Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 12 z 16:   1  ...  9    10    11    12    13    14    15  ...  16  
 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Mr GS
#221 
Přidané 16.03.2014 19:44
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
zadní...taky 14500
Je prakticky po smrti,na rozdíl od předku,ale do zákonný normy se ještě v pohodě vejde
Mr GS přiložený následující obrázek:


[68.52Kb]
Upravil Mr GS dne 16.03.2014 19:47
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Mr GS
#222 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 16.03.2014 19:44
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
zadní
Mr GS přiložený následující obrázek:


[78.7Kb]
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Mr GS
#223 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 16.03.2014 19:45
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
zadní
Mr GS přiložený následující obrázek:


[71.66Kb]
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Nori
#224 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 16.03.2014 20:50

Příspěvků: 491
Registrace: 15.11.10
Moje takhle vypadají po 5500 km...
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
 
www.dentibraun.cz
morabo
#225 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 17.03.2014 15:09
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Presne si pamatuju tu nadeji, s jakou jsem onehda obouval horkou novinku K60 Scout. Doufal jsem, ze to bude fungovat na silnici a bude to hodne pouzitelny v terenu. Nemohl jsem byt vic vedle, vlastne nikde nebyla snad ani slusna a jako by chtela do sveta kricet jediny: kompromis! Cim vic plynu, tim hur...

A presne to, co jsem po teto epizode myslel, ze proste definitivne neni mozny se stalo skutecnosti. Karoo3.... Kočka
Ujel jsem zase nejaky ten kilometr, za ruznych podminek a mam z toho hubu od ucha k uchu. Naprosto nechapu, jak muze neco, co je tak dobry na silnici, bejt i tak skvely v offiku! Ano, na puvodni ostry Karoocko to uplne v terenu nema, ale vazne to nezaostava o moc. Treba tak o 10, max 15% a to jen v bocni trakci?! Ale zaroven to jede na silnici jak klasicka Tourancka. Neuveritelny.
Ted uz skutecne jen co to bude delat v prubehu ojizdeni a kolik to vydrzi, ale mam tak nejak definitivniho viteze idealniho obuti na GS.
Proste konecne guma, co je stejne univerzalne dobra jako samotny GS. lol Chapeau! thumbs up

Takze vazeni, az se zase nekdo bude ptat, co ze obout, kdyz to po vejletech po asfaltu budete chtit taky vytahnout na nejakou tu polnacku a nedelat prilisny komprimisy, moje odpoved je zcela jasna. thumbs up
morabo přiložený následující obrázek:


[156.15Kb]
Upravil morabo dne 17.03.2014 15:11
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
jack96
#226 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 17.03.2014 15:21

Příspěvků: 426
Registrace: 17.07.12
morabo napsal:
Presne si pamatuju tu nadeji, s jakou jsem onehda obouval horkou novinku K60 Scout. Doufal jsem, ze to bude fungovat na silnici a bude to hodne pouzitelny v terenu. Nemohl jsem byt vic vedle, vlastne nikde nebyla snad ani slusna a jako by chtela do sveta kricet jediny: kompromis! Cim vic plynu, tim hur...

A presne to, co jsem po teto epizode myslel, ze proste definitivne neni mozny se stalo skutecnosti. Karoo3.... Kočka
Ujel jsem zase nejaky ten kilometr, za ruznych podminek a mam z toho hubu od ucha k uchu. Naprosto nechapu, jak muze neco, co je tak dobry na silnici, bejt i tak skvely v offiku! Ano, na puvodni ostry Karoocko to uplne v terenu nema, ale vazne to nezaostava o moc. Treba tak o 10, max 15% a to jen v bocni trakci?! Ale zaroven to jede na silnici jak klasicka Tourancka. Neuveritelny.
Ted uz skutecne jen co to bude delat v prubehu ojizdeni a kolik to vydrzi, ale mam tak nejak definitivniho viteze idealniho obuti na GS.
Proste konecne guma, co je stejne univerzalne dobra jako samotny GS. lol Chapeau! thumbs up

Takze vazeni, az se zase nekdo bude ptat, co ze obout, kdyz to po vejletech po asfaltu budete chtit taky vytahnout na nejakou tu polnacku a nedelat prilisny komprimisy, moje odpoved je zcela jasna. thumbs up


normalne bych si snad myslel ze jsi Metzelerem placenej za reklamu.
Az takove chvaly bych do nich necekal.
Mam je taky cca od Ledna ale zatím zhruba 1tis km a zatím nemuzu rict nic proti ale ani nic pro Smile
 
morabo
#227 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 17.03.2014 15:29
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
nn, proste pisu jak to cejtim a co si myslim, jaky mam dojmy. K3 ma u mne dokonce jeste vroubek, ze kvuli ni zarizli starej model, takze jsem ji spis chtel vyzouset, abych vedel, proc ji pomluvit, ale totalne mne dostala!
Jinak je pravda, ze to prakticky v zadnych podminkach nesetrim, tak mozna tim to bude, ze vidim v tech ruznejch gumach takovy velky rozdily a tou vyrovnanou kvalitou mi obecne Metzelerky nejak sedi nejvic. helpless Neni to zamer, je to cira empirie.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
DRS-GS
#228 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 17.03.2014 18:22

Příspěvků: 141
Registrace: 02.09.13
Uz jsem to tady někde psal. Na K3 jsem odjezdil dva dny v Hechlingenu (všechny povrchy mimo hlubokého bahna) a byly naprosto v pohodě.
Po návratu koupil vlastní a vyzkoušel, pole, bahno pískovnu, asfalt a hodně jsem čumněl z čeho se to umí vyhrabat a jak to drží na asfaltu. Teď už mě jen děsí ty reference na ztvrdnutí po 50% ojetí, to by mě dost mrzelo. Za mě prozatím pro mě na GS nejlepší guma.
Od října mám celkem ostrejch cca 1000 km, tak uvidíme. Sám jsem zvědavej na ten nájez, protože zatím mi žádné gumy nevydrželi víc než 6500 km na žádné motorce. Pokud by se jízdní vlastnosti nezměnily nějak opravdu zásadně, tak pro mě nájezd 5-7 tis. dobrýSmile Hluk nevnímám ani neřeším.
 
mara
#229 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 17.03.2014 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Grin Pro Moraba... sice to není Mitaska, ale Scout Ti taky dělá radostGrin
heidenautires.com/tirepress/wp-content/uploads/2013/09/K60tattoo004-224x300.jpg
Upravil mara dne 17.03.2014 18:53
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Paul
#230 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 05.04.2014 19:23
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Předně, berte tohle jako názor člověka co měl vždycky "silniční" gumy typu Anakee, Scorpion, Tourance atd. a jediná zkušenost se špalkama byla asi půl hodinka na silnici na kamarádový 1100GS s ostrejma Karoo (enduro trať v GaPa nepočítám). Dneska jsem konečně nazul Karoo 3 tak se s Váma podělím o první dojmy. Na silnici se chovají velice jistě a například na různé spoje na silnici jsou srovnatelně nebo méně náchylné než obyčejný gumy. Za druhé jsou mírně hlučnější, ale třeba oproti zmiňovaným ostrými Karoo jsou znatelně tižší, do cca 80kmh nejsou skoro slyšet a až při 120kph začínají víc hučet, ale i na to jsem po chvíli zapomněl. A to jsem až paranoidní na to jaký zvuky motorka vydává, takže vážně žádná katastrofa. Za třetí, docela dlouho trvalo, než se sjela kluzká vrstva gumy a než se pořádně zahřály, ale poté jsem s nimi jel jak na "normálních" gumách (řekněme žádná palba, ale svižně určitě). To, že motorka jde krásně do náklonu a nemusí se s ní člověk nijak prát by mělo být u nové gumy samozřejmostí. Samozřejmě jsem zvědavý jak se budou chovat na vodě a hlavně kolik vydrží při mém stylu jízdy, ale to se ukáže až časem (pokud dají 10 tisíc a budou ve slušném stavu budu to brát jako úspěch, Anakee 2 jsem sjel za cca 12 tisíc, ale podotýkám, že to bylo na osmikile). Na závěr, nestihl jsem se projet nikde mimo silnici, jelikož jsem jednoduše nestíhal, ale to snad napravím zítra. Celkově mě zatím gumy velice příjemně překvapily a doufám, že to budou dělat i nadále.
 
ripper
#231 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 05.04.2014 20:01
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Delší dobu mám nazutou přední K3 a k tomu sem dojížděl zadní ostrou Karoo. Došlo na přezutí zadku a velké očekávání... po silnici sem toho moc nenajezdil, ale hlučnost oproti zadní K defakto žádná. Smile V bahně se krásně vyhrabala, na trávě taky dobrý. Za mě zatím spokojenost.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
Paul
#232 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 06.04.2014 11:44
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Tak dneska jsem vyzkoušel trochu off a ač nechtěně tak i déšť. Mimo silnici na suché šotolině naprostá paráda. Zadní kolo má výbornou trakci při přidání plynu a přední naopak velice dobře brzdí. Oboje myšleno v přímém směru. Když jsme jeli po skoseným povrchu tak taky držely, ale tam mám spíš v hlavě blok jet opatrně. Jinak kameny, kořeny a podobně zvládly bez problému, problém trošku nastal na mokrý trávě. V klidu to samozřejmě šlo, ale při sebemenším přidání plynu šel zadek okamžitě bokem a to docela razantně, ale s tím se u "kompromisních" gum musí počítat. Co se týče štěrku a ujetých lesních/polních cest tak jsem v ně měl důvěru a dalo se za to docela tahat (berte prosím v potaz, že je to v mém měřítku, člověka offroadem více méně netknutého). Teď k mokru. Nevím jestli je to tím, že jsem zmlsanej Touranckama nebo Anakee 2, který i na mokru udržely neskutečný věci, ale v tomhle směru mě to mírně zklamalo. Při opatrný jízdě bylo samozřejmě všechno v pořádku, ale třeba na dvojku jsem utrhl zadní kolo plynem a to se mi na Touranckách povedlo málo kdy. Napište někdo kdo máte porovnání s podobným typem gum, jestli je to normální, nebo se konkurence chová líp. Každopádně kolem a kolem jsem s nima spokojenej a vlastně splnily vše, co jsem od nich požadoval, teď se akorát uvidí co vydrží.
 
xarrow
#233 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 06.04.2014 18:48

Příspěvků: 252
Registrace: 20.08.13
Vyrábí se Karoo 3 i ve verzi s duší? Chtěl bych to obout na Dakara ale našel jsem jen bezdušovky.
 
Paul
#234 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 06.04.2014 18:58
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Neber to jako daný, ale podle mě by neměl být problém dát do bezdušový gumy duši. Naopak jo, ale tohle podle mě jde.
 
milanosor
#235 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 08:07
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Chlapi, nenasel jsem samostatny prispevek na Micheline Anakee 2, tak to hodim sem at nesvinim forum. Nemate odpozorovano, kolik je realny najezd na predni Anakee 2 cca s 3mm vzorku? Ceka me dovca jen po asfaltu a v lete naopak vice bahynka. A tam bych rad svezi E-10. Ted se na moto moc nedostanu, tak Anakee do dovolene nedolitam.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Mr GS
#236 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 08:29
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
Měřil jsem novou nenazutou anakee2 a předek měl myslím 4,5mm,takže pokud máš 3mm v opravdu nejnižším místě vzorku,tak seš teoreticky v půlce životnosti do těch povinných 1,6mm.Záleží,jak jezdíš a kolik ti vydržela do teď helpless
Chce to ale změřit fakt poctivě a vůbec netlačit.Když jsem tam zatlačil(jen odporem samotnýho měřidla) posuvkou normálně na hulváta,jak kdybych měřil kov,tak jen to promáčknutí na gumě udělalo minimálně 1mm navíc.
Upravil Mr GS dne 23.04.2014 08:30
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
milanosor
#237 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 08:57
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Mr GS napsal:
Měřil jsem novou nenazutou anakee2 a předek měl myslím 4,5mm,takže pokud máš 3mm v opravdu nejnižším místě vzorku,tak seš teoreticky v půlce životnosti do těch povinných 1,6mm.Záleží,jak jezdíš a kolik ti vydržela do teď helpless
Chce to ale změřit fakt poctivě a vůbec netlačit.Když jsem tam zatlačil(jen odporem samotnýho měřidla) posuvkou normálně na hulváta,jak kdybych měřil kov,tak jen to promáčknutí na gumě udělalo minimálně 1mm navíc.


Zadek jsem dojizdel na 2x. Do Rumunska jsem vyzul, pak dojel E-10 a znovu nazul. Zadek tusim dal neco kolem 14tis km. jestli nekecam. Mam to nekde napsany. Predek to samy. Vyzuto a nazuto. Ted ho jakoze dojizdim, ale tusim, ze jsem si nikde nenapsal novy vzorek. Jestli by to dalo 4tis km, tak to prubnu. Bezne jezdeni jezdim solo a nenalozeny, jen dovca by byla ve dvou s plnou polni. Vetsinou mam z bezneho jezdeni slitane boky blize stredu, sted ok a hrany ani nemluve. Porad na kolinko to dost dobre 10tis km proste nejdeSmile
Upravil milanosor dne 23.04.2014 08:59
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Paul
#238 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 10:59
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Jestli to dalo 14 tisíc a ještě tam máš pořád 3 mm, tak si troufnu říct, že to ty 4000 v pohodě ještě dá.
 
Mr GS
#239 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 11:36
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
To naložení na přední pneu takovej vliv nemá.4tis km bych se určitě nebál.Hlavně nafouknout na předepsanej tlak při naložený moto a myslím,že budeš v klidu a ještě to budeš dojíždět doma.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
milanosor
#240 
METZELER Karoo 3 a Tourance NEXT
Přidané 23.04.2014 12:42
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Paul napsal:
Jestli to dalo 14 tisíc a ještě tam máš pořád 3 mm, tak si troufnu říct, že to ty 4000 v pohodě ještě dá.


Nenasazoval jsem je zpatky zaroven ( predek+zadek ), ale zadek uz pri vyhozeni byl mirne pod limit. Predek ma myslim kolem 10tis. Takze to snad klapne a vydrzi.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Strana 12 z 16:   1  ...  9    10    11    12    13    14    15  ...  16  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 75
Členové on-line: 1
Irskej

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI