Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 14 z 25:   1  ...  11    12    13    14    15    16    17  ...  25  
 
Různé opravy na R 1100 GS
3axap
#261 
Přidané 29.09.2011 18:37

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Spea - ToM napsal:
Hosi. Zacinate to tu pekne zaplevelovat ****inama. Nechcete si zalozit specialni vlakno, ci zamiŕit do pokecu o nicem?Shock


Já jsem pouze vznesl dotaz co je to GUMA pancéřové hadičceSmile No mirekcinan se rozhodl že podá odborný výklad....Grin což se mu tedy moc nepovedlohilarious
Upravil 3axap dne 29.09.2011 18:38
 
spea - ToM
#262 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 18:47
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Mam dojem, ze ten vas pingpong je o nicem.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Kasak
#263 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Spea - ToM napsal:
Hosi. Zacinate to tu pekne zaplevelovat ****inama. Nechcete si zalozit specialni vlakno, ci zamiŕit do pokecu o nicem?Shock
Tam je to samá čistá duše.Cool
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
spea - ToM
#264 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 19:56
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Kasak napsal:
Spea - ToM napsal:
Hosi. Zacinate to tu pekne zaplevelovat ****inama. Nechcete si zalozit specialni vlakno, ci zamiŕit do pokecu o nicem?Shock
Tam je to samá čistá duše.Cool


Vsak kuci jedni usati do sebe sijou taky jen s cistymi umysly. Wink ..... alespon doufam.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
mirekcinan
#265 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 20:06
Avatar člena


Příspěvků: 491
Registrace: 19.09.11
však se to týká i pancéřových hadic :-) resp. hlavně jich.

vlastimil: ad, hadice, například firma Honeywell nebo svýho času Hansaflex
ad, stan - zkus to a uvidíš, cpát ti to nebudu, je to prověřená věc, která navíc neni z mojí hlavy

tím bych to uzavřel, ostatním se omlouvám, ale krom rejpanců sem tu od vlastimila nic kloudnýho a adresu oprav atd.. nečet
 
barokar
#266 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 20:54

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
já bych tedy prosil klidně odbornější výklad s teflonem i pro takového hejla, jako jsem já, protože chtít v krámě gumový pancéřový hadičky, no nevim, asi bych byl přinejmenším za blbcePfft!
 
mirekcinan
#267 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 21:06
Avatar člena


Příspěvků: 491
Registrace: 19.09.11
to asi vážně nemá cenu obhajovat, vzdávám se..GrinGrin
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
 
3axap
#268 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.09.2011 21:41

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
mirekcinan napsal:
to asi vážně nemá cenu obhajovat, vzdávám se..GrinGrin


Tímto tedy končím diskusi "o gumových opletených hadicích" lollollol
 
spea - ToM
#269 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 16:03
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Kolik bych mel namerit na aku (gelovka), ktera je OK a je plne nabita? Myslim original BMW Exide do jedenactky. Ptam se proto, ze mi po natoceni uz temer v 90% hazi chybu ABS. Kolik vlastne RJ musi namerit pro bezchybne nastaveni ABS? Nameril jsem na ni 12,52 V.

A jeste jeden dotaz. Co s CDI po odpojeni a opetovnem zapojeni aku? Musi se CDI tzv. nakaliborvat jako u maleho GS? Pote, co jsem po nabiti aku vlozil po nekolika dnech zpet, motor doslova zesilel. Silenej tvrdej zvuk, po pridani plynu prskal jak kocka, obcas pecka do vyfuku, nedrzel volnobeh. Po ohrati a nekolikatem startu uz je vse OK, ale byl jsem chvili na vazkach, zdali je vse OK.
Upravil spea - ToM dne 28.12.2011 16:05
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Lu_cas
#270 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 196
Registrace: 07.08.08
Spea - mrkni se, jestli máš u obou válců správně "zaskočené" lanka škrtících klapek. Docela často to vyskočí z těch kruhových černých vodítek, když se sundává nádrž...
kačeR1100GS
 
zetor
#271 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 17:03
Avatar člena


Příspěvků: 9062
Registrace: 09.11.10
V manuálu (na 1150GS co sem někdo dával obrázek) píšou,že po odpojení a následnem zapojení baterie máš otočit klíčkem (rozsvítí se ti kontrolky) a 2x vzít za plyn až na doraz....potom nastartovat....
Upravil zetor dne 28.12.2011 17:04
 
spea - ToM
#272 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 18:06
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
zetor napsal:
V manuálu (na 1150GS co sem někdo dával obrázek) píšou,že po odpojení a následnem zapojení baterie máš otočit klíčkem (rozsvítí se ti kontrolky) a 2x vzít za plyn až na doraz....potom nastartovat....


Tak to by melo byt stejne jako u Dakara. Na priste vyzkousim.0

4 Lu_cas. Diky, priste si to pohlidam.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Dovi
#273 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 18:45
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Spea - ToM napsal:
Kolik bych mel namerit na aku (gelovka), ktera je OK a je plne nabita? Myslim original BMW Exide do jedenactky. Ptam se proto, ze mi po natoceni uz temer v 90% hazi chybu ABS. Kolik vlastne RJ musi namerit pro bezchybne nastaveni ABS? Nameril jsem na ni 12,52 V.


Ahoj,
těch 12.5 V je málo.

Na plně nabité 12V baterce, pokud je skutečně OK, bys měl naprázdno naměřit přes 13 V. Takových řekněme 13.25 až 13.5 V.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
spea - ToM
#274 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 19:05
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Dovi napsal:
 
Spea - ToM napsal:
Kolik bych mel namerit na aku (gelovka), ktera je OK a je plne nabita? Myslim original BMW Exide do jedenactky. Ptam se proto, ze mi po natoceni uz temer v 90% hazi chybu ABS. Kolik vlastne RJ musi namerit pro bezchybne nastaveni ABS? Nameril jsem na ni 12,52 V.


Ahoj,
těch 12.5 V je málo.

Na plně nabité 12V baterce, pokud je skutečně OK, bys měl naprázdno naměřit přes 13 V. Takových řekněme 13.25 až 13.5 V.
 


Ok, diky za reakci. Tak je asi opravdu kaput. Je to ale divny, protoze je na ni datum vyroby 03/09, takze by mela byt necele dva roky stara. Startuje bez problemu, ale nenahodi to ABS.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
bobGS
#275 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 20:44

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Na baterce je normální napětí bez zátěže a min 2 hodiny po zhasnutí motoru 12,3 - 12,6V. Jak na tom baterka skutečně je zjistíš při zátěži, nejlépe při stertování, napětí nesmí poklesnout pod 10,5V - to už je baterka tak asi na 50% výkonu. Měření naprázdno nic moc neřekne, při různém mat desek Ca, Cd, AG apod.
 
spea - ToM
#276 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 28.12.2011 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
bobGS napsal:
Na baterce je normální napětí bez zátěže a min 2 hodiny po zhasnutí motoru 12,3 - 12,6V. Jak na tom baterka skutečně je zjistíš při zátěži, nejlépe při stertování, napětí nesmí poklesnout pod 10,5V - to už je baterka tak asi na 50% výkonu. Měření naprázdno nic moc neřekne, při různém mat desek Ca, Cd, AG apod.


To bude zrejme ten muj problem. ABS asi potrebuje urcite napeti, ktere pri startu poklesne pod minimum, tim si ho vyhodnoti jako nedostatecne pro spravnou funkcnost a skonci chybou. Jeste me zarazilo to, ze kdyz jsem aku meril tesne po nabiti, tak jsem nameril 13,7 V. Behem pul hdiny to postupne klesalo az na 12,6V. Nekomu bez ABS by jeste asi nejakej ten patek slouzila. Ja uz mam objednanou novou.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
grog
#277 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.12.2011 07:35
Avatar člena


Příspěvků: 872
Registrace: 11.02.07
Doporučuji namontovat relé na zpoždění aktivace ABS. Smile
BMW R 1100GS vzor kačer
 
Dovi
#278 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.12.2011 08:22
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 

bobGS napsal:

Na baterce je normální napětí bez zátěže a min 2 hodiny po zhasnutí motoru 12,3 - 12,6V.

No, jak u které baterky... Smile
Ale 12.3 V naprázdno u čerstvě a plně dobité baterky je opravdu málo a "normální" to není.
Takováto baterka buďto není (už nebo ještě) plně nabitá respektive už není zcela v pořádku a mj. trpí samovybíjením.
 
 

bobGS napsal:

Jak na tom baterka skutečně je zjistíš při zátěži, nejlépe při startování,

Souhlas.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Dovi
#279 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.12.2011 08:38
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Spea - ToM napsal:

bobGS napsal:
Jak na tom baterka skutečně je zjistíš při zátěži, nejlépe při startování, napětí nesmí poklesnout pod 10,5V


To bude zrejme ten muj problem. ABS asi potrebuje urcite napeti, ktere pri startu poklesne pod minimum, tim si ho vyhodnoti jako nedostatecne pro spravnou funkcnost a skonci chybou. Jeste me zarazilo to, ze kdyz jsem aku meril tesne po nabiti, tak jsem nameril 13,7 V. Behem pul hdiny to postupne klesalo az na 12,6V. Nekomu bez ABS by jeste asi nejakej ten patek slouzila. Ja uz mam objednanou novou.

Ten samovolný pokles napětí (bez zátěže už za půl hodiny po plném nabití na pouhých 12.6 V) je příliš velký a rychlý. Baterka už není zcela OK, trpí už samovybíjením a rychlejším úbytkem kapacity, ale jak je vidět, je stále ještě schopna (po určitou dobu od svého dobití) poskytovat vysoký startovací proud.

