Pred chvilej jsem se k vam prihlasil.(na to otevreny forum).Napsal jsem i 1 prispevek.Chvili jsem cekal jestli nekdo zareaguje.Porad nic a pak koukam,ze to ma asi 93 clenu(vcetne me) a prihlasenej jsem tam byl sam.
Tak lidi je tam malo proti bmwgs, ale zas jak dlouho BMWGS funguje...5let? Adv forum funguje tak 5 mesicu.....no a majitelu bmw je preci jen vic nez LC8. Me tahle"valka" bmw vs ktm nejak nebavi a nejde mi na rozum, ty motorky jsou dobry obe,kazda trochu jina ale obe jsou super,o lepsich nevim.
Jinak 800gs je mrdka to je jasny, ne uplna,ale je
Upravil brtnik dne 24.02.2012 00:25
brtnik napsal:
Me tahle"valka" bmw vs ktm nejak nebavi a nejde mi na rozum, ty motorky jsou dobry obe,kazda trochu jina ale obe jsou super,o lepsich nevim.
Jinak 800gs je mrdka to je jasny, ne uplna,ale je
Uz uz jsem chtel napsat, ze s Tebou souhlasim, ale tim koncem jsi to zase zazdil.
Jestli to beres po kvalitativni strance a uprimne se podivam na tu Hicksovu, co ma pres 110.000 ne zrovna setrnyho provozu, a je to prakticky seriovka, tak ji zase tak moc nebylo, de facto jen par detskych nemoci prvnich kusu, ktere vyresily svolavacky a jediny co se opakuje, je to vzlinani oleje vlevo pod hlavou, s cimz se da ale v pohode zit, vlastne se diky tomu jen muzes uspinit, tot vse. Za mne dobry.
A pokud jde o vlastnosti, tak je nesmysl ji srovnavat s boxer - GS, tim jsou tady popsany jiny kilometrovy vlakna, tam jsme koncepcne uplne jinde. V tom je opravdu smysluplnejsi srovnani prave s KTM adv. 800 jede min, ale porad stejne jako 1150, prd zere a nez oranzada se o trosku lip klopi na silnici, ma lepsi rejd. Celkove je vubec jednodussi na ovladani, praktictejsi, coz pro hodne lidi muze bejt znacna vyhoda. A pokud nepojedu vylozenou strelbu, tak je v terenu porad v pohode. Na 990 mit nebude, ale kolik lidi off vlastnosti ktm opravdu vyuzije?! Navic to vazi min nez treba 660 tenerka a temer stejne jak stara, opevovana 650 jednobuch a pritom jede zase o hooodne lip. A vubec nemusim zduraznovat ze mimo prekonava cokoli s teleleverem a 19kou uz jen z principu. Proste pro lidi co chteji vetsi motorku, ale ne uplnyho hrocha, jezdivaji do terenu, ale nebudou se zrovna vyzivat ve vymetani ruznych XL rally je to dobra volba. To se bavim o tom vicemene standardu, kterej je takovej jakej je ke vsemu hlavne diky marketingu. Asi by nebyl pro BMW problem i spodek a par drobnosti dotahnout a vychytat k dokonalosti hned z vyroby, ale pak by to stalo jak 12ka a to se jaksi neslusi... A pokud se teda poladi, hlavne podvozek, coz uznavam stoji nejakou kacku, tak o 800 nemam absolutne pochyby. Ze to neni motorka, kterou hledam ja (kterej velmi logicky pouzivam 1150 vetsinu casu jako skutr, nebo krosku ) to je jina, ale blba 800 teda rozhodne neni.
A jak jsem psal driv, beztak jde nakonec hlavne o to, jak kdo umi jezdit, nez tak uplne na cem...
Upravil morabo dne 24.02.2012 06:13
Maiali nel Fango!
qwert napsal:
Pravdu o lc8 jako o nejlepším enduru prostě nezastavíš..
Pravdu díš jako vždy oranž bratře, jen přoč mě to stále tak zdržuje při cestování do všech končin světových a nucen bratrům podati ruku jsem musel již na třech světadílech a skutky tyto a bledé tvaře mých spolucestovníků jsem fotoaparátem zachytil.
naprostý souhlas s qwertem. LC8 je nejlepší enduro v okruhu do 200km od servisu
a když se k nim přidají i jiné značky, mohou si dovolit podniknout i delší cestu
qwert napsal:
Pravdu o lc8 jako o nejlepším enduru prostě nezastavíš..
Pravdu díš jako vždy oranž bratře, jen přoč mě to stále tak zdržuje při cestování do všech končin světových a nucen bratrům podati ruku jsem musel již na třech světadílech a skutky tyto a bledé tvaře mých spolucestovníků jsem fotoaparátem zachytil.
naprostý souhlas s qwertem. LC8 je nejlepší enduro v okruhu do 200km od servisu
a když se k nim přidají i jiné značky, mohou si dovolit podniknout i delší cestu
dovolil jsem si tohle dat do OP/prvniho prispevku 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
easyrider napsal:
Tak to jsem úplně v p..... , je to můj kolega z práce, zítra dám raději výpověď. Nebo mu pošlu odkaz na tve příspěvky .... ke kávě budou dobré!!!
tak jsem si delsi dobu rikal, ze by bylo fajn, kdyby nam na forum chodilo treba vic 990karu.
Beru zpet.. Pardál uplne staci
---
premyslim, proc ma tolik ceskych 990karu a jejich pricmrndavacu potrebu neustale opakovat, ze je 990 nejlepsi enduro na svete.
Ta jejich mikroskupinka je snad zaroven i sektou?
Upravil hicks dne 24.02.2012 08:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Me tahle"valka" bmw vs ktm nejak nebavi a nejde mi na rozum, ty motorky jsou dobry obe,kazda trochu jina ale obe jsou super,o lepsich nevim.
Jinak 800gs je mrdka to je jasny, ne uplna,ale je
Uz uz jsem chtel napsat, ze s Tebou souhlasim, ale tim koncem jsi to zase zazdil.
Jestli to beres po kvalitativni strance a uprimne se podivam na tu Hicksovu, co ma pres 110.000 ne zrovna setrnyho provozu, a je to prakticky seriovka, tak ji zase tak moc nebylo, de facto jen par detskych nemoci prvnich kusu, ktere vyresily svolavacky a jediny co se opakuje, je to vzlinani oleje vlevo pod hlavou, s cimz se da ale v pohode zit, vlastne se diky tomu jen muzes uspinit, tot vse. Za mne dobry.
A pokud jde o vlastnosti, tak je nesmysl ji srovnavat s boxer - GS, tim jsou tady popsany jiny kilometrovy vlakna, tam jsme koncepcne uplne jinde. V tom je opravdu smysluplnejsi srovnani prave s KTM adv. 800 jede min, ale porad stejne jako 1150, prd zere a nez oranzada se o trosku lip klopi na silnici, ma lepsi rejd. Celkove je vubec jednodussi na ovladani, praktictejsi, coz pro hodne lidi muze bejt znacna vyhoda. A pokud nepojedu vylozenou strelbu, tak je v terenu porad v pohode. Na 990 mit nebude, ale kolik lidi off vlastnosti ktm opravdu vyuzije?! Navic to vazi min nez treba 660 tenerka a temer stejne jak stara, opevovana 650 jednobuch a pritom jede zase o hooodne lip. A vubec nemusim zduraznovat ze mimo prekonava cokoli s teleleverem a 19kou uz jen z principu. Proste pro lidi co chteji vetsi motorku, ale ne uplnyho hrocha, jezdivaji do terenu, ale nebudou se zrovna vyzivat ve vymetani ruznych XL rally je to dobra volba. To se bavim o tom vicemene standardu, kterej je takovej jakej je ke vsemu hlavne diky marketingu. Asi by nebyl pro BMW problem i spodek a par drobnosti dotahnout a vychytat k dokonalosti hned z vyroby, ale pak by to stalo jak 12ka a to se jaksi neslusi... A pokud se teda poladi, hlavne podvozek, coz uznavam stoji nejakou kacku, tak o 800 nemam absolutne pochyby. Ze to neni motorka, kterou hledam ja (kterej velmi logicky pouzivam 1150 vetsinu casu jako skutr, nebo krosku ) to je jina, ale blba 800 teda rozhodne neni.
A jak jsem psal driv, beztak jde nakonec hlavne o to, jak kdo umi jezdit, nez tak uplne na cem...
hele mozna ze pod postupnym pomalym evangelizacnim tlakem se tu nekterym rozsviti...
jako obvykle -- vyborne napsane.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Presne tak,jsou to obycejny kluci!
Jeden z nich ma natoceny pekny video. YouTube Video Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
TOLI napsal:
Mezi těma kátémkařema sou samí takový lepší pacienti
...to je fakt nemocny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Morabo: ale vzdyt ja tohle vsechno vim a nepopiram to Ja uvazoval i o 800GS kvuli vaze,spotreba atd. ALE mel jsem ji pujcenou z INVELTU a prijde mi to, jako by mi nabizeli notebook Acer zakladni radu za cenu Dellu s horcikovym telem lepsim procesorem atd I s tim Acerem muze byt nekdo spokojeny a muze mu nekolik let fungovat...Tak to vidim ja,jinak nic proti te motorce nemam,jen by mela stat krapet min k tomu co nabizi.
brtnik napsal:
Morabo: ale vzdyt ja tohle vsechno vim a nepopiram to Ja uvazoval i o 800GS kvuli vaze,spotreba atd. ALE mel jsem ji pujcenou z INVELTU a prijde mi to, jako by mi nabizeli notebook Acer zakladni radu za cenu Dellu s horcikovym telem lepsim procesorem atd I s tim Acerem muze byt nekdo spokojeny a muze mu nekolik let fungovat...Tak to vidim ja,jinak nic proti te motorce nemam,jen by mela stat krapet min k tomu co nabizi.
to jsou zase pindy...
...na to, ze tvoje motorka ani nema A NEMUZE MIT ABS...
...nebyla 10 let skoro faceliftovana...
...musis vymenit co par desitek tisic km pulku motoru....
...znacka horsi, nez BMW.. takze nevim, kde beres Dell.. kdyz KTM je spis Acer...
...horsi vaha i rejd...
...nesmyslne tezkej dvojitej vejfuk...
...kratsi servisni intervaly...
...horsi teziste...
...tankovani do 2 nadrzi...
fakt nechapu, kam koukas. 990 je dobra, ale zas tak moc ji nepovysuj.. tech much ma hodne.
Upravil hicks dne 24.02.2012 11:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Morabo: ale vzdyt ja tohle vsechno vim a nepopiram to Ja uvazoval i o 800GS kvuli vaze,spotreba atd. ALE mel jsem ji pujcenou z INVELTU a prijde mi to, jako by mi nabizeli notebook Acer zakladni radu za cenu Dellu s horcikovym telem lepsim procesorem atd I s tim Acerem muze byt nekdo spokojeny a muze mu nekolik let fungovat...Tak to vidim ja,jinak nic proti te motorce nemam,jen by mela stat krapet min k tomu co nabizi.
Ti nevim je tam nejakych 3000 Eur uspora oproti 990. To nacpat do podvozku 800, bude to pohoda.
A nebo jinak, co je teda za stejny prachy jako osmikilo tim "Dellem". Myslim to vazne, celkem by mne to zajimalo.
Maiali nel Fango!
Emilio Alzamora napsal:
Morabo,máš zdravé hov.o?
Počem to do ****u čumíš!
neandrtalsky prosim jen s ceskym prekladem...17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Emilio Alzamora napsal:
sem se ho chtěl jen zeptat,jestli nebyl s Vjetrníkem na obědě,nooo.....
tys to v prvni rade evidentne vubec nepochopil..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2