Loss napsal:
He he... neobyčejně obyčejné. Výkonem skoro tam, kde je dvanácta, ale za cenu mnohem lepší propustnosti terénem i městskou dopravou. Prostě ideál. Chápu všechny vás boxeristy a i mě se nejvíc líbí adventura, ale z praktického hlediska prostě osmikilo vede. Do Indie se s tím nechystám a nějaké to Rumunsko či Albánii to naprosto v pohodě zvládne. Já i na Slovensko jel na Simsonovi!
ona ta adventura takovy zazrak take neni.. jsou tam vylozene zastarale prvky -- napr. okolo krku.
---
jinak do mesta se mi hodne osvedcili predni Tourancky (pokud nebudes mit spunty) -- maji zuby i na bocich, takze super na obrubniky + AP racing desticky.
No trochu ojezdím to, co tam bude, ale pak tam šupito presto poklapou špunty. Na takové motorce nemaj silniční gumy co dělat. To jsem si mohl koupit nějakýho motarda. Třeba Multistrádu.
tak tak... po tech 90 silnicnich a mestskych tisicich na osmikile take musim konstatovat, ze silnicni gumy na to nepatri.. jdu si koupit drapaky a pak se vrhnout ze skaly... *facepalm*
Upravil hicks dne 06.05.2011 20:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ano. Tím, že jsem to dal do tématu osmikil, jsem myslel osmikilo. Ale dík. Nevím, jestli se mám radovat, že mi bude dovezena místo normální bílé třicetiletá edice, nebo ne, když jsem si mezi tím u Milana v TT objednal právě ten šusplech a kryty rukou... No nic. Objednávku rušit nebudu, páč to se nedělá a zkusím to pak prodat se ztrátou.
Loss napsal:
Ano. Tím, že jsem to dal do tématu osmikil, jsem myslel osmikilo. Ale dík. Nevím, jestli se mám radovat, že mi bude dovezena místo normální bílé třicetiletá edice, nebo ne, když jsem si mezi tím u Milana v TT objednal právě ten šusplech a kryty rukou... No nic. Objednávku rušit nebudu, páč to se nedělá a zkusím to pak prodat se ztrátou.
Pozor, jestli jsi objednal tourateší blastry, tak bych je bejt tebou přehodil, ty origo nejsou nic moc...
U toho šusplechu je to myslím přesně naopak, BMW verze vede. Krom toho, že je hezčí, hlavně nemusíš řešit, jak ještě schovat olejovej filtr, svody a bůhví co ještě. A nebudeš to mít rozhodně tak špinavý. Navíc ten kastlík, co se na to přidělat se taky může hodit
Třeba by Ti Milda tu objednávku poupravil, jestli to nemají ještě naskladněný, mohl by sis třeba vybrat něco dalšího, co třeba desierto. Včera jsem ho na 8kilu zase viděl po nějaký době a musím říct, že je to naprosto nej!
morabo napsal:
[quote]Loss napsal:
Pozor, jestli jsi objednal tourateší blastry, tak bych je bejt tebou přehodil, ty origo nejsou nic moc...
proc myslis? kdekdo je ma...
Navic vzhledove na tom jsou ty systemove vyrazne lepe, nez TT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
[quote]Loss napsal:
Pozor, jestli jsi objednal tourateší blastry, tak bych je bejt tebou přehodil, ty origo nejsou nic moc...
proc myslis? kdekdo je ma...
Navic vzhledove na tom jsou ty systemove vyrazne lepe, nez TT.
Rozhodně vedou aerodynamicky, mám srovnání - origo 800 jsem zkoušel a ty od TT jsem měl přes dva roky na GXC (se spoilerem). Několikrát jsem to na ně odložil a vždy zcela v pohodě a ruka mi třeba zůstala schovaná za blastrem. Co by udělala ta plastová plácačka na na tý kovový trubce u origo verze si teda nejsem jistej, resp. spíš myslím, že by se za určitých okoností poroučela
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
[quote]Loss napsal:
Pozor, jestli jsi objednal tourateší blastry, tak bych je bejt tebou přehodil, ty origo nejsou nic moc...
proc myslis? kdekdo je ma...
Navic vzhledove na tom jsou ty systemove vyrazne lepe, nez TT.
Rozhodně vedou aerodynamicky, mám srovnání - origo 800 jsem zkoušel a ty od TT jsem měl přes dva roky na GXC (se spoilerem). Několikrát jsem to na ně odložil a vždy zcela v pohodě a ruka mi třeba zůstala schovaná za blastrem. Co by udělala ta plastová plácačka na na tý kovový trubce u origo verze si teda nejsem jistej, resp. spíš myslím, že by se za určitých okoností poroučela
ja jsem teda zatim neslysel moc stiznosti na original blastry BMW.
Pocitam, ze jsou vicemene identicke, jako na 12ce, ne?
---
ad vzhled -- no jo, to je subjektivni.. mne trochu vadi ten hodne MX vzhled u tech od TT.. nakonec oni delaji stejne blastery jako na vsechno, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
A něco pro Tebe, není navíc černá, ale stříbrná
ja vim, jak to vypada.. vcera jsem to ocumoval na tom krasnem novem Petrovem osmikile
+ to ma Randolf.
Mne to prislo jako rozumnej konstrukt...
---
jinak vim, ze to je stribrny... ale tahle drobnost mi prekvapive nejak nevadi
---
kazdopadne ja zatim spokojene existuji bez blasteru...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kazdopadne ja zatim spokojene existuji bez blasteru...
A spokojeně Ti odchází čidla brzdovek
Ne, kecat Ti do toho nebudu, Tvoje volba, mně teda ale strašně vadí když je víc zima, hřeješ si dlaně a na hřbet ruky je Ti pak snad jestě větší kosa, než kdybys jel se studenejma gripama...
A taky foukání do rukávů mně teda extra nebere, nehledě na to, že už jsem se o blastr spoustukrát opřel a taky třeba trefil autu zrcátko... To si nechci představovat jak by dopadlo bez.....
Maiali nel Fango!
Navic mam podezreni, ZE TO STACILO TROCHU POOTOCIT
Ne, kecat Ti do toho nebudu, Tvoje volba, mně teda ale strašně vadí když je víc zima, hřeješ si dlaně a na hřbet ruky je Ti pak snad jestě větší kosa, než kdybys jel se studenejma gripama...
A taky foukání do rukávů mně teda extra nebere, nehledě na to, že už jsem se o blastr spoustukrát opřel a taky třeba trefil autu zrcátko... To si nechci představovat jak by dopadlo bez.....
tak ja jsem se s foukanim na motorce a obcasnou zimou tak nejak smiril... a ruce v zasade resim na jare a na podzim poradnejma rukavicema, takze zima na hrbet ruky mi moc neni.
Vezmi si, ze jen mala cast motorek celkove ma blastery... takze ja bych to rozhodne nevidel jako nutnost.
Ale netvrdim, ze se to nemuze hodit. Kdybych si koupil moto, kde by uz byly.. tak je nesundam. Ale kupovat si je nebudu. Vydrzel jsem 140 000 bez blasteru a to vcetne celych zimnich sezon ve snehu na trikolce a zima mi nejak extra nebyla.
Upravil hicks dne 11.05.2011 09:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No a za tři roky, až se Ti to revma rozjede naplno, tak potom už neudržíš v ruce ani myš, natož řídítko....ale blástry jsou vlastně hnusný, že? A pro krásu se musí trpět....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
No a za tři roky, až se Ti to revma rozjede naplno, tak potom už neudržíš v ruce ani myš, natož řídítko....ale blástry jsou vlastně hnusný, že? A pro krásu se musí trpět....
o revma se odmitam bavit!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...nechal jsem se přesvědčit. V Pia mám rezervované výroční vosmikilo, v pondělí pro něj jedeme a začínáme s přestavbou. Kterak udělat z vosmikila motorku.