:37
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Zetore, já to ale vidím, jak jsi přišel na to, že neberu v potaz stroje a nářadí. To asi nemá smysl...já psal úplně o něčem jiném. Dotaz byl proč to stojí 7 a více, ale může to stát i o půlku méně.
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
Kasko
#209 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 07.05.2016 17:28

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
tak jsem po najel 200km po výměně Y svodu od Sharonu.

Porovnával jsem výkon s propojkou a bez:

S propojkou:
- výkon v nižších otáčkách není tak znatelný, pocitově je to více "ucukané"

Bez propojky:
- výkon v nižších otáčkách znatelý. Na první stupeň se při pomalé jízdě a následném "plném knedlíku" se moto staví na zadní - až jsem ji skoro převrátil Smile
- střílení do výfuku od otáček 4500 a výš.
Při klidné jízdě to je v poho, ale při svižné jízdě a když se moto točí kolem 5000 a výš, pak se ubere, tak to střílí.

Poradi někdo, jak se toho střílení zbavit?
/kromě vrácení originál katu SmileSmile/

Shrnutí:
KN filtr, Y svod Sharon, originál výfuk a "bez propojky"

POmohl by třeba laďák - Leo vince s Y svodem, nebo vrátit kat a dát jen Leo Vince?

Díky za Vaš názory
 
Kusala
#210 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 07.05.2016 20:41

Příspěvků: 45
Registrace: 17.11.14
Nastav na TPS 0.31
 
Kasko
#211 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 07.05.2016 21:48

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
Kusala napsal:
Nastav na TPS 0.31

Na cem to mam nastavit a co to mam nastavit?
Smile Smile Smile
 
Kusala
#212 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 07.05.2016 22:02

Příspěvků: 45
Registrace: 17.11.14
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.

Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...
Upravil Kusala dne 07.05.2016 22:03
 
Kasko
#213 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 07.05.2016 22:10

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
Kusala napsal:
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.

Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...

Takze na potenciometru nastavit napeti 0,31v?
Moc z toho nejsem chytry. Nemas nejaky obr? Nebo zkusim kontaktovat turbyho.
PLS, hod mi sem odkaz na cely clanek od turbyho

Diky
 
Kusala
#214 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 08.05.2016 08:04

Příspěvků: 45
Registrace: 17.11.14
http://www.bmwgs....ad_id=9253
http://www.bmwgs....ad_id=3604

TPS je toto http://i.ebayimg....-l1600.jpg a měří se to na posledním kontaktu směrem od válce.
 
Kasko
#215 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 09.05.2016 17:01

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
Kusala napsal:
http://www.bmwgs....ad_id=9253
http://www.bmwgs....ad_id=3604

TPS je toto http://i.ebayimg....-l1600.jpg a měří se to na posledním kontaktu směrem od válce.


Tak jsem měl 0,348 a změnil jsem to na 0,318. Uvidíme, jestli to pomůže Smile
 
pepanek1150
#216 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 10.05.2016 08:47
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
Resco...jak jsi dopadl ?
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
pepanek1150
#217 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 16.05.2016 23:16
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
pepanek1150 napsal:
Resco...jak jsi dopadl ?

tak ještě jednou ?
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
Kasko
#218 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 23.05.2016 03:09

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
Kasko napsal:
Kusala napsal:
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.

Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...

Takze na potenciometru nastavit napeti 0,31v?
Moc z toho nejsem chytry. Nemas nejaky obr? Nebo zkusim kontaktovat turbyho.
PLS, hod mi sem odkaz na cely clanek od turbyho

Diky


Tak i přes nastavení hodnoty na 0,31V motorka občas střelí. Nejvíce to nasimuluji, když na volnoběh vytočím na 4-5tis. otáček a zavřu plyn.
není to ostrá rána, ale střelí.

s ohledem na to, že mám objednaný výfuk MIVV, uvidíme, jak se to bude chovat s ním.
Pokud bude střílet, budu laborovat, jestli vrátit zpátky KAT.

POzn:
zatím mám vypojenou propojku, s ní jsem to nezkoušel, jestli to střílí.
To zkusím dneska večer.
 
servisak
#219 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 23.05.2016 07:14
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
0.31V je malo musis nastavit 0.35 az 0.37V
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Kusala
#220 
Y svod bmw 1150 gs
Přidané 23.05.2016 07:46

Příspěvků: 45
Registrace: 17.11.14
servisak napsal:
0.31V je malo musis nastavit 0.35 az 0.37V


S KN a Y svodem to bude mít tak chudý,že mu to bude střílet skoro pořád.Nebo aspoň mě to tak dělá.
Střelbu mu stejně vyřeší až laďák.
 
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 73
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 6.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI