Ja ted ma e10 a na nich jde jasne videt jak se projevuje to kdyz za to clovek hodne taha a hlavne v terenu. Nechci malovat certa na zed ale tak max 5000 a budou total KO.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Ja ted ma e10 a na nich jde jasne videt jak se projevuje to kdyz za to clovek hodne taha a hlavne v terenu. Nechci malovat certa na zed ale tak max 5000 a budou total KO.
To jsi dobrej při jízdě kolem komína jsem na nich nikdy tolik nedal. Tak max. 3 tkm, to jó.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
no uz mam na nich 2250km a neni to tolem komina , Radarka, Liberec, Widen , Orlicky hory dvakrat a pak OFFiky po okoli
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
radisat napsal:
Sem to tedy změřil, ale asi špatně, pač střed na zadku by dle mého měření měl mít cca 5,5 mm, kraj cca 10 mm. Předek střed cca 5,5 mm. Měřil sem to přes dřevěný špalík a propiskou udělal značku :-D
Guma dostala na prdel transferem tam i zpět po dálnici. Z 3000 km má guma najeto cca 1000 km dálnici a to se asi hodně podepsalo
Mám obutou K3 zatím jenom předek (zadek dojíždím ostrou Karoo), najeto cca 500 km, z toho cca 200 km OFF a za mě teda DOBRÝ. Na silnici pohoda a v terénu kupodivu taky docela dobrý. Jezdil jsem s ní teď o víkendu na Enduro škole. Kromě toho blátivého lesa dala všechno v pohodě. Když to porovnám se Scout tak ta přední je asi o 1000% lepší.
Hledám info o K3 i jinde, španělsky sice neumím, ale zajímavá jsou videa Miquela Silvestra o cestě do Samarkandu. Pochopil jsem, že K3 nazul v Istambulu a asi po 3 tis.km byla přední pneu skoro jako nová a zadní sjetá cca o 30%. Jel naložený a kombinace asfalt a šotolina. Pochopí z toho někdo ještě víc o Karoo 3, popř. našel někdo i jiné informace o jejich výdrži?
Ivan napsal:
Hledám info o K3 i jinde, španělsky sice neumím, ale zajímavá jsou videa Miquela Silvestra o cestě do Samarkandu. Pochopil jsem, že K3 nazul v Istambulu a asi po 3 tis.km byla přední pneu skoro jako nová a zadní sjetá cca o 30%. Jel naložený a kombinace asfalt a šotolina. Pochopí z toho někdo ještě víc o Karoo 3, popř. našel někdo i jiné informace o jejich výdrži?
Hod jsem odkaz, ja bych to prelouskal
Maiali nel Fango!
Tak jsem si nejaky video nasel sam. Miguel tam rika, ze se gumy chovaji vsude dobre. To je ale tak vsechno, resi spis vydrz. Po 13ti tisicich ma predek porad centak vysky vzorku, vzadu je to tak na pul prstu a tedy 25-30% a je presvedcen, ze to da az do Taskentu, kde ma domluveny prezuti.
Maiali nel Fango!
Mozna by bylo nejlepsi tu gumu vyzkouset. Ja sem na tom dal Rumunsko 3000 km, z toho cca 1000 km dalnice a guma vypada jak vypada (viz foto vyse) Kazdy jezdi jinak a jinde, takze bych to nepausalizoval
radisat napsal:
Mozna by bylo nejlepsi tu gumu vyzkouset. Ja sem na tom dal Rumunsko 3000 km, z toho cca 1000 km dalnice a guma vypada jak vypada (viz foto vyse) Kazdy jezdi jinak a jinde, takze bych to nepausalizoval
Tak tak, jednomu vydrží 3 tisíce, druhému klidně 10 tisíc. Je to jen rukama, ale někdy také nekvalitní dodávkou směsi. I to se můlže v Metzeleru stát. Osobně ale moc nevěřím, že by pustili do světa novinku, kterou dlouhodobě netestovali.
Možná jsi kápl na páteční či pondělní výrobu
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
radisat napsal:
Mozna by bylo nejlepsi tu gumu vyzkouset. Ja sem na tom dal Rumunsko 3000 km, z toho cca 1000 km dalnice a guma vypada jak vypada (viz foto vyse) Kazdy jezdi jinak a jinde, takze bych to nepausalizoval
Jj, taky bych si to neidealizoval a mam dojem, ze bych dopadl stejne jako ty
Je furt nevim, jestli mam odvahu to zkouset... Pokazdy kdyz mne ta experimantalni touha prepadla to nevyustilo stastne. S E09 za deste jsem si priblizil, jake by to asi bylo jezdit po zimnim stadionu a scouty jsem ani nedojel a zul je po asi 500km, to uz vubec nebyla guma pro mne...
Loni jsem mel 8 zadnich, nekomu to muze pripadat hodne a asi i je, ale ja byl presto spokojen. Radeji vyhodim gumu po 3 tisicich a vim, ze funguje, nez abych najel 10 ale stalo to za prd...
Maiali nel Fango!
Morabo - díky, já nepochopil, jestli na nich do toho stavu NAJEL 13000km (což by bylo skvělé) nebo 3000km (10000 měl na tacho když je nazouval a ve chvíli, kdy ukazoval vzorek, ukazoval tachometr cca 13000km)...
IMHO - vyjel z Istanbulu , kdy měl na tacho 10625 km a dle vzhledu a me zkusenosti to byly nove gumy. Pak psali neco o Baku (Azerbajdzan) coz je cca 2300 km z Istanbulu a z niceho nic se objevi v Aktau (Kazachstan) coz bez lodi pres Kaspicke more je pres 4000 km a tacho mu pritom ukazuje 13125 km (najeto 2500 km), coz nejak nechapu. Nicmene, ty gumy po cca 2500 km vypadají stejne jako ty moje
No to si myslím taky, nicméně Morabo přeložil, že ty gumy vypadaly takhle po 13000km... Pokud po 13000 tak paráda, pokud po 2500km, tak opravdu nic moc, i když je ai moc nešetřil a při převážné jízdě nalehko, v jednom a po asfaltu, což je případ Drákuly, by mohly vydržet víc...
jen meditačne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2