A nebude to mít vliv např. na horší odvod spalin? Případně zvýšení teploty na ventilech / možné podpalování ventilů?
Myslím, že to bude trochu větší věda
HonzaGS-SV napsal:
A nebude to mít vliv např. na horší odvod spalin? Případně zvýšení teploty na ventilech / možné podpalování ventilů?
Myslím, že to bude trochu větší věda
Áno, určite je to iná veda ... ale napr. R/RT DOHC má aký výfuk ? Tichý, priškrtený a pod. A LC ma obsah tiež 1170 ccm, vyšší výkon o 15 koní ....
PavelDR napsal:
To vypadá dobře!
Jak to s tím jede? Je tam poznat nějaký rozdíl?
Navařil jsi tam koleno ze vzducháče,nebo to máš nějak našroubované?
Koleno zo vzducháča navarené, zvar je pod plastom, teda ho nie je vidieť. Zatiaľ vyskúšané len v meste, ale na víkend idem do PL, cca 350-400 km, po víkende budú veci jasnejšie. V každom prípade má moto inteligentnejší zvuk, primerane dunivý ale nerachotí to tak, ako povodný ...
HonzaGS-SV napsal:
A nebude to mít vliv např. na horší odvod spalin? Případně zvýšení teploty na ventilech / možné podpalování ventilů?
Myslím, že to bude trochu větší věda
Áno, určite je to iná veda ... ale napr. R/RT DOHC má aký výfuk ? Tichý, priškrtený a pod. A LC ma obsah tiež 1170 ccm, vyšší výkon o 15 koní ....
To je možné ale je to určitě laděné jako celek, např. může mít jinak řešené řídící jednotkou či co já vím...
PavelDR napsal:
To vypadá dobře!
Jak to s tím jede? Je tam poznat nějaký rozdíl?
Navařil jsi tam koleno ze vzducháče,nebo to máš nějak našroubované?
Ty mas teda divný prectavy o tem co je krásný... musím si it dat druhy kafezrumem abych se spamatoval
To víš na 100 bych to necpal, ale tady to vypadá dobře. Já bych z toho ještě vyndal tu přívěru. Místo ní tu prodává místní člen nerezový mezikus a bylo by to zase o kousek lepší.
.
Nemate nahodou praskly kat?V origo vyfuku u dvouvacky prakticky nic nieje presvietis ho baterkou ako u ladaku.Ja som kupil ladeny vyfuk a rozdiel moc nieje,ale keby som vymenil zvody,to uz by bol rachot,Inac mne sa zda dvouvacka hlucnejsia ako jednovacka ale rachot to zas nieje
Peto20400 napsal:
Nemate nahodou praskly kat?V origo vyfuku u dvouvacky prakticky nic nieje presvietis ho baterkou ako u ladaku.Ja som kupil ladeny vyfuk a rozdiel moc nieje,ale keby som vymenil zvody,to uz by bol rachot,Inac mne sa zda dvouvacka hlucnejsia ako jednovacka ale rachot to zas nieje
Na dvouvacku je ladak zbytečný...
Kupredu spatki ni krok...
Tak musím dopsat UPDATE mého výfuku.
Koupil jsem originál výfuk z motorky roku 2008 - 2009 a nedávno ještě jeden z dvouvačky, tedy 2010-2012. U obou jsem uřezal svod, ten na 08-09 jsem nechal cca 3 cm od tlumiče, ten 10-12 jsem říznul ve svaru.
Průměrově sedí dvouvačkový svod na svod 08-09. Oměřil jsem a zavařil nerezem. Výfuk nakonec dostal origo obal z dvouvačky. Takže můj výfuk vypadá totožně jako originál dvouvačka, tedy se všemi čísly a éčky.
Zvuk na volnoběh téměř totožný s motorkami 04-09, projev motoru za jízdy typický dvouvačkový. Výkonový rozdíl nebo pokles nepoznatelný.
Protože mám obě koncovky, tak se objednám na motorovou brzdu a nechám porovnat výkony. Jsem zvědavý na rozdíl. Po cca 50 kilometrové jízdě jsou uši spokojené, spotřeba stejná.
Náklady cca 5000,- GSA TRIPLE BLACK 2011