Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
 
F800 GS
Perfektka
#201 
Přidané 19.06.2008 11:14

Příspěvků: 15
Registrace: 18.06.08
Tak to muselo byt docela narocne thumbs up A jaky typ mas tedka?
 
Lucie
#202 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:08
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 12.11.07
A nechceš to moje? Ježděná dívkou....GrinGrinGrin
Baforský fdoleček forever....
 
Perfektka
#203 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:22

Příspěvků: 15
Registrace: 18.06.08
No u mě je to zatím ve fázi rozhodování Smile Ještě nejsem úplně rozhodnutá mezi tou 650 a 800, i kdyz pochybuju, že mám tak dlouhe nohy Smile A taky ji tězko koupim starši Smile
 
MikiberG
#204 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:25

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Jarax: terém pro motorku začíná tam kde to pro tanky a auta končí Wink to ostatní jsou cesty x.třídy.
Dakar 650, HusaberG
 
MikiberG
#205 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:31

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Holky, koukám jak vidíte svůj vývoj v motorce. Troufnu si říct že jste ještě nevyužili možností těch Vašich a navíc si neuvědomujete veliké výhody které ztratíte silnější a větší motorkou. Wink
Dakar 650, HusaberG
 
titika
#206 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:56
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
Bestie napsal:
Perfektka napsal:
Takze bys do 650 nesel vubec?

Pokud nemáš žádné zkušenosti, je 650 skvělý začátek. V terénu ti odpustí chyby, je to hodná motorka, ale jen do té míry, dokud chceš, aby byla. Smile Mě u ní chybí výkon na silnici, přece jen jsem ze 77 koní přešla na 50....a ten výjezd ze zatáček prostě není úplně to ono.


Mě výkon nechybí, mě chybí šestka :-)
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
titika
#207 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:58
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
Perfektka napsal:
No u mě je to zatím ve fázi rozhodování Smile Ještě nejsem úplně rozhodnutá mezi tou 650 a 800, i kdyz pochybuju, že mám tak dlouhe nohy Smile A taky ji tězko koupim starši Smile


No zrovna sem to chtěla napsat.

Bestie: slečna asi nemyslí šestpade, ona myslí tu novou nepovedenou slabou náhražku osmistovky a též slabou náhražku naší šestpade Smile
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
titika
#208 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
MikiberG napsal:
Holky, koukám jak vidíte svůj vývoj v motorce. Troufnu si říct že jste ještě nevyužili možností těch Vašich a navíc si neuvědomujete veliké výhody které ztratíte silnější a větší motorkou. Wink


Jo, třeba spotřeba co:-) Už asi nikdy nebudu jezdit za 3,5l :-)
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
Perfektka
#209 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 12:59

Příspěvků: 15
Registrace: 18.06.08
A kam s tou motorkou jezdis? Spis po ceste nebo po terenech? Na tereny bych sestku asi moc nevyuzila, ale na silnici urcite jo... je to tezke se rozhodnout...
 
titika
#210 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 13:03
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
Já nejezdim do terénu vůbec, nepotřebuju to a taky jak píše Bestie bychse bála že to někde položím, páč jsem koupila novou. Nicméně, na silnice šestka fakt chybí, pětka ječí jak za mlada a to tomu motoru čék nemůže dělat a tak jede pomaleji - což je mezi náma na straně bezpečnosti.

Jestli tě láká terén, tak jak psal někdo - kup něc lehčího.

Jestli tě lákají endura ale terén ne, tak kup na naučení nákou motorku za šedesát tisíc. Na to aby ti spadla na křižovatce, protože si stoupneš do díry to stačí :-) Mluvím z vlastní zkušenosti Smile

Dva roky pojezdíš a pak se rozhodneš kam se vrtneš :-)))
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
Perfektka
#211 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 13:13

Příspěvků: 15
Registrace: 18.06.08
No asi máš pravdu, protože by mi bylo líto někde položit novou motorku, chci právě jezdit i do terénu, ale tím nemyslím pole, ale polní cesty... a někdy, když jedeš po těch našich skvělých silnicích, tak je to taky o hubu... už jsem se koukala na nějaké inzeráty, a fakt by šla koupit okolo 60tis. což je super pecka thumbs up
 
low
#212 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 13:32

Příspěvků: 228
Registrace: 11.01.08
tusim, ze tema je f800gs, tak kdyby se darilo se ho drzet. diky
 
MikiberG
#213 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 13:39

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
titika: jestli ti chybí 6 a jezdíš převážně silnici tak si dej na pastorek o zub víc - na 1čce to skoro nepoznáš a na 5 je to výrazný.
Dakar 650, HusaberG
 
titika
#214 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 13:43
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
Jééé díkydog, zkusím to říct mechanikovi:-) Páč já nevim co je pastorek. a nemá to nějaké vedlejší účinky? Myslim spotřebu bo tak?
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
MikiberG
#215 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 14:21

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Je to pastorek - řetězové kolečko, vedlejší účinky žádný, efekt zaručen, cena nízká.... (5PGrin)
Dakar 650, HusaberG
 
titika
#216 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 14:40
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 12.12.07
No ty jo, jestli to fakt ve 120 nebude řvát jak před smrtí, tak to je aspon an čokoládu, děkuju za tip :-) Mě vůbec nenapadlo to nějak řešit :-)
mystatus.skype.com/smallclassic/titikaaa.png
icq.scatter.cz/status/386/225603123/status.gif
 
tkala
#217 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 15:11

Příspěvků: 36
Registrace: 12.02.08
MikiberG napsal:
Podle mých zkušeností v terému, neznamená větší výkon větší srandu. F800 je podle parametrů silniční moto a její strop je na slušné lesní cestě.


Nevím kolik jsi s tím najezdil mimo, moje zkušenosti s ní říkají něco úplně jinýho. Na adventure ježdění je supr a i težší terén není vůbec problém. Pokud ovšem chceš projet a ne závodit. Mimochodem ani netuším, který parametr tomu podle Tebe nasvěčuje. Váha? Geometrie? Velikost zdvihů? Netuším. Tom
 
MikiberG
#218 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 15:22

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
titika: no já stím moc rychle nejezdím ale i ve 120 mi to divný nepříjde. Jestli ten převod už nemáš do pomala od předešlého majitele. Ať se na to tvůj mechána koukne než začne operovat thumbs up.
Dakar 650, HusaberG
 
TomasTT
#219 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 15:32
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
tkala napsal:
MikiberG napsal:
Podle mých zkušeností v terému, neznamená větší výkon větší srandu. F800 je podle parametrů silniční moto a její strop je na slušné lesní cestě.


Nevím kolik jsi s tím najezdil mimo, moje zkušenosti s ní říkají něco úplně jinýho. Na adventure ježdění je supr a i težší terén není vůbec problém. Pokud ovšem chceš projet a ne závodit. Mimochodem ani netuším, který parametr tomu podle Tebe nasvěčuje. Váha? Geometrie? Velikost zdvihů? Netuším. Tom


No u mě jsou zásadní mínusy proti "adventure" motorce (bez pořadí):

- objem nádrže
- ergonomie pro dlouhé cesty (ochrana proti počasí a větru, jízdní pozice, komfort sedla
- ergonomie při jízdě ve stupačkách (to mě osobně nevyhovuje na F800 vůbec)
- průběh výkonu a krouťáku resp. odezva motoru při jízdě v terénu a zejména v nízkých otáčkách
- možnosti nastavení podvozku při střídání jízdy po silnici a offroad

Adventure motorka musí zvládnout ujet 500km po kamenito-písčité roletě, kde běžné enduro po chvíli buď děsně ztuhne nebo jde na dorazy případně obojí. Bez nastavitelných trysek přední vidle je v tomhle F800 fakt kompromis.
Srovnávám teď s etalonem téhle kategorie - LC4 Adventure, kde je špičková ergonomie při jízdě ve stupačkách (rovný řídítka, bezvadné vedení motorky koleny, budíky v pozici dobře viditelné ve stoje...) a podvozek je bezkonkurenční a srovnatelný s endury a nemulvím o obrovské nádrži a výrazně lepším štítku. F800 má naprosto jiný a výkonnější motor ale když jsme to trápili v terénu, tak jsme pořád dokola naráželi na stejný problém - v nízkých otáčkách to chcípalo, nebyl schopný dodat dost krouťáku od volnoběhu nebo na dvojku a jednička hrabala ve výjezdech. Dávkování plynem spíš on/off. Určitě by pomohla jiná rozeta ale neměli jsme možnost to zkoušet. Ale takhle jak to je to je pro mě 80% silnice. Drastický bylo to srovnání s novou Tenere, která je o 100 tisíc levnější a v terénu to bylo opravdu hodně znát, že to je dělané opravdu na offroad. Na silnici byla děsná ale prostě F800 nemůžu si pomoct, offroad zázrak to není. Pochopitelně to půjde řešit - nikdo nezkoušel změnit výfuky (na 1150 to má obrovský vliv na krouťák odspodu), nezkoušeli jsme rozety, jiná sedla ani vyšší štít ale když vezmu sériovou LC4 Adv a pojedeme do Maroka, tak bych proti tomu F800 vůbec nestavěl jako stroj stejné třídy. V tom mě to zklamalo. Čekal jsem v základu alespoň ty vidle z G650X, které jsou plně stavitelné. Vidím to na své motorce, jak velký vliv má štelování útlumu při jízdě na silnici a v terénu, jak je to po utažení stabilnější zejména s opravdu enduro pneumatikou vpředu.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
MikiberG
#220 
F800 GS
Přidané 19.06.2008 15:41

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Spíš jde o to kdo co považuje za terén a k jakému účelu mu má motorka sloužit - jinak se budeme bavit každý o něčem jiném. A parametr který jsem měl na mysli je především výkon a reakce na přidání plynu a s tím souvisí trakce , pak ta geometrie , náklady na provoz atd. A jenom se sám zamysli kolik koní asi tak potřebuješ k OFFROAD ježdění. Jestli využiješ 35 -40 koní tak to už jseš střelec. Takže je jasný že s 80K je cílovka cesta.
Dakar 650, HusaberG
 
Strana 11 z 13:   1  ...  8    9    10    11    12    13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 78
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.39 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI