Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 16 z 26:   1  ...  13    14    15    16    17    18    19  ...  26  
 
Závady LC
Pistolnik
#301 
Přidané 12.03.2017 17:32
Avatar člena


Příspěvků: 196
Registrace: 04.07.16
Díky za trpělivost. Jsem trochu méně chápavější. Varianta, že by to na stojanu nefungovalo, mě vůbec nenapadla.
 
servisak
#302 
Závady LC
Přidané 12.03.2017 17:40
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ty vole ty tema 10s teprve nakalibrujes ten asistent. Takze musis radit se spojkou jinak vubec nezaradis.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Pistolnik
#303 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 17:15
Avatar člena


Příspěvků: 196
Registrace: 04.07.16
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?
 
vevis
#304 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 19:56
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
paja1
#305 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
To vevis.clap
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil. Nejak me prestava bavit highend technika. Neminim honit kw ani elektronicke kurvitka. Nechci cekat az mi casem bude moci hacker mobilem vypnout motorku a vypusti kola a kdo vi co jeste.
Cim dal vic si myslim ze v jednoduchosti je krasa. Na to se posledni roky vic a vic zapomina.
Pája
 
Bob
#306 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 21:07
Avatar člena


Příspěvků: 4914
Registrace: 24.10.07
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


Vevisoj doba pokročila,půjč si Lc a uvidíš ten motor Luft/voda je nesrovnatelnej.Uvidime co to bude dělat až to bude mít najeto kilo.
Dovoz a prodej motocyklů Bmw - www.cestovniendura.cz
www.baworak.cz/images/news/2020/bob-logo-ce-small.png
 
www.cestovniendura.cz
Bedo
#307 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 21:07
Avatar člena


Příspěvků: 327
Registrace: 11.01.08
paja1 napsal:
To vevis.clap
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil. Nejak me prestava bavit highend technika. Neminim honit kw ani elektronicke kurvitka. Nechci cekat az mi casem bude moci hacker mobilem vypnout motorku a vypusti kola a kdo vi co jeste.
Cim dal vic si myslim ze v jednoduchosti je krasa. Na to se posledni roky vic a vic zapomina.


Tak si kup JAWU a mas pokojsmiley013
Béďo
 
Miguel
#308 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 22:24
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
A to je právě krásné, že máme všichni možnost volbySmile
pod trvalým dohledemSmile
 
hicks
#309 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 23:43
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.

Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.

Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.

Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...
Upravil hicks dne 13.03.2017 23:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#310 
Závady LC
Přidané 13.03.2017 23:46
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
paja1 napsal:
To vevis.clap
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil.


a tobe nevadi, ze ten dvouventil spatne brzdi? Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
paja1
#311 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 06:17
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
hicks napsal:
paja1 napsal:
To vevis.clap
Presne tak. Mam 12ku vzduchace a posledni dva roky i 2ventil.


a tobe nevadi, ze ten dvouventil spatne brzdi? Cool


Nevadi mi ze slabeji brzdi. Ono to brzdi v pohode. Nevadi mi ze to ma slabsi motor ktery meni chovani podle zahrati. Nevadi mi ze to ma podvozek na kterem nejde tak radit v zatackach ve vysokych rychlostech.

Mam problem s chovanim predni vidle ale tu casem doladim.

Nebudu tvrdit ze je vodnik spatna motorka. Jen ho nepotrebuji. Pripadna dalsi 3 moto by byla nineT.
Pája
 
vevis
#312 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 07:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Bob napsal:
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


Vevisoj doba pokročila,půjč si Lc a uvidíš ten motor Luft/voda je nesrovnatelnej.Uvidime co to bude dělat až to bude mít najeto kilo.

Jasně doba pokročila.Voda do BMW boxeru,tříválec do oktavie,hybrid do porsche.Chápu,ze doba si to žádá,ale tleskat tomu přece nemusím.Sad
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#313 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 07:29
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
hicks napsal:
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.

Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.

Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.

Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...


Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!Wink
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
servisak
#314 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 07:29
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Bob napsal:
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


Vevisoj doba pokročila,půjč si Lc a uvidíš ten motor Luft/voda je nesrovnatelnej.Uvidime co to bude dělat až to bude mít najeto kilo.


Tak v 50 000km uz to vime. Grin
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
joe
#315 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 07:32

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
servisak napsal:
Bob napsal:
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


Vevisoj doba pokročila,půjč si Lc a uvidíš ten motor Luft/voda je nesrovnatelnej.Uvidime co to bude dělat až to bude mít najeto kilo.


Tak v 50 000km uz to vime. Grin

NenapínejFrown
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Miguel
#316 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 07:49
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
vevis napsal:
hicks napsal:
vevis napsal:
Pistolnik napsal:
Však jo. Já už jsem to pochopil. A to se fakt musí dělat po každém odpojení baterky?

Myslím že tohle a spousta dalších věcí je důvod,proč dost lidí koupí radši zachovalou dvouvačku než vodníka.Wink


sorry Vevis, tohle je vystrel mimo.

Bavi se tu o ASISTENTU razeni, tedy zarizeni umoznujicim ti RADIT BEZ SPOJKY.

Ja ho treba nemam a ani jsem mit nemohl.

Navic ty vase 2V se co se spolehlivosti zas az tak neodsvedcili, ne? Cestovatele okolo sveta spise jezdi na 1150...


Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!Wink


Tak je Tonda lepsi ridic, budiz mu prano. Vsak nemuzeme umet vsichni vsechno. Zahraju na piano co uslysim, na benc jsem vytlacil 180 kilo, domu si privedl nejkrasnejsi zenu, tak mne muze Tonda pojezdit kdy chce. A jestli mne nejaky asistent zachrani zadek, kdyz jedu s drahou polovickou, nejsem vubec proti. Na surove emoce mam jinou motorku, nez 250kilovyho mastodontaSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
Renek
#317 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 08:31
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Tak s QS to je docela o emocích i adrenalinu. Smile Co to udělá v 50 tkm jsem se tady zatím nedověděl, co to udělá ve 100 tkm taky nevím, ale když jsem kupoval dvouváčku GSA v roce 2010, tak taky spousta lidí kecalo že se to rozesere a že je to úplně napikaču. Cool
 
hicks
#318 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 11:15
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
vevis napsal:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!Wink


co je malo adrenalinovyho na RYCHLYM razeni, to bys mi mel vysvetlit.

Jinak jeste k tomu dodavam - dvouventil:

- spatne brzdi
- spatne sviti
- hur udrzi kola na silnici
- pocitam, ze nema integral na brzdach
- musis pouzivat vetsi sily na ovladani (spojka atd)
- NEMA elektronicky plyn
- NEMA RAIN rezim

rekni mi, proc se snazis ho povysovat nad LC? Cool

K tomu dodavam, ze Hix si vyhledove chce koupit 2V PDcko... ale do sbirky, ne abych si musel nalhavat, ze jezdi lip, nez LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#319 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 11:17
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Renek napsal:
Tak s QS to je docela o emocích i adrenalinu. Smile Co to udělá v 50 tkm jsem se tady zatím nedověděl, co to udělá ve 100 tkm taky nevím, ale když jsem kupoval dvouváčku GSA v roce 2010, tak taky spousta lidí kecalo že se to rozesere a že je to úplně napikaču. Cool


navic 2V pokud vim nema zdaleka tak rigidni ram, jako LC a krouti se.

kde je na tom ten testosteron mi nejak ounika Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
VojtechPolicky
#320 
Závady LC
Přidané 14.03.2017 12:23
Avatar člena


Příspěvků: 3318
Registrace: 12.04.12
Hicksi, to že PD je lepší jak LC tu nikdo netvrdí. Respektive, je tu jen řečeno že někdo preferuje dnes už zastaralé technologie oproti dnešním novinkám. Nevím proč se tu polovina lidí hned tak čertí.

LC ne prostě brána do další fáze značky BMW. To že asistenty pomáhají je pravda- koneckonců od toho tam jsou. A nedivím se, že jsou lidé co je chtějí a ani tomu, že jsou lidé co je nechtějí. Každý má ty své dulvody a pravdy které si bude obhajovat. Ale proč se kvůli tomu tak čertit hned?

LC nemám, ale měl jsem možnost se na něm svést- měl jsem ho na víkend. Za mě dobrý. Palivové mapy dávají smysl hlavně proto, že výkon motorky který je dnes na seriovce byl dříve na závodním stroji kde to pilotoval opravdu zkušený a vyježděný rider. Ale musím s klidným srdcem říct že mi těch 61kW na mém R1150 stačí.
Je pravda že ve dvou už je znát že ta motorku tu dynamiku nemá. Ale to nemí chybou motorky a nebo motoru ale ěidiče. Pokud neumí jezdit, pak ani 150 koní dostatečných.
Proto se také prodává toliko různých strojů s různým výkonem. Díky Bohu.
Nezatracuji nové motorky ale z mého pohledu je zbytečné mít 150-160 koní. Ale zábava s tím je! To je pravda.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...


Teda až na motorky !thumbs up
 
Strana 16 z 26:   1  ...  13    14    15    16    17    18    19  ...  26  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 104
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI