Já jsem slušnej...dávám mu to sem až po celých desítkách,abych nevysíral...poctivě i s fotkama...jenom 3x za rok....a on mě prostě ignoruje
Dělej sakra...teď už je to na těsno
...a smaž toho zrádce,když přešel k Japoncům
příspěvek 197 ...a teď už tam rovnou přičti další 4tis
Upravil Mr GS dne 20.07.2015 16:14
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já jsem slušnej...dávám mu to sem až po celých desítkách,abych nevysíral...poctivě i s fotkama...jenom 3x za rok....a on mě prostě ignoruje
Dělej sakra...teď už je to na těsno
...a smaž toho zrádce,když přešel k Japoncům
příspěvek 197 ...a teď už tam rovnou přičti další 4tis
ty jsi stinky k*nda.. jsi mne predehnal.
Ja ale muzu secist 800+LC a mam 180.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já jsem slušnej...dávám mu to sem až po celých desítkách,abych nevysíral...poctivě i s fotkama...jenom 3x za rok....a on mě prostě ignoruje
Dělej sakra...teď už je to na těsno
...a smaž toho zrádce,když přešel k Japoncům
příspěvek 197 ...a teď už tam rovnou přičti další 4tis
ty jsi stinky k*nda.. jsi mne predehnal.
Ja ale muzu secist 800+LC a mam 180.
To nevadí...ujet na LC bez závady 50 se počítá jako 500 na té mojí Takže zatím vedeš Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já jsem slušnej...dávám mu to sem až po celých desítkách,abych nevysíral...poctivě i s fotkama...jenom 3x za rok....a on mě prostě ignoruje
Dělej sakra...teď už je to na těsno
...a smaž toho zrádce,když přešel k Japoncům
příspěvek 197 ...a teď už tam rovnou přičti další 4tis
ty jsi stinky k*nda.. jsi mne predehnal.
Ja ale muzu secist 800+LC a mam 180.
To nevadí...ujet na LC bez závady 50 se počítá jako 500 na té mojí Takže zatím vedeš
LC se nesype vic nez ta tvoje vintáž...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Si piš,že jo...naneštěstí ty budeš zase průkopník všech závad(jako na tom starým jednoválci se dvěma válci ),protože máš najeto nejvíc a ještě to neprodáváš,jako zbytek "vašeho" klubu.Ti to taky nechtěj přiznat veřejně,ale když to budeš pozorně sledovat,tak to každej střelí max. do 30ti tis. km,protože se ví,že pak se to naučí dělat ku-ku Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Si piš,že jo...naneštěstí ty budeš zase průkopník všech závad(jako na tom starým jednoválci se dvěma válci ),protože máš najeto nejvíc a ještě to neprodáváš,jako zbytek "vašeho" klubu.Ti to taky nechtěj přiznat veřejně,ale když to budeš pozorně sledovat,tak to každej střelí max. do 30ti tis. km,protože se ví,že pak se to naučí dělat ku-ku
LOL... panacek pochopil princip toho kladiva na osmikile
anyway.. zatim to vypada, ze LC se celkove nesere.. nakonec NENI slozitejsi, nez tvuj vehykl... teda ve stejne urovni vybavy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nejde o složitost,ale o použité materiály
...prej kladivo...ten motor,co je činností nejbližším příbuzným dvoutaktnímu jednoválci je kladivo?
Upravil Mr GS dne 20.07.2015 17:57
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
nejde o složitost,ale o použité materiály
ale nepovidej KDE konkretne ma LC mene kvalitni materialy, nez predchudce?
ja treba vidim ten bastl kterej drzi svetlo jako kvalitnejsi na LC.. tam je litej hlinik.. ty mas nejakou zebrinakostavbu
podsedlovka je tusim stejna, stupacky stejny.. plastove dily jsou jako horsi? aerodynamika lepsi.. odolnost vuci padu asi taky lepsi (viz predni svetlo)...atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2