Melizoy: zadnej pribeh do hospody , znaleckej posudek je ale Michelin to nebere udela svuj "nezavisly" a ten je proti
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jo jenže třeba u zadního kola ať už na 1200 nebo na 1150 bude problém v tom že otvor na ventilek není ve středu a bude se trhat.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Jo jenže třeba u zadního kola ať už na 1200 nebo na 1150 bude problém v tom že otvor na ventilek není ve středu a bude se trhat.
Aha, tak tady je zakopanej pes. To mě nenapadlo. Říkal jsem si, proč tak plaší, když tam stačí vrazit duši. No a ustřiženej ventilek člověku na jistotě nepřidá.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
servisak napsal:
Jo jenže třeba u zadního kola ať už na 1200 nebo na 1150 bude problém v tom že otvor na ventilek není ve středu a bude se trhat.
Aha, tak tady je zakopanej pes. To mě nenapadlo. Říkal jsem si, proč tak plaší, když tam stačí vrazit duši. No a ustřiženej ventilek člověku na jistotě nepřidá.
Nicméně Mediku ty zrovna na 1100 nemáš žádný problém . Jezdil jsem E07 s dušemi běžně, ještě za nelegálních rozměrů 100/90R19 a 140/80R17 a nikdy jsem s nimi neměl problém (tak jako zatím s jednou bezdušovkou ve 150). Za mě E07 stále zůstává ikonou univerzální gumy na cesty, se kterou mi neni líto hrábnout, nebo brzdit, abych omylem neošoupal špunt s rizikem že nedojedu z dovolené domu. Přitom nová sedma vzadu bere na tvrdém a šotolině šponu podle mě srovnatelně s TKC, a v bahně jsou nahouno obě. Na předku mám ale radši TKC.
bystricke napsal:
joe: ten náš gumař,když nás vidí s mitaskama,tak nám nadává proč si takový gumy kupujem,když mu říkám,že je to dobrá guma,tak on ju vždy vzal a ukazoval mi ty zbytky gumy,chlupy z lisu a v padce pneumatiky u bezdušového provedení,což mluví samo za sebe
Došlo k úpravě i u přetoků. Nepatrný přetok nemá vliv na únik vzduchu, Je li patka správně podlepená gumovým páskem ve správných úhlech, tak to nemá vliv na funkci. Samozřejmě to nesmí být zmetek.
Jak vypada ten gumovej pasek na podlepeni?
Nedavno jsem daval kamosovi bezdusovku a unik nula.
Jinak vyvazeni ma nejakej vliv na unik tlaku v pneu?
Nikoho se nechci a ani nebudu zastávat ale když přezouvám a vidím co je na ráfku nalepený gumy a nikdo to neočistí tak se ani nedivím.. Já si vždy nechám gumu sundat vemu si hard s ředidlem a celou plochu kde guma drží umeju uplně dočista. A nikdy mi žádná guma neutekla
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Nikoho se nechci a ani nebudu zastávat ale když přezouvám a vidím co je na ráfku nalepený gumy a nikdo to neočistí tak se ani nedivím.. Já si vždy nechám gumu sundat vemu si hard s ředidlem a celou plochu kde guma drží umeju uplně dočista. A nikdy mi žádná guma neutekla
Hele, Milane, když někomu přezouváš gumy, tak bys to asi hádam měl vyčistit TY, neE ?? ono bez sundaný pryže se ráfek zevnitř blbě čistí
bystricke napsal:
joe: ten náš gumař,když nás vidí s mitaskama,tak nám nadává proč si takový gumy kupujem,když mu říkám,že je to dobrá guma,tak on ju vždy vzal a ukazoval mi ty zbytky gumy,chlupy z lisu a v padce pneumatiky u bezdušového provedení,což mluví samo za sebe
Došlo k úpravě i u přetoků. Nepatrný přetok nemá vliv na únik vzduchu, Je li patka správně podlepená gumovým páskem ve správných úhlech, tak to nemá vliv na funkci. Samozřejmě to nesmí být zmetek.
Jak vypada ten gumovej pasek na podlepeni?
Nedavno jsem daval kamosovi bezdusovku a unik nula.
Jinak vyvazeni ma nejakej vliv na unik tlaku v pneu?
Ten gumový pásek je tam osazen již při výrobě gumy na patku bezdušovky. Tak, aby sedla tak jak má. Milan (Servisák) má stoprocentní pravdu s tím ráfkem. Vlastní zkušenost přezul jsem lehký úník po okamžitém sundání a očištění bez problémů. Je to jedna ze základních věcí zkušeného gumaře, tak jako kontrola mýdlovou vodou po přezutí a nafoukání.
Upravil joe dne 24.01.2013 20:37
Je to přesně tak,nikdy jsem to-patky nekontroloval...až jednou se nám stálo že se nám zula na závodě uplně nová Pirelli ve slicku-fakt hodně měkká s perfektní přilnavostí a to i v patkách-a právě to byl kámen úrazu-po sundání staré pneu se vlivem horka odlepili kousky a zůstali na ráfku na patce-takové ''pogumování'' .Po montáži nové gumy se při brždění na předek odmáčkla přední guma od patky a bylo vymalováno...až v depu nám jeden ''GURU'' od Pirelli objasnil příčinu a od tý doby jsme čistili patky jako diví )
Tak to neni jen horkem ona se ta guma proste pohybuje na rafku ikdyz je to minimalne tak se hejbe. Schvalne se nato nekdy podivejte az budete prezouvat a je to i u aut stejny...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
TomR1 napsal:
Je to přesně tak,nikdy jsem to-patky nekontroloval...až jednou se nám stálo že se nám zula na závodě uplně nová Pirelli ve slicku-fakt hodně měkká s perfektní přilnavostí a to i v patkách-a právě to byl kámen úrazu-po sundání staré pneu se vlivem horka odlepili kousky a zůstali na ráfku na patce-takové ''pogumování'' .Po montáži nové gumy se při brždění na předek odmáčkla přední guma od patky a bylo vymalováno...až v depu nám jeden ''GURU'' od Pirelli objasnil příčinu a od tý doby jsme čistili patky jako diví )
Tom
Tome díky, výborný poznatek. Jenom mně to utvrzuje v některých chybách přezouvání atd. Chtěl bych vyvolat jednání mezi Mitasem a konečnými servisy a zařídit zdarma proškolení dle zájmu a právě tyto poznatky, tam předávat tak, aby byl spokojený koncový zákazník a stávalo se co nejméně p.r.ů.s.e.r.ů
bystricke napsal:
joe: ten náš gumař,když nás vidí s mitaskama,tak nám nadává proč si takový gumy kupujem,když mu říkám,že je to dobrá guma,tak on ju vždy vzal a ukazoval mi ty zbytky gumy,chlupy z lisu a v padce pneumatiky u bezdušového provedení,což mluví samo za sebe
Došlo k úpravě i u přetoků. Nepatrný přetok nemá vliv na únik vzduchu, Je li patka správně podlepená gumovým páskem ve správných úhlech, tak to nemá vliv na funkci. Samozřejmě to nesmí být zmetek.
Jak vypada ten gumovej pasek na podlepeni?
Nedavno jsem daval kamosovi bezdusovku a unik nula.
Jinak vyvazeni ma nejakej vliv na unik tlaku v pneu?
Ten gumový pásek je tam osazen již při výrobě gumy na patku bezdušovky. Tak, aby sedla tak jak má. Milan (Servisák) má stoprocentní pravdu s tím ráfkem. Vlastní zkušenost přezul jsem lehký úník po okamžitém sundání a očištění bez problémů. Je to jedna ze základních věcí zkušeného gumaře, tak jako kontrola mýdlovou vodou po přezutí a nafoukání.
Hele,já teda nevím,přezul jsem pouze několik set nebo možná několik tisíc pneu,pokaždý čistím patku,o nějakým pásku slyším díky mý nevzdělanosti poprvý. Nevadí,jsem blbej,ale kecy typu vliv odborníka,vyvážení a tak mě teda nepřesvědčí. Guma vydrží spoustu přezutí i jen montpákama. Když mi ta guma ujde za týden,tak jo,beru-jsem vůl,jsem šlendrián a lajdák. Ale okamžitej úbytek??? To snad nemyslíš vážně. Jakože neočistím a ona hned uteče? A nebo nevyvážím a je taky hned prázdná? To snad ne. Co to je za blbost?
Já myslím že je chyba jinde!!! Já,zapřisáhlej Mitasofil začínám pochybovat. A zvrat začal s novou směsí. Do tý doby jsem s nima neměl problém. A pak nová směs- E10ky, neměl jsem je,ale problém,koupil jsem 09tky a zadní praskla přesně v prostřed svý diagonální osy-reklamace neuznána(možná chyba dodavatele,ne výrobce),pak si koupím 07čky a než je stačím nazout,tak se dozvím že se můžu jen tak v klidu zabít,páč se prostě někdy stane že z ničeho nic uteče. **** je to normální?
Ne,to není jenom zbytečná hysterie z mý strany,ze strany laika,ale opravdu PROBLÉM!!! Takže...když je problém-neva,to se stane,ale je potřeba ho řešit a ne vymýšlet na co to svýst. Postavit se k tomu čelem
Kdejakej vůl nahazoval např. TKCčka montpákma,nic nečistil a neřešil a nikdy jen tak z prdele neutekla. Chápeš?
Upravil L dne 24.01.2013 22:46
bystricke napsal:
joe: ten náš gumař,když nás vidí s mitaskama,tak nám nadává proč si takový gumy kupujem,když mu říkám,že je to dobrá guma,tak on ju vždy vzal a ukazoval mi ty zbytky gumy,chlupy z lisu a v padce pneumatiky u bezdušového provedení,což mluví samo za sebe
Došlo k úpravě i u přetoků. Nepatrný přetok nemá vliv na únik vzduchu, Je li patka správně podlepená gumovým páskem ve správných úhlech, tak to nemá vliv na funkci. Samozřejmě to nesmí být zmetek.
Jak vypada ten gumovej pasek na podlepeni?
Nedavno jsem daval kamosovi bezdusovku a unik nula.
Jinak vyvazeni ma nejakej vliv na unik tlaku v pneu?
Ten gumový pásek je tam osazen již při výrobě gumy na patku bezdušovky. Tak, aby sedla tak jak má. Milan (Servisák) má stoprocentní pravdu s tím ráfkem. Vlastní zkušenost přezul jsem lehký úník po okamžitém sundání a očištění bez problémů. Je to jedna ze základních věcí zkušeného gumaře, tak jako kontrola mýdlovou vodou po přezutí a nafoukání.
Hele,já teda nevím,přezul jsem pouze několik set nebo možná několik tisíc pneu,pokaždý čistím patku,o nějakým pásku slyším díky mý nevzdělanosti poprvý. Nevadí,jsem blbej,ale kecy typu vliv odborníka,vyvážení a tak mě teda nepřesvědčí. Guma vydrží spoustu přezutí i jen montpákama. Když mi ta guma ujde za týden,tak jo,beru-jsem vůl,jsem šlendrián a lajdák. Ale okamžitej úbytek??? To snad nemyslíš vážně. Jakože neočistím a ona hned uteče? A nebo nevyvážím a je taky hned prázdná? To snad ne. Co to je za blbost?
Já myslím že je chyba jinde!!! Já,zapřisáhlej Mitasofil začínám pochybovat. A zvrat začal s novou směsí. Do tý doby jsem s nima neměl problém. A pak nová směs- E10ky, neměl jsem je,ale problém,koupil jsem 09tky a zadní praskla přesně v prostřed svý diagonální osy-reklamace neuznána(možná chyba dodavatele,ne výrobce),pak si koupím 07čky a než je stačím nazout,tak se dozvím že se můžu jen tak v klidu zabít,páč se prostě někdy stane že z ničeho nic uteče. **** je to normální?
Ne,to není jenom zbytečná hysterie z mý strany,ze strany laika,ale opravdu PROBLÉM!!! Takže...když je problém-neva,to se stane,ale je potřeba ho řešit a ne vymýšlet na co to svýst. Postavit se k tomu čelem
Kdejakej vůl nahazoval např. TKCčka montpákma,nic nečistil a neřešil a nikdy jen tak z prdele neutekla. Chápeš?
Pokud tady pročítáš poctivě fórum, tak víš, že to není jen problém Mitasek, ale Haidenau, Michelin a dokonce i Pirelek jak jsem se dočetl o pár příspěvků výše. O vyvažování pneu jsem se zmínil všeobecně, ne ve spojení s náhlým úbytkem tlaku i když s tím může uzce souviset. Pokud dáš na pneu třeba 30 gramové závaží (setkal jsem se i ze 70 g) a kolo roztočíš působí jistě nejaká síla, myslím se tomu říká odtředivá. Fyzici prominou. Pokud tam to závaží které eliminuje nevyváženost kola nedáš, tak co se asi stane. Budou zde působit síly v závislsoti na rychlosti asi větší. Nikdy jsem fyziku nemiloval, možná mne někdo opraví. Od toho se odráží příspěvek Servisáka, že se "pneu na ráfku pohybuje". Samozřejmě zase moje domněnka, bohužel to nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil, pokud je pneu podhuštěná a tlak je na patku nižší s propojením s nevyváženosti může při vyšší rychlosti a najetí třeba do výtluku dojít i k úniku tlaku.
Tak to je jasný že když potřebuješ nafoukat nízkej tlak tak musíš použít haltr a nejlepe s duší aby se neutrh ventil
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jak může mít únik tlaku něco společnýho s vyvážením?Pokud je nevyváženost celýho kola způsobená špatnou(nevyváženou)pneu,tak se stejně dovažuje ráfek,takže se vyvažuje celý kolo,vůči své ose a ne pneumatika a tím pádem tam pořád bude docházet k tomu pohybu pneu vlivem odtředivý síly,ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Jak může mít únik tlaku něco společnýho s vyvážením?Pokud je nevyváženost celýho kola způsobená špatnou(nevyváženou)pneu,tak se stejně dovažuje ráfek,takže se vyvažuje celý kolo,vůči své ose a ne pneumatika a tím pádem tam pořád bude docházet k tomu pohybu pneu vlivem odtředivý síly,ne?
Čus plukovníku, tebe už jsem tady nečetl dlouho. To já jen přemýšlím společně s klávesnicí. Samozřejmě se vyvažuje ráfek, na pneu by závaží nedrželo. Ale podle mne to vliv má a nejen na životnost pryže.
Upravil joe dne 25.01.2013 15:54