Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
 
Serizeni 1150, kompletni postup
murphy
#201 
Přidané 23.12.2017 20:56

Příspěvků: 6
Registrace: 01.10.17
Tak jsem znova pořešil to seřízení. Chyba byla při seřízení klapek na 0,05mm. Na jedné straně to sedělo a na staně proti byla větší mezera. Tudíž jsem to nastavení na 0,05mm udělal na té volnější straně. Najednou už nebyl problém se seřízením volnoběhu. Také se ještě chystám na výměnu paliv. filtru a také lambda sondy.
 
bubak1100
#202 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 19.01.2019 21:57
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Zdravím páni mám 11tku GS s ABS, po repase škrtiacích klapiek som sa dnes dal do môjho prvého nastavovania synchronizácie. Ako prvé som nastavoval doraz na stane snímača polohy klapky a stala sa mi zvláštna vec. Po nastavení hodnoty na 0,075V a následne 0,36V my na objímke bouderu neostalo miesto na kontra matku. Až tak som ho musel zaskrutkovať aby som sa dostal na túto hodnotu. Maticu som dal zo spodnej strany. Pri rozoberani tam miesto na maticu bola takmer na doraz. Predošlé synchro v servise. Moja otázka znie, môže sa toto stať ? alebo som skôr niekde spravil chybu?

Ešte doplním že bouder na druhom konci nevyzerá byť vyskočený.
Upravil bubak1100 dne 19.01.2019 22:01
 
patol
#203 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 07:06

Příspěvků: 644
Registrace: 20.12.12
Ak tam nemas pouzite tie lanka s rozbocovacom pod nadrzou, kde by to este bohlo byt vyskocene (cize mas jedno lanko s "dvoma" bowdenami) tak to bude asi oska klapky vyrobena s inym uhlom osadenia vodiacej kladky oproti skrtiacej klapke
 
bubak1100
#204 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 11:15
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Od plynovej rukojete mi ide len jedno lanko, uzol kde dochádza k rozdeleniu je pod ABS jednotkou ktorú by som nerád demontoval. No myslím že bouden tam vyskočený nieje lebo keď mi vyskočil tak bola situácia ovela horšia a klapka bola potom už na 1/3 otvorená. Práve robím synchro a zatial mi dĺžka lanka neprekáža keďže pri 3500 otáčkach štelujem na opačnej strane. Pod ABS jednotkou je tiež nejaká možnosť nastavovania boudenu ?
 
bubak1100
#205 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 15:18
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Takže som narazil na ďalší problém, mám nastavenú hodnotu 0,36V na snímači polohy klapky a vyrovnané podtlaky na volnobehu a otáčky nastavení na 1100. No po chvíli motorka neudrží otáčky a sviečky vytiahnem úplne čierne. Pred nastavovaním som menil klapky a indukčnú sievku. Ak by bol niekto ochotny aj po telefone poradiť bol by som rád.

diky za každú radu

V pamäti mám chybu polohy snímača škrtiacej klapky, no ukazuje mi správne napatie.
Upravil bubak1100 dne 20.01.2019 15:31
 
bubak1100
#206 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 17:01
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Oka, môžete moje príspevky vymazať problem vyriešený. Aj tak som sa bavil len sám so sebou Grin Zrejme zle vyrobený hriadel škrtiacej klapky. Po stiahnutí skrutiek snímača polohy klapky občas nedával signál. Vyriešené 1mm podložkami pod skrutky medzi snímač a časť na ktorú sa montuje.
 
bmwgsa
#207 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 17:19

Příspěvků: 861
Registrace: 16.10.13
Není špatný hřídel ale máš prasklou nebo popraskanou tu polovodičovou plošku po které se posouvá ten potenciometr. bývá to zpravidla po nějakém pádu protože stářím již ty plasty jsou zkřehlé
 
bubak1100
#208 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 20:08
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Skúsim pojazdiť a uvidím či sa problem prejaví keď tak kúpim nový snímač. Vďaka za radu.
 
bubak1100
#209 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 22:00
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Ešte otázočka, sýtič mi vôbec neotvorí klapky. odfotil som si bežec z mechanizmu pod ABS. Je celý alebo má byť tá šikmina dlhšia ?
bubak1100 přiložený následující obrázek:


[33.5Kb]
Upravil bubak1100 dne 20.01.2019 22:01
 
servisak
#210 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 22:03
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Neni celej a hlavne neni to lanko origo. Dej novy vsechny lanka a bude to chodit jako vino
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
bubak1100
#211 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Lanka som vymenil za nové a nechal pôvodny bouder a na mazal. Nerozumné ? Kúpim to len originál v BMW ?
 
servisak
#212 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 22:07
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Lanak se nemaji mazat. Vse chodi v teflonu. Kdyz jsi je namazal bude se nane balit prach a necistoty a zadrou se. A ano lanka koupis pouze v bmw
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
bubak1100
#213 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 20.01.2019 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Diky servisák. Smile
 
bubak1100
#214 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 02.02.2019 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 89
Registrace: 19.07.17
Po výmene laniek všetko oka Smile ešte raz vďaka za rady. Na ebay som našiel za rozumnu cenu nove.
 
jikraus
#215 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 22.03.2020 18:48

Příspěvků: 18
Registrace: 14.05.19
Ahoj, drobný podnět - nestálo by za přidání do seřizovacího návodu taky axiální seřízení ventilů, ať je to opravdu komplet? Nebo je to nepodstatný?
 
Bohumil
#216 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 22.03.2020 19:12
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
jikraus napsal:
Ahoj, drobný podnět - nestálo by za přidání do seřizovacího návodu taky axiální seřízení ventilů, ať je to opravdu komplet? Nebo je to nepodstatný?

A este jaký olej a kůží nebo tekstil. Opakování je matka moudrosti.
Kupredu spatki ni krok...
 
Longer
#217 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.04.2020 14:19

Příspěvků: 1
Registrace: 21.04.20
Dobrý den, pánové,
poradíte mi prosím, jak přesně měříte hodnotu napětí (odporu) v nulové pozici klapky? Klasicky Voltmetrem napojeným na senzor a nebo přes diagnostiku?
Pokud jen voltmetrem, kde přesně se to dá nějak rozumně bez proklemování zbytku vedení v konektoru naměřit?
 
vondri
#218 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 21.04.2020 15:15

Příspěvků: 480
Registrace: 02.02.10
Longer napsal:
Dobrý den, pánové,
poradíte mi prosím, jak přesně měříte hodnotu napětí (odporu) v nulové pozici klapky? Klasicky Voltmetrem napojeným na senzor a nebo přes diagnostiku?
Pokud jen voltmetrem, kde přesně se to dá nějak rozumně bez proklemování zbytku vedení v konektoru naměřit?


Nejjednodussi je odizolovat si kousek slabeho dratku a strcit k pinu v konektoru u potenciometru klapky. Konektor pak pripojis a muzes merit
 
marianbmw
#219 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 04.08.2020 20:44

Příspěvků: 37
Registrace: 12.07.14
Ahoj.
Dnes jsem seřizoval vůle ventilu na 1150gs podle zdejšího návodu,točil klikou a koukal do okýnka na OT,na levém válci jsem při této poloze měl i ozubené kolečko se šipkou vodorovně,ale když jsem seřizoval pravý válec tak šipka nebyla vodorovně.Je to v pořádku nebo mám problém?Děkuji.
BMW R1100GS+R1150GS=Grupa mocnego uderzenia!
 
FaktNeniCoResit
#220 
Serizeni 1150, kompletni postup
Přidané 19.01.2021 00:41
Avatar člena


Příspěvků: 74
Registrace: 19.04.20
Nejdřív velký dík za návody. Pak o trochu menší dík za ostatní rady v diskusi. Přidávám svůj trochu odlišný postup při seřizování klapek. Na něco jsem špatně sáhl, takže mi nezbylo nic jiného, abych pravou klapku vymontoval. Nebylo to od věci, vyčistil jsem ji a překontroloval, jestli není vyběhaná osa. Pak jsem měrkou seřídil doraz. Lze to poměrně snadno, narozdíl od seřizování na motorce je na ni vidět a vše je přístupné. Vrátit klapku zpět je taky o mnoho snazší, než jen nasazovat sací trubky. Po nainstalování klapky na místo jsem si seřídil lanko ovládání plynu podle klapání klapky na druhé straně, takže téměř dokonale. Dále jsem seřídil obtokové trysky (utáhnout a 1 a 1/2 otáčky...). Pak přišel na řadu potenciometr podle měřáku. Nastartoval jsem, nechal ohřát mašinu a už jsem jen jemně doladil synchronizaci válců při 3500 otáčkách. Jinak všechno sedělo.

Byl bych rád, pokud se na tom někomu něco nezdá, aby mě navedl. První motorku mám 3/4 roku, zkušenosti žádný a spotřebu vysokou. Dík všem.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
 
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 70
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI