já na zadní gumě jedu druhou sezónu,přední mi byla vyměněna mitasem,po druhé jsem sní jel německo-itálii,letos v hnusném vedru,v plné polní,nezvykle s baťůžkem,mojí ženou.
joe mi doporuči tlak v gumách,ten sem tam dal,3000km žádný problém v extremním horku,a to i já jsem jezdil na motorce v tričku a kraťasech jak bylo horko,to vypadá,že dám 3 itálii než tu gumu sjedu
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
tracer napsal:
Tak já bych po 5tis km měl pár postřehů. Podotýkám, že gumy mám na Varaderu 2008.
1.hučení : bych docela schroupnul, to neřešim
2.únik tlaku : je tam, ale všude se to dá dofouknout a na dlouhý štreky vozim kompresor
3.přehřívání zadní gumy je ale problém. Nevim, jestli máte podobný postřeh, ale při ostřejší jízdě se zadní kolo (ráfek) ohřeje tak,že na něm neudržim ruku.
4. stabilita: v přímém směru při rychlosti nad 130 a naloženou motorkou je to celkem o ústa. Možná to souvisí s přehříváním.
Rozumnou cestovní rychlost pro tuhle gumu vidim cca do 120km/h
Jinak stejné chování jsme zaznamenali i na V-Stromu.
Ale jinak si myslím, že jsou to skvělé gumy, které akorát nemají rády hoňku po asfaltu.
Zásadní otázka je na kolik to foukáš, pokud se ti to přehřívá.
Tak pár zkušeností s E - 07 a to je ještě ani nemám doma. Byl trochu problém sehnat sadu, nakonec objednána od Chára a dovezena do Brna kam jsem si dojel. Zadní gumu poslali 18 ku, což já mám 17 ku, což se stane, i když mi to už napíná termín odjezdu směr Rumunsko a dál. Ovšem největší problém bych viděl v tom, že dorazila přední guma z roku 2012 s DOT menším než 48, přesně nevím, bylo to nějak 36.
Pán byl v Brně celkem v poho, bohužel věděl že se někdy něco stahovalo, spíš mě ale naštval ten komu volal někam do skladu co mu dával informaci stylem - "jó to byly tenkrát špatný jen v rozměru 100". Trval jsem na tom, aby našel na netu ten link a řekl jsem že ji nevezmu ani náhodou.
Nakonec uznal že mám pravdu a zítra mi snad dovezou sadu do práce.
No prostě kdo bere vážně upozornění od Mitasu, ať si dává bacha, ty stahovaný 07 jsou pořád ve skladech, jestli nedopatřením, nebo jinak si netroufám soudit ...
Upravil Netvor dne 31.07.2013 21:57
To Netvor - Jak už píše Toli, gumy Mitas jedině od Rudy (tisíce děkovných dopisů). Je vidět, že vlákno jsi moc nepročítal...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Zatím najeto skoto 5000 km. Koupeno samozrejmě od Rudy (děkovný email. .)
Po pomalejším seznamování se potvrdilo Rudovo hodnocení, že jde na suchu na ucho. Po tomto víkendu na Grossglockneru zmizel definitivně poserproužek. Na mokru jako na všem opatrně. Šotolina super, bahno dá s rozumem taky slušně. S hlukem naprosto v pohodě. Proti 09 o nich nevím. Navíc 1150 není opravdu nic tichého samo o sobě... :-) Za mne dobrá pneu za krásnou cenu. Chce to zkusit a udělat si svůj názor. To jsem udělal a zatím nelituji.
Netvor napsal:
Hlavní myšlenka nebyla blahořečit Rudu, ale upozornit na asi nebezpečnou gumu co se normálně prodává i když je psáno že je stažena .......
. Je to problém některých prodejců kteří si nechtějí pridelavat problémy se stahováním pneumatik a poté je pak problém s reklamaci a tím kazý jméno.výrobce. Byl jsem svědkem rozhovoru kdy prodejce místo aby uznal reklamaci doporučil do pneu dát duši
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Také lze takto řešit... Navíc pak můžeš s klidným svědomím říct: "Moje motorka má duši!"
Upravil hobr dne 01.08.2013 21:10
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
tracer napsal:
Tak já bych po 5tis km měl pár postřehů. Podotýkám, že gumy mám na Varaderu 2008.
1.hučení : bych docela schroupnul, to neřešim
2.únik tlaku : je tam, ale všude se to dá dofouknout a na dlouhý štreky vozim kompresor
3.přehřívání zadní gumy je ale problém. Nevim, jestli máte podobný postřeh, ale při ostřejší jízdě se zadní kolo (ráfek) ohřeje tak,že na něm neudržim ruku.
4. stabilita: v přímém směru při rychlosti nad 130 a naloženou motorkou je to celkem o ústa. Možná to souvisí s přehříváním.
Rozumnou cestovní rychlost pro tuhle gumu vidim cca do 120km/h
Jinak stejné chování jsme zaznamenali i na V-Stromu.
Ale jinak si myslím, že jsou to skvělé gumy, které akorát nemají rády hoňku po asfaltu.
Zásadní otázka je na kolik to foukáš, pokud se ti to přehřívá.
Začal jsem na 2,4 a pak jsem zvyšoval po 0,2 až na 3. v zadu a předek nechal 2,4. Ten je v pohodě.
Já když jel na Mitas 07 Írán, tak jsem dostal doporučení přímo z Mitasu pří náloži jeden cca 100kg člověk a 30kg batožiny foukat předek 2.2, zadek 2.6. Dodržoval jsem to celou cestu, najel na nich celkově 13tisíc, jel v teplotách 45stupňů a nepřehřívalo se to. Gumy vydržely. Celkově jsem na nich najel 16tis a kdybych ti je ukázal, tak nevěříš, že mají tolik za sebou. Na ten typ cesty, co jsem je použil přišly mi ideální. Rychlosti do 150ti km/h. Ale spíš jsme jezdili tak do 110. To byl pak už jenom návrat. Ale sedělo to "docela" normálně.
Zvláštní věc, to přehřívání.
Muj postreh, za sucha jsem strašně prekvapenej jak guma drzi, sotolina bez problémů.. mokro opatrne.. po delších úsecích mi vadí jak hučí.. je to nepříjemný..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.