Před cestou jsem obul nové TKC a po návartu (cca 2200 km) byla zadní guma zhoblovaná na 40 %. Jeli jsme přes východní Slovensko (Rožňava), cesta tam ještě byla hezká a zajímavá , ale přejezd Maďarska to je děs... Jedeš 18 km rovně, pak mírná zatáčka vlevo a zase 15 km rovně...sedíš za říditkama jak trubka, bolí tě prdel, vrtíš se na sedadle, zpíváš si a cesta stejně neubíhá.A právě na těchto nekonečných pláních odešly středy špuntů TKC , nejenom mě ale i ostatním (Karoo). Je pravda, že Mitasky tohle zvládnou asi líp, ale stejně ten přesun Maďarskem je o ničem. Plánujeme v létě opět zajet do R. ale tentokrát motky vrazíme do dodávky, necháme ji pak u známých v R. a budem si pak už jen užívat ofroudíkové ježdění ....
Upravil bluesbery dne 23.05.2009 08:15
Mě teda baví cestování na motorce se vším všudy. I s přesunama. Když jezdím do Banátu tak tam jsem pohodovou jízdou dle pravidel za 13 hodin. Je to 950km z toho 500 po dálnici. Hold to k tomu taky patří. Sem teda žádnej vlak nejede. Chápu Denyho, že to je řešení na noc. Ujede 600 km ve spánku a ráno zas jede. Bydlí o kousek jinde než já a vyplatí se mu po cestě nalodit na vlak. Já bych si tím zajížděl, tak to neřeším.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Mě teda baví cestování na motorce se vším všudy. I s přesunama. Když jezdím do Banátu tak tam jsem pohodovou jízdou dle pravidel za 13 hodin. Je to 950km z toho 500 po dálnici. Hold to k tomu taky patří. Sem teda žádnej vlak nejede. Chápu Denyho, že to je řešení na noc. Ujede 600 km ve spánku a ráno zas jede. Bydlí o kousek jinde než já a vyplatí se mu po cestě nalodit na vlak. Já bych si tím zajížděl, tak to neřeším.
Mám dojem,že jsi dříve v jiném vlákně psal že jezdíš na Mitaskách a že jsi s nimi spokojený..Jak zvládly přesuny po dálnici do Rumunska a zpátky,neobrousily se ti středy pneu ? (myslím nějak abnormálně)
Upravil bluesbery dne 23.05.2009 08:41
Naprosto v pohodě. Naopak když na nich jedeš celý den a ty gumy nechladnou, tak vydrží cokoli a neubejvaj. 500 km dálnice je nijak zvlášt nepoznamenalo.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Bluesbery-tím že pojede do Popradu vlakem se ale Maďarsku nevyhne.
Ale je pravda že si spoustu Km ušetří.Jenom se snažím říct to co už vlestně řekl Cycli-"Mě teda baví cestování na motorce se vším všudy. I s přesunama."
A klik vlastně stojí ta cesta vlakem?Mě by zase přišlo zbytečný strávit spoustu času s cestou na vlak-časově danou-nakládání,kurtování,vykládání....ale nevím,možná že mám o tom zkreslený představy.A ještě t těm Mitaskám-po projetí nejrůznějšíchmíst který mi doporučil Cycli a jiní jsme nakonec dojeli do Mangalie u Černýho moře a zpět,celkem asi 4500Km a E-07 bez nějaký zásadnější zmněny.
Luboss napsal:
Bluesbery-tím že pojede do Popradu vlakem se ale Maďarsku nevyhne.
Neboj, zeměpis mám zmáknutý.. chtěl jsem tím jenom říct že Denyho chápu,že si chce ušetřit aspoň část přesunu po dálnici. Dnes jsem taky uvažoval,že zajedu na akci TT, ale nad představou že pojedu zase po D1 mi vstávají hrůzou vlasy na hlavě.. Jet okreskama by bylo OK, ale časově už nestíhám...
Jedeme po linii Karpat, tzn. od zhora od Ukrajiny až dolů do Banátu s motáním se po lesních cestách v Karpatech. Samozřejmě Fagaraš, Brezoi, Sighisoara atd.
Loni jsme to jeli také a zůstalo nám tam tolik neprojetých cest po horách.......
Doufám jen, že tam nebude pršet, protože loni nám furt chcalo.
A ten autovlak za 1750,- Kč za cestu tam i zpět vč. lehátkového příplatku se mi zdá super. Zvlášť když si vzpomenu na minulý rok a zpáteční přesun z Aradu po maďarské dálnici až do Teplic. Vyjeli jsme v 10. hod dopoledne a po půlnoci doma. Prdel bolela hodně........
Pomatenost, zvaná BMW.
Deny: Vymyslels to parádně, těším se na to. Je to super věc. To nakládání není zas taková operace, ten vlak je na to dělanej. Ušetříme dva dny (1tam a 1zpět) a užijem je v Rumunsku.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Jeli jsme tam loni v květnu a super. Člověk ušetří spoustu času, protože jede v noci, kdy stejně spí. Navíc ve vlaku prodávali pivko za 30,- Ale bacha s objednáváním, loni jsem chtěl autovlak taky kvůli cestě do Rumunska (přes Ukrajinu) a měsíc před odjezdem (odjezd v červenci) byl už obsazenej.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
mmHg
Vant
0 km/h - http://www.jurnal...ac-55.html
Upravil zmijon dne 29.05.2009 18:54
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
prevzato z rumunskyho motovebu:
My inatlnit jak jsem se usadili v BILLA v 16:00. Am facut cumparaturile ( PS: fiecare sa-si cumpere cat poate sa duca, sau sa isi lase loc de acasa prin bagaje ! Sa nu se impacheteze pana la refuz sa numai fie loc de nimica ) si am pornit la drum. Arad - Siria - Ineu - Bocsig - Craiva - Beius - Pietroasa , de aici inca vreo 17 km pana la locul de campare inainte de Cheile Galbenei cu vreo 2 km. Udělal jsem koupit (PS, každý si koupit a jak daleko může jít, nebo opouštějí své domovské místo na zavazadla! Don't zabalit pouze odmítnout, která se bude konat podle cokoliv) a začal jsem na silnici. Arad - Sýrie -- Ineu - Bocsig - Craiva - Beius - Pietroasa, sem tam ještě 17 km do kempu před klíče Galbenei asi 2 km.
In colo am mers cu 12-13 grade , cum am dat de zona muntoasa si a disparut si soarele s-au facut cam 4-5 grade ! Šel jsem tam s 12-13 stupňů, jak jsme se vzhledem k hornaté oblasti a zmizela a slunce byly provedeny asi 4-5 stupňů! Ne-am pus repede si am cautat niste lemne de foc , toate erau ude. Udělali jsme rychle, a já jsem chtěl nějaké dřevo na topení, byla všechna vlhká. Pana la urma am facut si focul , a inceput sa fie bine , cald. Nakonec jsem udělal a po požáru, začala být dobře, horké. Am mancat , am mai povestit la foc si pe la ora 12-1 ne-am bagat fiecare in corturi si somn. Jedl jsem, já řekl, oheň a na 12-1 jsme každý do stanů a spát.
A doua zi ne-am trezit pe la 8-9 ... Další den jsme se probudili až ve 8-9 ... pana sa mai incalzit fiecare pe la foc , pana au mai mancat ceilalti sa facut ora 11 aprox. teplotu, aby každý na ohni, dokud někteří jiní udělali asi 11 měst. La Groapa Ruginoasa nu am reusit sa ajungem pentru ca se facea din ce in ce mai rau drumul. V jámě Ruginoasa ne dostat, že se čím dál horší cesta. Am intrebat niste padurari sau ce-or fost si ne-au spus ca mai departe doar pe jos aprox o ora. Zeptal jsem se některých padurari nebo bylo, nebo co jsme řekl, že dále jen asi hodinu. Cu motoru nici o sansa ca ii drum foarte accidentat. Motoru Bez šance byl velmi hrbolatá silnice. Am plecat spre chei , acolo ne-am intalnit cu un grup de 4 motoare din Ungaria. Šel jsem do klíče, kde jsme se setkali se skupinou 4 motory v Maďarsku. Am facut cheile fiecare cum a putut ... Udělal jsem to, co každý klíč mohl ... a fost destul de dificil , dar a meritat. bylo poměrně obtížné, ale stojí za to.
Ne-am intors la corturi , am facut bagaju si am plecat peste deal 14 km pana in Arieseni. Jsme se vrátili do stanu, jsme bagaju a já šel přes kopec 14 km na Arieseni. Am prins o bucata " frumoasa " cu noroi ... I uloveného kusu "krásné" bahna ... si pana la urma am ajuns si in Arieseni. až poté, co jsem přijel do Arieseni. De aici am pornit spre Vf. Bihor 1849m. Odtud jsme začali Vf Bihar 1849m. Drumul are 12 km pana sus dar este foarte rau , ii plin cu pietre care te scutra de numa... Na silnici je 12 km nahoru, ale je to velmi špatné, já naplněný kamením, že scutra jen ... abia se poate merge cu 20-30 km/h . se mohou nechat pouze 20-30 km / h. Daca nu ti mila de motor se poate si mai repede da nu-i vad rostu. Není-li váš motor mil rychleji nesmí dát mu rostu viz. Cum am inceput sa urcam gradele scadeau de numa. Jak jsem začal mít stupňů, ale pokles. Cand am ajuns la 1600 m unde am pus corturile , incepea lapovita cu ninsoare si erau 2 grade. Když jsme dosáhli 1600 m, kde jsme udělali tábora, začíná sníh a plískanice byly 2 stupně. Pana la urma sa pornit ninsoarea destul de tare si sa si depus putin. Do sněhu by začít čerstvé a udělali druhý. Cat am stat sus erau intre -2 si + 2 grade. Jak jsem vstal byli mezi -2 a + 2 tituly. Dimineata ne-am trezut cu destul de multa zapada pe corturi si pe motoare. Ráno jsme se probudili do docela dost sněhu na stany a kol. Am facut un foc sa ne incalzim , am mai mancat ... Udělali jsme oheň, aby teplo, jsem snědl ... si am tot sperat sa se insenineze putin sa putem merge sus pe varf si sa facem niste poze frumoase. a jsme všichni doufali, aby odlehčili alespoň můžeme jít až na začátek a nádherných obrázků. Dar asta nu sa intamplat , a fost ceata intr-una. Ale to se nestalo, byl v mlze. La un moment dat pe la ora 11-12 ne-am facut bagajele si am merg pana sus pe varf. V jednu chvíli na 11-12 o jsme se sáčky a jdu nahoru na vrchol. Am lasat motoarele la catziva metri de varf si am luat pejos. Nechal jsem se motory na vrcholu Catz nohy a vzal jsem pejos. Normal se poate urca si cu motoru pana sus la borna , dar acuma a fost ceata foarte densa si nu se vedea mai nimica. Normal může vyšplhat nahoru a motoru do terminálu, ale nyní byla velmi hustá mlha a není vidět nic. Is si destul de multe pietre pe portiunea aia. A je docela hodně kamení, které na porci. Trebuie sa vezi bine pe unde o iei. Musíte vidět, kdy je dobré vzít.
Am coborat de pe varf si am luat-o spre casa. Jsme potomky z vrcholu a já jsem si ji vzal domů. De Scarisoara nu ne-a mai ramas timp , ne trebuia cel putin inca vreo 3 ore in plus. Pro Scarisoara jsme doleva, zatímco my ještě nejméně o 3 hodiny plus. Si asa am ajuns pe la ora 19:00 acasa. A tak jsme doma v 19:00.
Intre Varfurile si Gurahont ne-am inatlnit cu grupul din Arad care au fost si ei pana la Pestera Ursilor. Mezi vrcholy a Gurahont jsme inatlnit skupiny Arad, který byl také až do Medvědí jeskyně. Ne-am continuat drumul impreuna pana acasa. Pokračovali jsme po silnici k domovu.
Toti am ajuns cu bine acasa si abia astept urmatoarea iesire ... My všichni dorazili bezpečně doma a jen čekat na následující ... din partea mea cam asta a fost povestea ! Část můj malý příběh, který byl! Cine mai are ceva de completat , va rog ! Kdo má něco na kompletní, prosím!
vice na: http://www.motoci...pic=372137
Upravil zmijon dne 02.06.2009 17:54
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Také vás všechny zdravím. Pěkné a zajímavé počtení. Chystáme se letos na Rumunsko, zatím jen s prstem na mapě - ve fázi úvah a příprav. Doposud jezdíme sami 2 - tedy já a můj muž (BMW 1200GS + Varadero), ale do těchtdo destinací bychom raději ve větším počtu. Nebudu Vas tady obtěžovat prosbou o zaslání doporučení těch nejhezčích míst a nejsjízdnějších tras (i když by to bylo milé ), ale jen dotaz - nejede někdo koncem srpna a počátkem září? Že bychom případně spojili přípravné kroky, zkusili se předtím společně svézt i po Čechách, abychom věděli, zda to společně půjde... a tak
Hezký den i víkend a ještě pěknější dovču všem. Štastné návraty!
tak v úterý 9.6.2009 vyrážíme večer autovlakem z Prahy do Popradu a pak dál na východ při ukrajinských hranicích do Karpat. No a pak celý Karpaty až do Banátu. Zaplaťpánbu je tam teď teplo a hlavně pořád neprší jako loni. Jede nás pět, 2 x R1200GSA, 2xR1100GS a 1 x XT 660. Tak držte palce.
Pomatenost, zvaná BMW.
fagaras je prujezdnej tady je dukaz jsou tam videt auta http://www.jurnal...ac-55.html
ale nic moc teplo jen 2°
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
ceny benzinu v bukuresti:http://www.pretbe...Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“