Mám to podobně, baterka je obyčená a asi 5 let stará, starty jsou ale stále absolutně bez problému i třeba po 6 týdenní přestávce, akorát se mi už pak zpravidla nechytne ABS (když ale startuju třeba po týdnu od poslední vyjížďky, ABS se chytne).

Stačí ale buďto před takovýmto startem do 12 V konektoru motorky na hodinu zastrčit nabíječku anebo po pár minutách jízdy zastavit a znovu nastartovat (alternátor stačí za tu chvilku baterku i vzhledem ke dvojnásobnému startu dostatečně oživit) a ABS se chytne.


Já jsem zatím byl líný a/nebo šetrný na to, abych stále ještě funkční baterku vyhodil a kupoval a instaloval novou, ale když už máš novou baterku objednanou, tak asi už v tuto chvíli to máš vyřešené.

Ale počítej s tím, že možná už za rok nebo druhou sezónu se Ti to s tou problematickou aktivací ABS objeví znovu i u relativně zánovní baterky, Nevím, jak citlivé je na toto 1150 a 1200 GS, ale u 1100 GS je známá věc, že tu napěťovou hranici pro kontrolu a aktivaci ABS nastavil výrobce asi až zbytečně přísně.

Čili další a definitivní možností je malá svépomocná úprava zapojení ABS - buďto automatika jak říká GROG, kdy relé připojí ABS s malým zpožděním (až poté, co alternátor začne baterku dobíjet) a člověk na to nemusí myslet, anebo ještě jednodušeji pouhým sériovým vřazením vypínače (v podstatě simulace vypojení pojistky ABS) a lze pak ABS de/aktivovat i bez vypínání motoru a jeho opětovného startování.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
3axap
#280 
Různé opravy na R 1100 GS
Přidané 29.12.2011 11:02

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Dovi napsal:
 
Spea - ToM napsal:

bobGS napsal:
Jak na tom baterka skutečně je zjistíš při zátěži, nejlépe při startování, napětí nesmí poklesnout pod 10,5V


To bude zrejme ten muj problem. ABS asi potrebuje urcite napeti, ktere pri startu poklesne pod minimum, tim si ho vyhodnoti jako nedostatecne pro spravnou funkcnost a skonci chybou. Jeste me zarazilo to, ze kdyz jsem aku meril tesne po nabiti, tak jsem nameril 13,7 V. Behem pul hdiny to postupne klesalo az na 12,6V. Nekomu bez ABS by jeste asi nejakej ten patek slouzila. Ja uz mam objednanou novou.

Ten samovolný pokles napětí (bez zátěže už za půl hodiny po plném nabití na pouhých 12.6 V) je příliš velký a rychlý. Baterka už není zcela OK, trpí už samovybíjením a rychlejším úbytkem kapacity, ale jak je vidět, je stále ještě schopna (po určitou dobu od svého dobití) poskytovat vysoký startovací proud.

Mám to podobně, baterka je obyčená a asi 5 let stará, starty jsou ale stále absolutně bez problému i třeba po 6 týdenní přestávce, akorát se mi už pak zpravidla nechytne ABS (když ale startuju třeba po týdnu od poslední vyjížďky, ABS se chytne).

Stačí ale buďto před takovýmto startem do 12 V konektoru motorky na hodinu zastrčit nabíječku anebo po pár minutách jízdy zastavit a znovu nastartovat (alternátor stačí za tu chvilku baterku i vzhledem ke dvojnásobnému startu dostatečně oživit) a ABS se chytne.


Já jsem zatím byl líný a/nebo šetrný na to, abych stále ještě funkční baterku vyhodil a kupoval a instaloval novou, ale když už máš novou baterku objednanou, tak asi už v tuto chvíli to máš vyřešené.

Ale počítej s tím, že možná už za rok nebo druhou sezónu se Ti to s tou problematickou aktivací ABS objeví znovu i u relativně zánovní baterky, Nevím, jak citlivé je na toto 1150 a 1200 GS, ale u 1100 GS je známá věc, že tu napěťovou hranici pro kontrolu a aktivaci ABS nastavil výrobce asi až zbytečně přísně.

Čili další a definitivní možností je malá svépomocná úprava zapojení ABS - buďto automatika jak říká GROG, kdy relé připojí ABS s malým zpožděním (až poté, co alternátor začne baterku dobíjet) a člověk na to nemusí myslet, anebo ještě jednodušeji pouhým sériovým vřazením vypínače (v podstatě simulace vypojení pojistky ABS) a lze pak ABS de/aktivovat i bez vypínání motoru a jeho opětovného startování.
 


Tedy klobouk dolů,to byl projev.....FrownTakhle to uměl i LukyGSSmilenevíte co je s ním,že už nepíše?
Upravil 3axap dne 29.12.2011 14:23
 
Strana 14 z 25:   1  ...  11    12    13    14    15    16    17  ...  25  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.47 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI