bystricke napsal:
joe: ten náš gumař,když nás vidí s mitaskama,tak nám nadává proč si takový gumy kupujem,když mu říkám,že je to dobrá guma,tak on ju vždy vzal a ukazoval mi ty zbytky gumy,chlupy z lisu a v padce pneumatiky u bezdušového provedení,což mluví samo za sebe
Došlo k úpravě i u přetoků. Nepatrný přetok nemá vliv na únik vzduchu, Je li patka správně podlepená gumovým páskem ve správných úhlech, tak to nemá vliv na funkci. Samozřejmě to nesmí být zmetek.
Jak vypada ten gumovej pasek na podlepeni?
Nedavno jsem daval kamosovi bezdusovku a unik nula.
Jinak vyvazeni ma nejakej vliv na unik tlaku v pneu?
Ten gumový pásek je tam osazen již při výrobě gumy na patku bezdušovky. Tak, aby sedla tak jak má. Milan (Servisák) má stoprocentní pravdu s tím ráfkem. Vlastní zkušenost přezul jsem lehký úník po okamžitém sundání a očištění bez problémů. Je to jedna ze základních věcí zkušeného gumaře, tak jako kontrola mýdlovou vodou po přezutí a nafoukání.
Hele,já teda nevím,přezul jsem pouze několik set nebo možná několik tisíc pneu,pokaždý čistím patku,o nějakým pásku slyším díky mý nevzdělanosti poprvý. Nevadí,jsem blbej,ale kecy typu vliv odborníka,vyvážení a tak mě teda nepřesvědčí. Guma vydrží spoustu přezutí i jen montpákama. Když mi ta guma ujde za týden,tak jo,beru-jsem vůl,jsem šlendrián a lajdák. Ale okamžitej úbytek??? To snad nemyslíš vážně. Jakože neočistím a ona hned uteče? A nebo nevyvážím a je taky hned prázdná? To snad ne. Co to je za blbost?
Já myslím že je chyba jinde!!! Já,zapřisáhlej Mitasofil začínám pochybovat. A zvrat začal s novou směsí. Do tý doby jsem s nima neměl problém. A pak nová směs- E10ky, neměl jsem je,ale problém,koupil jsem 09tky a zadní praskla přesně v prostřed svý diagonální osy-reklamace neuznána(možná chyba dodavatele,ne výrobce),pak si koupím 07čky a než je stačím nazout,tak se dozvím že se můžu jen tak v klidu zabít,páč se prostě někdy stane že z ničeho nic uteče. **** je to normální?
Ne,to není jenom zbytečná hysterie z mý strany,ze strany laika,ale opravdu PROBLÉM!!! Takže...když je problém-neva,to se stane,ale je potřeba ho řešit a ne vymýšlet na co to svýst. Postavit se k tomu čelem
Kdejakej vůl nahazoval např. TKCčka montpákma,nic nečistil a neřešil a nikdy jen tak z prdele neutekla. Chápeš?
Pokud tady pročítáš poctivě fórum, tak víš, že to není jen problém Mitasek, ale Haidenau, Michelin a dokonce i Pirelek jak jsem se dočetl o pár příspěvků výše. O vyvažování pneu jsem se zmínil všeobecně, ne ve spojení s náhlým úbytkem tlaku i když s tím může uzce souviset. Pokud dáš na pneu třeba 30 gramové závaží (setkal jsem se i ze 70 g) a kolo roztočíš působí jistě nejaká síla, myslím se tomu říká odtředivá. Fyzici prominou. Pokud tam to závaží které eliminuje nevyváženost kola nedáš, tak co se asi stane. Budou zde působit síly v závislsoti na rychlosti asi větší. Nikdy jsem fyziku nemiloval, možná mne někdo opraví. Od toho se odráží příspěvek Servisáka, že se "pneu na ráfku pohybuje". Samozřejmě zase moje domněnka, bohužel to nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil, pokud je pneu podhuštěná a tlak je na patku nižší s propojením s nevyváženosti může při vyšší rychlosti a najetí třeba do výtluku dojít i k úniku tlaku.
Máš pravdu,nečetl jsem to poctivě. Ale jenom proto že mě Heidenau, Michelin a dokonce i Pirelky nezajímají.Nikdy jsem je nejezdil,neuvažuju o nich,ale o to víc jsem věřil Mitaskám. Opravdu.
Nezlob se na mě prosím,ale to co píšeš tak to mi přijde jako sranda. Možná o tom přesvědčíš lidi co jezdí do pneuservisu a sami nikdy nepřezouvali a jejich odborný pohled na věc je omezen na tohle fórum,ale mě o tom nepřesvědčíš. Chápu Tvý odstředivý síly,nějaký pásky o kterých slyším poprvé,chápu že že někdo uděláme občas chybu,chápu že se sem tam něco stane,ale tohle teda ne. Čistě teoreticky: 17 let mě tohle živilo,kdybych se hodně,ale fakt hodně podcenil a přiznal to co FÚ,tak jsme na ...ani to nechci psát aby to nebylo použito proti mě ,nicméně jsou to opravdu tisíce a desetitisíce gum. A i kdybych byl lajdák,občas někdo ztratí závaží a tím mu uteče kolo a tak,tak bych měl procentuelně několik desítek ne-li stovek reklamací a náhle vyfouklých gum. A to teda nemám!!! To že občas někdo přijel a řekl: hele,týden mi to leželo v garáži a po týdnu bla guma měkká,to jo. To se stalo. Ale že by mi někdo přišel a řekl že mu guma utekla na počkání,nedejbože teď hned a za jízdy,tak to teda ne. A E-10 se dělají chvilku,neprodaly se jich desetitisíce a přesto těch případů bylo dost.
Tak se prosím nezlob,ale prostě logická úvaha. Ať si to každej v hlavě nějak srovná,já si to srovnal takhle.
Irskej napsal:
Takze nevyvazim kolo a vydrzi min kilometru?
To snad ne . . .
JJ
Irskey: Kolo míň kilometrů určitě ne, když už něco, tak tlumiče, ale když to budeš mít hodně nevyvážené, nebude tě bavit jezdit bez držení, jak ti budou v některých rychlostech kmitat řídítka
Irskej napsal:
Takze nevyvazim kolo a vydrzi min kilometru?
To snad ne . . .
JJ
Irskey: Kolo míň kilometrů určitě ne, když už něco, tak tlumiče, ale když to budeš mít hodně nevyvážené, nebude tě bavit jezdit bez držení, jak ti budou v některých rychlostech kmitat řídítka
Jo souhlasím,taky jsem zastáncemv yvažování. Trpí ložiska,čepy a podobě. Ale že by se mi z toho vyfoukla Mitaska a já si kvůli tomu rozbil hubu,to teda ne
Nerovnomerny ojizdeni nema nic spolecnyho s vyvazenim.
Ja budu za chvili prezouvat,vyvazovat nebudu.Pokud se budou klepat riditka,vyvazim predek.
Jen porad nevim,jakym paskem a v jakym uhlu podlepit.
servisak napsal:
Pozor pozor to nerovnoměrné ojetí přední pneu má nasvědomí systém uchycení předního kola. nic jinýho
To mě třeba nenapadlo, že telelevr žere gumy. Chtělo by to hodnotit podle fotky konkrétní pryže. Pilovité sjetí (pločky do ztracena) je od brždění v zatáčkách, boule a oskákaná guma od nefunkčního tlumiče. Kdoví co přesně tim nerovnoměrným ojetím bylo myšlený.
Treba na jawe bylo uplne jedno co sem dal za gumu jestli litas michelin heidenau ci mezler proste predni vidle nahouno tak to bylo doskakan
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Irskej napsal:
Nerovnomerny ojizdeni nema nic spolecnyho s vyvazenim.
Ja budu za chvili prezouvat,vyvazovat nebudu.Pokud se budou klepat riditka,vyvazim predek.
Jen porad nevim,jakym paskem a v jakym uhlu podlepit.
Důležitý je aby to věděli v pneuservisu ne? Nebo máš vyvažovačku svoji ?
YouTube Video Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Vyvažovat určitě...
Zkouěel někdo někdy po vyvážení na těch ,,samodomo" (bez urážky) to pak překontrolovat na nějaké kvalitní digitální vyvažovačce?
Upravil kim dne 26.01.2013 11:11
Irskej napsal:
Nerovnomerny ojizdeni nema nic spolecnyho s vyvazenim.
Ja budu za chvili prezouvat,vyvazovat nebudu.Pokud se budou klepat riditka,vyvazim predek.
Jen porad nevim,jakym paskem a v jakym uhlu podlepit.
Při "skládání" bezdušové pneumatiky před vulkanizací se do patky zakládá patní pásek z důvodu právě té funkčnosti bezdušovky. Proto při požkození patky třeba neopatrnou montáží montpákami hrozí únik vzduchu
uz sa robi alebo sa bude robit dvojzlozkova 07?
musim menit pneu a chcel som scout 60 ale kedze cena je tu mensia asi by som vzal toto.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
nedela a myslim si ze nevim zda je to vubec potreba ja sem s nema spokojeny i tak
kim: muj osobni prezouvac kum to zasadne dela rucne to vyvazeni , rika ze je to mnohdy presnejsi a pak to jen prekontroluje na elektronice
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
a ake idu do toho duse ak by nahodou. dopredu aj dozadu- vie niekto rozmer? mam jednu doma daku staru tak ci ju pouzit alebo kupovat nove
vdaka
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza