Normálně ho nechej udělat v BMW - ať máš originál. Na podzim jsem ho nechával dělat Vevisovi (podle VIN a TP).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já si honechával dělat normálně v krámku s klíčama v Brně v Albertu na výdeňské. Bejvalej špár. Jen nemá žádnou plastovou vrchní část a je takovej malinkej/nízkej,takže se s nim ve spínačce blbě točí v rukavicích...
nevím kolik stojí origo s tím plastovým výklopným koncem, ale kdybych řešil něco jen jako záložní nouzovku, tak to nechám udělat jako klasickej klíč, aby se s tím dalo v tý spínačce manipulovat.
Tady toto jsou záložní klíče, co jsem dostal ke stovce:
Mr GS přiložený následující obrázek:
Asi to udelam origo. Mam to tak asi nejradsi. Musim jeste poresit prihlaseni. Mam to porad na dojclandskejch papirech. Uz vidim jak poletim z dovozovy technicky...
Michal21> Co presne jsi delal s tim bubnem? Kamaradovo R80GS zadni brzda brzdi - no spis nebrzdi.. :-D
A druhej dotaz, ve Slovinsku si moc utahnul zadni brzdu a cestou z kopcu se mu roztavily a upadly ty 3 plastovy zaslepky der v bubnu (s logem BMW). Je to original a daji se nekde jeste sehnat?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999