Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 13 z 15:   1  ...  10    11    12    13    14    15  
 
R1250GS
Bob
#241 
Přidané 25.02.2019 18:12
Avatar člena


Příspěvků: 4909
Registrace: 24.10.07
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
Dovoz a prodej motocyklů Bmw - www.cestovniendura.cz
www.baworak.cz/images/news/2020/bob-logo-ce-small.png
 
www.cestovniendura.cz
hicks
#242 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 18:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.


matne si vzpominam, ze QuickShift...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Bob
#243 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 18:45
Avatar člena


Příspěvků: 4909
Registrace: 24.10.07
hicks napsal:
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.


matne si vzpominam, ze QuickShift...?


Kubajs já měl 2014 bez QuickS.
Dovoz a prodej motocyklů Bmw - www.cestovniendura.cz
www.baworak.cz/images/news/2020/bob-logo-ce-small.png
 
www.cestovniendura.cz
hicks
#244 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 19:18
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Bob napsal:
hicks napsal:
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.


matne si vzpominam, ze QuickShift...?


Kubajs já měl 2014 bez QuickS.


jenomze von ma 2018...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
PavelDR
#245 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 20:38
Avatar člena


Příspěvků: 7433
Registrace: 13.06.11
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.


Dělá se například QuickShift a dost se mi ta kalibrace nelíbila.
On vám to Tonda,nebo Servisák vysvětlí.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
servisak
#246 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Presne tak musi se kalibrovat QS a opravdu je to nehezky poslech kdyz jedete 10 s na kazdy kvalt
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tonda
#247 
R1250GS
Přidané 25.02.2019 23:53

Příspěvků: 5243
Registrace: 16.02.07
Tak, takCool.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Reno
#248 
R1250GS
Přidané 26.02.2019 16:59
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 03.02.12
servisak napsal:
Presne tak musi se kalibrovat QS a opravdu je to nehezky poslech kdyz jedete 10 s na kazdy kvalt


Je to tak... Tak trochu jsem počítal, že to hodím rovnou na garančku do Stratosu a Milan si s tím poradí...
Ale možná to vyzkouším sám, snad nemám co podělat...
 
Reno
#249 
R1250GS
Přidané 26.02.2019 17:03
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 03.02.12
Baterku na zimu bohužel vyndavat musím... U Hondy jsem jí tam nechával a vždycky na jaře jsem jí musel roztlačit. U BMW do tlačení dobrovolně nejdu...Wink
 
Leonardo
#250 
R1250GS
Přidané 19.03.2019 21:12
Avatar člena


Příspěvků: 333
Registrace: 06.03.12
Ahojte,v jakém pořadí správně napárovat telefon,interphone tour s konektivitou bmw?
Když to napáruji + ještě druhý tour manželky tak mám všechny pozice na interphonu obsazené a už nelze komunikovat s jinou motorkou a to se nepáruji s navigátorem.Jaký je zprávný postup?
A ještě otázka jaký význam má párovaní do konektivity mororky interkom spolujezdce ?
Upravil Leonardo dne 19.03.2019 21:13
 
http://amk-medlov.cz/
Miguel
#251 
R1250GS
Přidané 04.05.2020 18:17
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Tak jsem se konečně svezl na 1250, asi poslední na světě.
Moje - jen moje - postřehy:
- vibrace - jsou tam drobně znatelné na stejném místě jako u předchozího modelu. Nic, z čeho bych se věšel, nic, co by mi vadilo na 1200 LC.
- převodovka plus QS - stejně na houby jako doteď, quickshifter bych klidně oželel, motorka nadskakuje stejně jako u předchozího modelu
- výkon a projev - jede to o kousek líp, ale zase nic závratného, viděl jsem měření na dyno a LC 1200 naměřili 118 hp a u 1250 cca 129... ale motor je takový sametovější a o kus víc sterilní a dokonalý...
- ESA - přijde mi to celkově hrozně měkké, i při dynamickém režimu a podvozku na dynamic je to prostě málo tvrdé... ale to bude asi silně individuální. co se nezměnilo je, že se dá nastavit všechno u všech režimů, jen Enduro je automatické a bez možnosti nastavení...
co pro mě ale bylo zcela zásadní je, že 1250 netopí ale vůbec a ohořelá pravá noha od svodu se nekoná, na světlech není potřeba zhasínat motor, to netuším jak dokázali, ale proti 12tce rozdíl jako prase. to by pro mě osobně byl zásadní důvod, proč vyměnit.
pod trvalým dohledemSmile
 
Pistolnik
#252 
R1250GS
Přidané 05.05.2020 11:27
Avatar člena


Příspěvků: 196
Registrace: 04.07.16
Tak já jsem na 1250 viděl (oproti LCčku)hlavní rozdíl při jízdě po dálnici (bohužel jezdím denně). LCčko při 130- 140-150 jakoby už mělo vysoký otáčky (samozřejmě pocitově). Prostě tomu dálnice moc nesedí. 1250 v tomto rychlostním spektru zcela jiná káva. Klid, pohoda, sametovej chod. Takže tam, kde jezdím běžně 140 jsem jel 160 - protože jsem si prostě nevšiml, že jedu rychleji - kvůli projevu motoru.
 
Kasko
#253 
R1250GS
Přidané 07.05.2020 11:32

Příspěvků: 110
Registrace: 21.10.15
původní text byl určen do jiné skupiny - sorry Smile
Upravil Kasko dne 10.05.2020 18:40
 
Fandys1
#254 
R1250GS
Přidané 07.05.2020 13:59

Příspěvků: 55
Registrace: 11.06.12
Nerozumím - jaká svolavacka, co se přehráva, co svítí ? Díky
 
Leonardo
#255 
R1250GS
Přidané 07.05.2020 14:53
Avatar člena


Příspěvků: 333
Registrace: 06.03.12
Asi si spletl téma tohle se bude týkat sos tlačítka
Možnost diagnostiky BMW
 
http://amk-medlov.cz/
Miguel
#256 
R1250GS
Přidané 07.05.2020 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Pistolnik napsal:
Tak já jsem na 1250 viděl (oproti LCčku)hlavní rozdíl při jízdě po dálnici (bohužel jezdím denně). LCčko při 130- 140-150 jakoby už mělo vysoký otáčky (samozřejmě pocitově). Prostě tomu dálnice moc nesedí. 1250 v tomto rychlostním spektru zcela jiná káva. Klid, pohoda, sametovej chod. Takže tam, kde jezdím běžně 140 jsem jel 160 - protože jsem si prostě nevšiml, že jedu rychleji - kvůli projevu motoru.


asi by musela být jinak poskládaná převodovka, jinak nevidím důvod? nebyl to jen zvukový projev, který prý je u 1250 lepší?
pod trvalým dohledemSmile
 
Pistolnik
#257 
R1250GS
Přidané 09.05.2020 16:03
Avatar člena


Příspěvků: 196
Registrace: 04.07.16
Nejde jen o zvuk. Celkově je motor o dost kultivovanější. Prostě takovej neboxerovej nedvouválcovej. To ale neznamená, že špatný... naopak.
 
hajnrich
#258 
R1250GS
Přidané 14.09.2020 12:18

Příspěvků: 89
Registrace: 09.02.14
Pánové, poraďte: Mám GS1250/2020, najeto cca 4 000 km. Zhruba od chvíle, kdy jsem přestal zajíždět a začal jezdit tak nějak standardně, pozoruju zvláštní jev: při akceleraci se okolo 3800 otáček začne motor jakoby dusit, dostane jiný zvuk, přestane jít za plynem a potom si prskne/střelí do výfuku a zase začne táhnout. Není to vždy stejně intenzivní. Nejvíc to pozoruju na dvojku, trojku a čtyřku když za to moc netahám. Když vezmu pořádně za plyn, tak ten jev skoro není znát. Úplně evidentní je to, když někde zastavím (motor má provozní teplotu) a dám si přestávku. Potom při odjezdu je to nejzřetelnější. Skoro jako by to jelo na jeden a půl válce a ve 4000 ot se teprve chytil ten druhý s prsknutím do výfuku. Zařadím vyšší převod a situace se opakuje. Jinak motor funguje jak má. Žádnou poruchu mi to nepíše. Setkal jste se s tím už někdo?
 
Ruda
#259 
R1250GS
Přidané 14.09.2020 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 390
Registrace: 07.04.17
To vypadá jako by zlobilo to el. přepínání vaček.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka hilarious - i když rodina tvrdí něco jiného...
https://www.motor...&scr=0
 
http://www.motorkari.cz/profil/rudolf
hajnrich
#260 
R1250GS
Přidané 15.09.2020 06:08

Příspěvků: 89
Registrace: 09.02.14
To mne napadlo jako první. Že na jedné straně to zlobí. Prý se ale ty vačky přesouvají v různých otáčkách, podle zatížení a mne to dělá vždy mezi 3800 - 4000 otáčkami. Taky mne napadla klapka ve výfuku, že jezdí špatně. Nebo nějaké čidlo, lambda sonda...
Nikomu jinému se to takhle nechová?
 
Strana 13 z 15:   1  ...  10    11    12    13    14    15  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 74
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI