Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Inzerce :: Komerční inzerce
Strana 14 z 60:   1  ...  11    12    13    14    15    16    17  ...  60  
 
Pneu Mitas
(Registrované komerční sdělení)
Mr GS
#261 
Přidané 09.03.2014 20:28
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
Rybiz napsal:
... já chci zkusit svoji první MITAS sadu a trochu v tom plavu...


Tak si kup hlavně pořádný padáky a zjednej havarijko secret ...vyplatí se to Wink
Dakar má myslím o plátno navíc proti proražení
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Rybiz
#262 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 09:18

Příspěvků: 164
Registrace: 01.06.08
Mr GS napsal:
Rybiz napsal:
... já chci zkusit svoji první MITAS sadu a trochu v tom plavu...


Tak si kup hlavně pořádný padáky a zjednej havarijko secret ...vyplatí se to Wink
Dakar má myslím o plátno navíc proti proražení


Já pravě nad tím přemýslím už dlouho cena / nájezd se neda pominout. A jelikož za poslední dobu sem tu četl pozitivní ohasy chtěl sem to zkusit? Ty máš nějakou negativní zkušenost?
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
 
Mr GS
#263 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 10:03
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší pray ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09 hilarious
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce Wink
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC
Mr GS přiložený následující obrázek:


[14.57Kb]
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
morabo
#264 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 11:30
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Mr GS napsal:
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší pray ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09 hilarious
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce Wink
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC


+1 Grinthumbs up
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
joe
#265 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 20:43

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Mr GS napsal:
jo,ale se starým typem...teď jsou údajně lepší pray ,nic méně hranatej tvar (průřez) a nesmyslnej vzor dezénu zůstal,takže to je pneu úplně na nic.Záleží,jak jezdíš a co od toho čekáš?Jestli seš sunrider,v zatáčkách zatáčíš řidítkama a rovný suchý šotolině říkáš hard off,tak dobrý.
...nebo naopak pokud seš blázen,co miluje driftování na motorce,tak úplně super ...lepší už je jen 09 hilarious
Velkej nájezd=tvrdá guma,ať si každej říká,co chce Wink
Teď mám Karoo3.Od půlky vzorku jsou taky tvrdý a kloužou...taky na nich mám už 14tis.a nejsou po smrti...přední vůbec.Ta je tak v půlce.
Oboje to jsou prostě pneu na delší cestu,kdy nechceš tahat další s sebou,ale ne na pohodlný každodenní lítání,klopení na stupačku a vůbec na nějaký mokro a chlad,jako je v tuto dobu.Jet se na tom dá,ale je to velkej kompromis.
Ta Karoo3 je aspoň do půlky vzorku suprová,jak na silnici,tak v terénu.Od půlky je na silnici nepříjemná,ale pořád lepší v terénu,než 07 nová,protože ten vzorek má smysl a při výrobě byl použit mozek a ne zkušenosti z UNC


E-07 je prostě univerzál s úžasným nájezdem za málo peněz. Samozřejmě to není srovnatelné s crossovou pneumatikou, ale on každý není motokrosař. Jak správně píšeš pro někoho je off šotolinka, polní nebo lesní cesta a ještě suchá. Tam ta guma má uplatnění, tak jako když někdo jede po ose do Mongolska a zpět. Někdo s ní jezdí dvě nebo tři sezóny a je spokojený. Každý si musí vyprat to své. Jestliže najezdíš na Karoo 3 14 tkm, tak by ti ta E-07 stačila a rozdíl by jsi nepoznal :-). Klobouk dolů před tvými sólo cestami.
Upravil joe dne 10.03.2014 20:45
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Mr GS
#266 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 20:53
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
Tak to se vsaď,že poznal...Ti říkám,že ta v terénu bere neskutečně(za rozumnýho vzorku) a na asfaltu je do půlky,skoro jako silniční pneu.Žádný "ostrý" přechody,nepředvídatelný klopení,prostě nic...plynule to naklopíš až ke kraji.Kdybys zkusil,tak začneš testovat a prodávat Metzeler PfftGrin
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
firefly
#267 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 21:00
Avatar člena


Příspěvků: 265
Registrace: 31.05.11
Ať si kdo chce co chce říká, já jsem s 07 spokojenej. Vezmu-li v úvahu poměr on-off co najedu nemá pro mě smysl špunt, tourance je zas jen na silnici, na ty moje zkratky ideální guma a ještě si za ty prachy můžu koupit dvě sady za cenu těch různých super karoo atd. měl jsem 09 a to prostě není na autobus, to má smysl na lehčí enduro. V momentě když někdo jezdí rally, bláta a najede v offu stejně jako po asfaltu ano, ale pro nás normální smrtelníky naprosto dostačující 07ka Grin zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
jinak na F650 s 09kama a na 1100 s 07kama jezdím na asfaltu uplně normálně, nezatáčim řidítkama Grin
btw. Rudo budu chtít na radarku přivézt 07 na předek abych měl do albánie čerstvou, ještě ale budu volat
Upravil firefly dne 10.03.2014 21:03
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
 
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=113326
joe
#268 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 21:06

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
firefly napsal:
Ať si kdo chce co chce říká, já jsem s 07 spokojenej. Vezmu-li v úvahu poměr on-off co najedu nemá pro mě smysl špunt, tourance je zas jen na silnici, na ty moje zkratky ideální guma a ještě si za ty prachy můžu koupit dvě sady za cenu těch různých super karoo atd. měl jsem 09 a to prostě není na autobus, to má smysl na lehčí enduro. V momentě když někdo jezdí rally, bláta a najede v offu stejně jako po asfaltu ano, ale pro nás normální smrtelníky naprosto dostačující 07ka Grin zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
jinak na F650 s 09kama a na 1100 s 07kama jezdím na asfaltu uplně normálně, nezatáčim řidítkama Grin
btw. Rudo budu chtít na radarku přivézt 07 na předek abych měl do albánie čerstvou, ještě ale budu volat

OK
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Mr GS
#269 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 21:35
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
...

Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách) tvrdí,že je něco nejlepší pneu na světě a přitom kolikrát ani nic jinýho nezkusili.Já svoji zkušenost mám(17tis.km na 07) a to mi bohatě stačí.Až ta pneu bude aspoň na oko vypadat,jako pneu na motorku a ne na traktor, tak jsem ochotnej o tom uvažovat,jako o motopneu...to,jestli je guma tvrdá nebo měkká je druhořadá a individuální záležitost.

A mele se to dokola,protože se někdo pořád dokola ptá,jestli sis nevšiml? pray

Ať si každej jezdí na čem chce...je to potom jeho boj,ale když se mě někdo zeptá,tak mu s čistým svědomím odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
strogas
#270 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 21:36
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za Cooluž se to někdo pokoušel nachat přepsat?
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
 
Rybiz
#271 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 21:52

Příspěvků: 164
Registrace: 01.06.08
Mr GS napsal:
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
...

Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách) tvrdí,že je něco nejlepší pneu na světě a přitom kolikrát ani nic jinýho nezkusili.Já svoji zkušenost mám(17tis.km na 07) a to mi bohatě stačí.Až ta pneu bude aspoň na oko vypadat,jako pneu na motorku a ne na traktor, tak jsem ochotnej o tom uvažovat,jako o motopneu...to,jestli je guma tvrdá nebo měkká je druhořadá a individuální záležitost.

A mele se to dokola,protože se někdo pořád dokola ptá,jestli sis nevšiml? pray

Ať si každej jezdí na čem chce...je to potom jeho boj,ale když se mě někdo zeptá,tak mu s čistým svědomím odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.


Já sem se jen ptal na rozdíl Dakar a ne Dakar 07 já je chci za ty prachy zkusit a udělám si obrázek sám. jezdil sem doposavad jen Anakeečka a chci zkusit něco jinýho. A jelikož se názory na Mitas časem zlepšily rozhodl jsem se dozrál čas to prubnout. Špunty sou pro mě zbytečný a ty cenovce nemůžu nějak odolat. Pokud to pro mě bude vyhovující guma tak ten finanční rozdíl za jiný gumy projedu nebo prožeru. Když ne řeknu si že to za pokus stálo.
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
 
Vojta_KLE
#272 
Pneu Mitas
Přidané 10.03.2014 23:07

Příspěvků: 170
Registrace: 03.11.11
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za Cooluž se to někdo pokoušel nachat přepsat?


Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).

Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.
 
joe
#273 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 06:34

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Vojta_KLE napsal:
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za Cooluž se to někdo pokoušel nachat přepsat?


Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).

Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.

Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.
Upravil joe dne 11.03.2014 06:35
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
toli
#274 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 07:53
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Já sem nedávno ze zadní E07 vytáhl asi 6cm hřebík zajel pěkně pod špunt takže to nešlo skrz. thumbs up
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
firefly
#275 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 265
Registrace: 31.05.11
Mr GS napsal:
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
...

Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách)*************odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.


no jo, ale já nevidím důvod zkoušet něco jinýho když mě tohle vyhovuje, typ gum 08 je moc "bez vzorku" a typ 09 a 10 má zas dost malou styčnou plochu... chci univerzál aby to stálo za prd jak na silnici tak v terénu, jako ta motorka, ani na silnici ani do terénu, prostě univerzální cestovní, nezávodim, jezdim... Jen na vysvětlenou, rozhodně se nechci a NEBUDU s nikym dohadovat Wink Měj se
Upravil firefly dne 11.03.2014 16:49
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
 
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=113326
strogas
#276 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 20:17
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
Joe napsal:
Vojta_KLE napsal:
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za Cooluž se to někdo pokoušel nachat přepsat?


Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).

Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.

Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.

pravda je,že jsem ji koupil s k 60 scout jsou taky v T a je na nich M+S a pochází z rajchu,jenže bych chtěl od Joea 07 a ty M+S nemají (aspoň jsem je neviděl),ale určitě vezmu DAKAR myslím ,že je taky dvousměs.
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
 
joe
#277 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 20:27

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
strogas napsal:
Joe napsal:
Vojta_KLE napsal:
strogas napsal:
A)už jsem to tu jednou přetřásal,všichni píšete jak střídáte gumy,ale řešíte taky index rychlosti?mám v techničáku V a H ale 07 dělají jen T=190,moje papírová maximálka je 189,takže by měla stačit,ale ten techničák je danej a pokud bych měl třeba v DE kilner tam jsem propadající,ty k...y skopčácký hned po tom jdou.za Cooluž se to někdo pokoušel nachat přepsat?


Tohle jsem taky řešil, a nakonec to bylo tak, že guma byla M+S, tedy "zimní", a lze použít nižší index rychlosti. Ještě to bylo vylepšené umístěním samolepky v zorném poli řidiče "Max rychlost 160km/h" (podle indexu pneu).

Toto jsem odvodil od předpisů pro osobní auta, ale už nedohledám ten odkaz.

Takhle to jde vyřešit. Pokud se jedná o provedení Dakar - jedno plátno na víc, tedy pevnější kostra pneu (odolnější proti průrazu)a o něco tvrdší směs. Ani já ani nikdo ze známých tu normál nikdy neprorazil, pouze hřebíkem a to by se stalo i Dakaru.

pravda je,že jsem ji koupil s k 60 scout jsou taky v T a je na nich M+S a pochází z rajchu,jenže bych chtěl od Joea 07 a ty M+S nemají (aspoň jsem je neviděl),ale určitě vezmu DAKAR myslím ,že je taky dvousměs.

Omyl E-07 jsou M+S, ale dvousměs ne
Upravil joe dne 11.03.2014 20:28
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
strogas
#278 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 20:28
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
tak jsem kecal,Dakar není dvousměsový(dual compound)
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
 
radovant
#279 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
V reichu ty limity moc neresi, pokud ma pneu schvaleni na dany stroj. Pokud je pod konstrukcni rychlost tak staci mit nekde na tacho, stitu, hrazdicce nalepene kolik max. Ted jsem projel stk v nemec na mitas e07, kein problem meine freunden. Polisi resit nic nebudou az te zastavi, protoze mas moto CZ a tam proslo kontrolou. Pokud zpusobis nehodu, tak to zkoumat budou, ale jelikoz maji schvaleni a tys nejel vic jak 160... no ale to je jina storySmile
 
hobr
#280 
Pneu Mitas
Přidané 11.03.2014 21:54

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
firefly napsal:
Mr GS napsal:
firefly napsal:
...zajímavý jak to furt někomu leze krkem Grin samozřejmě nic proti nikomu, jen se mi líbí jak se ta dizkuze neustále mele dokola Grin
...

Mě to krkem neleze,jen se udivuju nad tím,jak někdo(často právě ti,co jezdí jenom na mitaskách)*************odpovím E08 na silnici,E 09 na terén,E10 univerzál,... E 07 na hov.no...stejně jako K60 a Enduro Sahara 3.


no jo, ale já nevidím důvod zkoušet něco jinýho když mě tohle vyhovuje, typ gum 08 je moc "bez vzorku" a typ 09 a 10 má zas dost malou styčnou plochu... chci univerzál aby to stálo za prd jak na silnici tak v terénu, jako ta motorka, ani na silnici ani do terénu, prostě univerzální cestovní, nezávodim, jezdim... Jen na vysvětlenou, rozhodně se nechci a NEBUDU s nikym dohadovat Wink Měj se

Mám také obuto pneu MITAS 07, za ty peníze dobrá guma. Holt někteří jedinci nemůžou překousnout, že se na ní dá jezdit - v tom smyslu, když nevyhovuje mě, tak je špatná... A vo vo vo tom to je!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Strana 14 z 60:   1  ...  11    12    13    14    15    16    17  ...  60  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Inzerce :: Komerční inzerce :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 70
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 9.62 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI