Dani-L: ne, ty motorky jsou jiné. Ja tam mam vidlice Ohlins, mnohem širší brejle (zakázkových výroba) a budově z GSA. Ram u stejný ale mam jinak řešené zavěšení kokpitu. predni kolo mam prepletene na 21" bmw rafku na středu GSA. Z F800GS tam nemám nic, v dob kdy jsem to stavěl ta motorka jeste ani nebyla na trhu. Zadni tlumič mame stejny.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Oživím trošku staré vlákno o nový přírůstek do rodiny "trošku více offroad GS" z naší produkce...
1100, 21+18, WP předek zdvih 290mm. Vzadu (zatím) starý Wilbers ale to se změní, stejně jako ta původní konstrukce kokpitu, světel atd. Sedlo Touratech.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Víc fotek mám, něco nahraju. Ono tam není moc co vidět. Je to na základě 1100, takže zadní 18" v pohodě. Kokpit a maska se časem bude měnit, majiteli se nelíbí ty kovové odlitky z původního řešení BMW ani světla a chtěl by to udělat jinak.
Potok: myslím že boxer 1100 je trošku jiný než skoro poloviční TA a 290mm zdvih předních tlumičů je taky trošku víc než 220mm na TA. 18" vzadu proti 17", kardan proti řetězu... a hlavně - nevidím nikde že by to byla Honda *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
GeorgPohodar napsal:
Ahoj Tomáši, vypadá suprově, skvělá práce. Nezkoušeli jste kolik po úpravách váží?
Právě že tam jsou ty kovový odlitky původního kokpitu, tak to je zbytečný. Až to bude komplet, tak by váha měla být kolem 200-210kg
Moje motorka suchá váží 204kg ale s původní prototypovou verzí karbonových dílů kapotáže byla pod 200kg. Teď tam mám jednu vrstvu kevlaru a projevilo se to docela na váze ale je to mnohem odolnější.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
malá technická otázka: origo LC8 vidle neměly na žádné vysoké verzi víc než 265mm. Takže tahle je uvnitř přestavěná?
S tou 18" vzadu je to opticky úplně jiná motorka. Super.
Zjistím co je uvnitř. Vím, že se používaly střeva z EXC a mělo to pak 310mm. Zjistím co tam vůbec je.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nejspíš tam je cartridge 310 ale s podložkama protože nejspíš původní majitel nesehnal správnou pružinu. Motorka už je pryč ale kluci to řešili, protože to bylo moc měkký, tak nevím jak to minulý týden dopadlo, jestli odjel s tím nebo ne. Já mám na 1150 taky vidle se zdvihem 330mm a mám to stažený na 305mm protože i s nejtvrdší pružinou to nefungovalo dobře. Podložky sice zmenšily o 10% zdvih ale není to tak měkký. Každopádně to je víc, než má sériová 1150 a o to šlo.
Tak doplněno po dvou telefonátech: motorka byla předaná s tlumiči ze sériového LC8. Bazar co prodával ty komponenty předku sice prodal komplet s popisem že jde o vidle se zdvihem 300mm ale údaj si pán přečetl někde na motorkářích v katalogu. Kluzák má fyzicky délku skoro 300mm. Co je uvnitř nevíme ale není to tak tuhý, jak by na 1100 s jinak vyváženým motorem být mělo. Máme tady hafo různých vidlí, které se daly použít s různým zdvihem ale pokud je to, co ten bazar prodal z Ska, tak by to mělo být 245mm (si myslím) a pokud to je z Rka, tak 265mm ale někde se píše 261mm.
Já nepoznám tlumič z roku 2006 or roku 2008 apod a ty zdvihy se během let měnily i v rámci jednoho modelu co vím.
Upravil TomasTT dne 05.05.2015 12:35
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ToTT> Mně nešlo ani tak o milimetry, jako právě o tu funkčnost. Jak fungujou sériovky z velké KTM, jestli je potřeba s tím něco dělat, atd. Bavil jsem se o tom krátce s Milanem, když jste jí tam měli, ale pak se do toho přimíchal Čízák s tím, že jeho HaPina umí všechno líp ... tedy pokud zrovna není v krabici :) ... takže jsme to nedokecali.
Zajímalo mě to proto, že jsem se o vidlích nedávno bavil se Saďochem, kterej na té své 80ce (nebo co to je) má předky z EXC a v základu je to moc měkký, takže tam leje víc oleje, kterej mu zase c.h.č.i.j.e přes gufera ... Takže jsem chtěl vědět, co s čím a jak funguje. Moc se mi ta jeho past nebo třeba to co měl (má?) Bono líbí ...
Mj. v té souvislosti jsem objevil světadíl = že SERko má zdvihy jen 250mm, ale že bych nějak často chodil na limity, to ne. Ale pinďoura mi to zkrátilo, to jo :)
TT> Verze "S" měly výšku 265, pak 245 a pak zase 265. Šibovalo se s tím i u "R" verze.
Pokud to přední kolo patří k těm vidlím a je to skutečně z "S" vezre, má to zdvih 265. S největší pravděpodobností je to z ročníku 2003, kdy byly ráfky v RAL "sociální stříbrná."