Vazeni pratele, s radosti Vam oznamuji ze jsem dnes poprve v zivote jel v Jaguaru E type! A dokonce jsem mel tu cest tohoto krasavce i ridit! Jsem rad, ze se kolem veteranu pohybuji velmi pratelsti lide! Verejne mnohokrat dekuji za tuto moznost Jiri!!!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Pojdme se podivat na motor trochu blize. Original byl motor osazen ctyrmi karburatory Zenith Stromberg, jak uz jsem psal drive. Ty moje vypadaly jako bych je vytahl z rybnika. Nejdrive jsem zvazoval nahradu za šest karburatoru Weber, které jsou umisteny primo mezi valci a parohy sani se uplne vyhodi. Varianta je to uzasna, nicmene predpokladana spotreba ke dvaceti litrum mi dala tusit, ze to uplne tak pouzitelne pro me nebude. Bude to znit mozna blbe, ale tankovat me fakt nebavi a když si vezmu, ze nez nekam dojedu, budu kazdych cca 200km tankovat se mi uplne nelibi. Dle odborniku na Jaguary je tato varianta velmi zajimava, ale spise na zavodni ucely. Dalsi moznosti a zaroven moznosti, kterou jsem zvolil je osazeni motoru karburatory SU se zachovanim puvodnich parohu sani. Spotreba by se mela pohybovat kolem patnacti a verim, ze s motorem 5.3 litru by to taky mela byt dobra zabava….prikladam fotku s Webery pro potechu oka!!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Ty webery jsou luxusni.
Tak snad se Ti svezeni libilo. Me kdyz Bob dovezl 11tku, tak jsem na ni taky nikdy pred tim nesedel:-)) a ted je to laska na cely zivot, tak snad to budes mit stejne. I kdyz u Tebe to bude spis laska za vsechny prachy:-)))
Splněný sen moje 1100GS
Popravde kdyz me pan svezl, zastavil, vystoupil a rekl:"tak pojd", byl jsem docela nervozni... a kdyz mi pak skoro pred auto skocil srnec uz jsem nervozni nebyl...to jsem se skoro po......
FlyWheel...Je uzasne, co se clovek při takove renovaci anglickeho auta nauci novych slov, takze pokud chcete zlepsit svoji anglictinu, doporucuji renovaci E typu! Pojdme se podivat na setrvacnik. I zde je mozne najit několik alternativ, ovlivňujících chod motoru. Muj Jag byl osazen trikvaltovou automatickou prevodovkou, u které vpodstate zadny setrvacnik není, je zde pouze venec na starter. Kdyz uz to musim poridit tak tam samozrejme dam nekterou z „lepsich“ variant. K dostani je také setrvacnik z hliniku. Fotky pro predstavu jaky je rozdil mezi standartnim a zavodnim setrvacnikem. Setrvacnik je vlastne takovy mechanicky filtr. Motor by mel byt divocejsi s lepsim prechodem do otacek i z otacek. Samozrejme to ma i sve minusy proto jsem nezvolil primo racingovou alternativu, ale zlatou stredni cestu. Nekde na anglickem foru jsem se docetl, ze dokonce moc odlehceny setrvak muze znicit prevodovku, která na to není dimenzovana. Hezky Jaguari den!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Jinak jeste tohle jsem vyfotil na dalnici...Nebude tady u nas nejak PREJAGUARENO??? Byl to docela totalni srot, ale to je na tom to krasny kdyz to nekdo udela!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Se mě to nenačítá, takže link - https://www.youtu...6owXqZaexs
Jinak fakt skvělé
Upravil Medik dne 17.08.2016 18:52
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Koukam, ze techto par radek o hrabani se ve srotu nekdo cte a tak tady mate dalsi dil!
Odtucnovaci kura motoru pokracuje! Zvolil jsem si cestu renovaci k „funkcnimu autu“a ne k vypiplanemu originalu ve kterem se clovek potom boji jezdit. Original je v predni casti motoru pripevnen na konzoli aternator jehož vaha je naprosto katastrofalni. Troufnu si rict, ze tento originalni komponent ma dobrych deset kilo. Jakozto téměř vsechno na E typu se lze i tento dil vylepsit koupi upgradovaneho alternatoru, který nevazi skoro nic a dokonce ma ještě vetsi vykon nez original. Neco podobneho lze napsat o starteru. Original je tak velky a tezky, ze ho skoro ani nemuzu vyndat z regalu. Takze zahodit a nahradit mensim, lehcim a s vetsim vykonem. A aby toho ještě nebylo malo, upgradovat se da taky cerpadlo klimatizace, které je umisteno v predni casti motoru mezi valci a pridava neskutecna kila. Jsem zvedav, na jakou vahu se celkove dostanu s celym autem, jelikoz na netu muzete najit tolik vylepseni, ze by clovek to auto stavel dvacet let a ještě by bylo co vylepsit!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Cely muj renovstorsky zivot me v dilne navstevoval mistni starsi pan. Sam mel kdysi CZ 125B. Vzdycky se mi chodil ptat jak to vypada, co zrovna delam a kdy co bude hotovy...samozrejme i u Jega tomu tak bylo. Vzdycky rikal:"koukej makat at me svezes...!" Vzdycky si delal srandu, ze nez to dodelam tak uz tu nebude... Ja se pokazde smal se slovy, ze spolu s Jegem jeste pojedeme za holkama...minuly tyden zemrel. Bylo mu pres 80let...
Michal21 napsal:
Cely muj renovstorsky zivot me v dilne navstevoval mistni starsi pan. Sam mel kdysi CZ 125B. Vzdycky se mi chodil ptat jak to vypada, co zrovna delam a kdy co bude hotovy...samozrejme i u Jega tomu tak bylo. Vzdycky rikal:"koukej makat at me svezes...!" Vzdycky si delal srandu, ze nez to dodelam tak uz tu nebude... Ja se pokazde smal se slovy, ze spolu s Jegem jeste pojedeme za holkama...minuly tyden zemrel. Bylo mu pres 80let...