online kamera z hotelu na fagarasi (dobra vec)podle lidi tam se tam asi nikdo este nedostane http://www.jurnal...ac-55.html Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Perna napsal:
Zdar kluci, jsem pouhý začátečník, kolik Vás stojí takový Rumunsko?
jednoduche pocty-pocitej 2 000-2500 km kdyz nebudes plasit a k tomu si pripocti co sezeres a vypijes a jestli budes chrapat v penzionu nebo nekde v lese pod plachtou z medvedama.ceny tam jsou asi jak u nas.jestli ti neni jeste neco jasne tak se ptej...
jj, díky za info, se přiznám že takovej primitivní výpočet mě taky napadl, ale přišlo mě jednodušší se zeptat místních znalců, než si googlit ceny penzionů
10.6. jedeme do Rumunska a chceme využít autovlak Praha-Poprad, protože přesun po Čechách je nuda. Využil Jste již někdy někdo?
Hele já teda nevím,ale proč měnit krásnou jízdu na motorce za šerednou jízdu vlakem?Je to jenom 7hod cesty a já jsem rád za každej kilometr strávenej na motorce.Věř tomu že ta cesta není zase tak nudná.Je tam spousta krásnejch míst-přechod Makov,Strečno,spousta kilometrů údolím řeky Váh,Levoča,Spišský hrad.....těch míst je tam fakt dost a je tam na co se dívat.A ještě mě napadá-kam tam jedeš?Já bych jel spíš Bratislava,Budapest,Szeged,Arad. Ale teda záleží kam jedeš.Ale každopádně bych si teda neubíral kilometry vlakem.
Kámoši jeli autovlakem. Je tam asi jediná výhoda v tom, že včer vyrazíš a ráno jsi v Popradu. Já si osobně radši přivstanu a jedu na moto, než to někde nakládat na vlak a pak zas skládat. Na sever Rumunska do Baia Mare to je od nás asi 700 km tak se to dá zvládat. Nebo za Košicema je kemp Mária a tam se vyspíš a pak druhý den dopoledne jsi v Rumunsku. Autovlak jsem neřešil, protože to mám 200 km proti produ cesty do Práglu, takže se mě to nevyplatí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi