Tak jsem taky nazul E09Rally a dosavadní dojem je veeelmi positivní! Na nějaké větší závěry je ještě brzo, ale zatím převládá dojem, že pokud by takhle vypadala každá E09, asi bych s tou gumou byl fakt kamarád.
Směs se teda zdá celkem měkčí, takže jsem taky zvědavej na výdrž, ale normální jsem vždy tak nějak otrhal, čili tohle by mohlo být akorát Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Tak jsem taky nazul E09Rally a dosavadní dojem je veeelmi positivní! Na nějaké větší závěry je ještě brzo, ale zatím převládá dojem, že pokud by takhle vypadala každá E09, asi bych s tou gumou byl fakt kamarád.
Směs se teda zdá celkem měkčí, takže jsem taky zvědavej na výdrž, ale normální jsem vždy tak nějak otrhal, čili tohle by mohlo být akorát
Je to tak nějak dělané pro Štefana Svitka a ostatní na závody, tak se od ní žádná zázračná výdrž neočekává. Jedna etapa a dost.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
morabo napsal:
Tak jsem taky nazul E09Rally a dosavadní dojem je veeelmi positivní! Na nějaké větší závěry je ještě brzo, ale zatím převládá dojem, že pokud by takhle vypadala každá E09, asi bych s tou gumou byl fakt kamarád.
Směs se teda zdá celkem měkčí, takže jsem taky zvědavej na výdrž, ale normální jsem vždy tak nějak otrhal, čili tohle by mohlo být akorát
Je to tak nějak dělané pro Štefana Svitka a ostatní na závody, tak se od ní žádná zázračná výdrž neočekává. Jedna etapa a dost.
Vždyť jo, jedna etapa je tak nějak třeba 1000km pěknou palbou a ještě v horku, tzn. že 2000 bych na tom dát mohl a to bych byl bez legrace naprosto spokojen Maiali nel Fango!
Zaber to ma vybornej i to hezky a bezpecne to brzdi i v rychlostech dost nad 100. Na mekcim povrchu to trochu tancuje do stran, podobne jako kazda e09, ale neni to tak hrozny a misto aby to uplne ulitlo, tak se to nakonec vzdy nejak chyti. Moje jizda tak na mekkym vypadala podobne jako puvodni slavny video Chrise Birche (myslim tu cestu v lese, ne ty skakaci sceny )
YouTube Video
Zatim mam najeto samejch ostrejch 400 km v pomeru 50/50 a guma zatim vypada skoro jako nova
PS: vracel jsem se po mokrym asfaltu cca ve 13ti stupnich a drzelo to jako pribity!
Pliiiiis, Mitas, tohle VYRABET!!!
morabo přiložený následující obrázek:
[147.66Kb]
Upravil morabo dne 25.05.2015 10:50
Maiali nel Fango!
Potok napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak to je s pneumatikama třeba na STK nebo po havárii, když na motorce mám pneu s nižším rychlostním a indexem nosnosti, než je v TP. Mám mít obuto dle TP gumy 69 H, což je nosnost 325 kg a rychlost 210 km/h a u MITASU to mají tuším jen E-08, jinak všecky pneumatiky této firmy jsou pod těmato hodnotama...
Rychlostní index se řeší tak, že do zorného pole řidiče si nalepíš cedulku třeba max.160 km /h. Řeší to tak i velcí výrobci motorek když na přání zákazníka obouvají na "špuntové pneu". BMW na TKC 80 ty mají Q-160 a vesele se s nimi prodávají v prvovýrobě
Tak konečně je uvolněna obyčejná verze E-09 v rozměru 150 zátěžový index 69 a rychlostní R-170Km/h. Pokud by jste měli zájem je možno ji dodat.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Tak konečně je uvolněna obyčejná verze E-09 v rozměru 150 zátěžový index 69 a rychlostní R-170Km/h. Pokud by jste měli zájem je možno ji dodat.
Ahoj Joe. Znamena to, ze je u obyc verze i trochu mekci smes nez u Dakarky?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak jsem se dnes vrátil z Alpských šotolin a měl jsem obuto E-09 dakar na zadku jako obyčejně. Po najetých 3000tkm je pneu v horším stavu něž po loňském výletu do Gruzie kde jsme najeli 8500tkm.
Výroba 2215 natrhané špunty a jeden odtržený. Cestovní tempo 120k/h
Kamarád ten samý problém výroba 2115.
Nevím jestli něco bylo změněno ale vypadá že ano. (V letošním roce byli nějaký čas nedostupné, prý technologické změny. Info od prodejce) Škoda gumu jsem měl rád a nacestoval jsem na ní spousty kilometrů, budu hledat něco jiného.
Gumy byly nahuštěné tak jako vloni a cestovalo se úplně stejným způsobem, pouze s tím rozdílem, že vloni bylo v Turecku přes 40 stupňů.
Upravil machcomp dne 23.08.2015 22:28
BMW F800GS Adventure
Ja mam stejnou zkusenost letos jizda po CR 2100km tempo max 110km/h jezdili se jen okrsky 10% opravdu lehky off byl s nami i Hornet a guma je na 50%. Kurna co v Mitasu zas vymejslej!! To same i predni guma Mitas xt , tam dokonce i odlamany kousky spuntu. Obe gumy vyrobeny 2015.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Joe napsal:
Tak konečně je uvolněna obyčejná verze E-09 v rozměru 150 zátěžový index 69 a rychlostní R-170Km/h. Pokud by jste měli zájem je možno ji dodat.
Ahoj Joe. Znamena to, ze je u obyc verze i trochu mekci smes nez u Dakarky?
Ano je to tak.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Tak konečně je uvolněna obyčejná verze E-09 v rozměru 150 zátěžový index 69 a rychlostní R-170Km/h. Pokud by jste měli zájem je možno ji dodat.
Ahoj Joe. Znamena to, ze je u obyc verze i trochu mekci smes nez u Dakarky?
Ano je to tak.
a je to opravdu 150 nebo zas jen precejchovana 140?
Joe napsal:
Tak konečně je uvolněna obyčejná verze E-09 v rozměru 150 zátěžový index 69 a rychlostní R-170Km/h. Pokud by jste měli zájem je možno ji dodat.
Ahoj Joe. Znamena to, ze je u obyc verze i trochu mekci smes nez u Dakarky?
Ano je to tak.
a je to opravdu 150 nebo zas jen precejchovana 140?
150 je to
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Kámoš na 09 ujel asi 400 km přesun z Čech na Moravu a dopadl viz foto níže.
Potrhané až vytržené střední špunty.
To je vlastnost?
Jel s ženou, tak celkem v klidu.
Prodejce v sobotu večer nebral telefon, ještě že jsem měl starší, ale ještě dobrou Anakee a mohli jsme vyrazit na daleký jih bez čekání na pracovní den....
Suky přiložený následující obrázek:
tohel je posledni dobou dost castej obrazek, vzdy slycham stejnou odpoved, prehrata guma, pochybuju ale, ze ted to bylo prehratim pneumatiky, kdyz je venku 8 stupnu.
Rudo neco noveho proc to tak je? Pochybuju, ze to opravdu vsichni prehrivaji a blbe foukaji, kdyz jim to predtim nedelalo.
Upravil schrek dne 11.10.2015 20:05
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
tohel je posledni dobou dost castej obrazek, vzdy slycham stejnou odpoved, prehrata guma, pochybuju ale, ze ted to bylo prehratim pneumatiky, kdyz je venku 8 stupnu.
A ono to tak skutečně je. Na tom obrázku je jasně vidět, že odešly ty velké figury tzn. že došlo k přehřátí v místě největších ploch. To, že je venku 8 stupňů je pravda, ale jestli tam měl nafoukáno třeba 2,3 a jel z maželkou na pohodu 140 km/h, tak se to stane taky. Nejde dělat závěry z jednoho obrázku. Bylo by objektivní kdyby ten kámoš po pravdě řekl jak to bylo. Nám se to na Dakarce stalo jednou když kámoš jel na dvouvačce a honil nás na dálnici cestou do Rumunska. Mazal s tím 160 a po 150 km bylo vymalováno (guma se prostředkem rozpadla) i přes to s ní celé Rumunsko dojel a sám uznal, že je ko..t. Mně to při testech vycházelo obdobně. Je potřeba si uvědomit, že ta guma není určena k rychlým dálkovým přejezdům.
Upravil joe dne 11.10.2015 20:20
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží