Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 3 z 13:   1    2    3    4    5    6  ...  13  
 
Alternátor - závady a odstranění
kim
#41 
Přidané 06.09.2012 19:25
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Dnes jsem se ptal kamoša co dělá na STK na emisích a celkem se v tom vyzná,jestli neutrpí lambda sonda tím omotáním svodů (zvýšení teploty) a řekl mi že lambda začíná pracovat až od 400 st.C a naopak ta vyšší teplota jí spíš prospěje než ublíží (začne dříve pracovat) a prý je stavěná na teploty až 900st když je potrubí rudý; naopak jí škodí voda vně potrubí a silikon ,např při těsnění sacích potrubí atp ty výpary z toho silikonu jsou pro lambdu prý likvidační;
 
servisak
#42 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.09.2012 19:27
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Hele oni se pronic zanic ty svody nemotají na závodních autech a tak. Potřebujou teplejší svody a taky tam není moc místa tak to i izoluje
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
kim
#43 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.09.2012 19:46
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
jj v zimě jak bude čas tak to omotám; já sice po městě zase tolik nejezdím ale kdo jezdí hodně tak tam to musí trpět (ten altik) věčné stání na křižovatkách kdy svody hicujou na víko a spíše kratší pojíždění než trvalejší jízda kdy se to chladí luftem.
 
Bulvic
#44 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 10.09.2012 20:47
Avatar člena


Příspěvků: 96
Registrace: 11.12.08
sanko napsal:
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakaťSmile A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.


Presne tak, letos po Rumunsku mi take odesel, plne prelozena motorka, spolujezkyne a 40 stupnova vedra 10 dni, pri ceste nazpatky to zaclo na slovensku zlobit a u Hulina v CR me motorka nechala Grin natoceno na tachaci 53 000 Km ... Smile oprava za 20 Sad
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
 
kim
#45 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 10.09.2012 21:32
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Bulvic napsal:
sanko napsal:
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakaťSmile A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.


Presne tak, letos po Rumunsku mi take odesel, plne prelozena motorka, spolujezkyne a 40 stupnova vedra 10 dni, pri ceste nazpatky to zaclo na slovensku zlobit a u Hulina v CR me motorka nechala Grin natoceno na tachaci 53 000 Km ... Smile oprava za 20 Sad


Můžeš to zlobení blíž popsat?
 
swat
#46 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 11.09.2012 12:09
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Však už to tu psal...
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
kim
#47 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 11.09.2012 16:09
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Aha tak to pohledám
 
Bulvic
#48 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 11.09.2012 23:15
Avatar člena


Příspěvků: 96
Registrace: 11.12.08
kim napsal:
Bulvic napsal:
sanko napsal:
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakaťSmile A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.


Presne tak, letos po Rumunsku mi take odesel, plne prelozena motorka, spolujezkyne a 40 stupnova vedra 10 dni, pri ceste nazpatky to zaclo na slovensku zlobit a u Hulina v CR me motorka nechala Grin natoceno na tachaci 53 000 Km ... Smile oprava za 20 Sad


Můžeš to zlobení blíž popsat?


Hele nejdrive jsem o tom nevedel, upozornil me kamos na krizovatce ze mi asi bouchla zarovka v zadnim svetle a tak jsem ho ujistil ze tam jsou diody Smile tedy prestalo to svitit, pak jsme zastavili na obed a po obede jsme to natocil uz jenom pres kabely. Po cca km zacinal zhasinat displej na pocitaci a ockomer a rychlomer zlobil, ukazoval spatne rychlost a vypinal se a zapinal. Po km jsme zase zastavil a uz jsme to nenatocili ani pres kabely.. resume servisu: alternator nedava co by mel, zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to, a tak prisel novej a cenu vime Smile
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
 
hicks
#49 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 11.09.2012 23:17
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Bulvic napsal:
kim napsal:
Bulvic napsal:
sanko napsal:
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakaťSmile A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.


Presne tak, letos po Rumunsku mi take odesel, plne prelozena motorka, spolujezkyne a 40 stupnova vedra 10 dni, pri ceste nazpatky to zaclo na slovensku zlobit a u Hulina v CR me motorka nechala Grin natoceno na tachaci 53 000 Km ... Smile oprava za 20 Sad


Můžeš to zlobení blíž popsat?


Hele nejdrive jsem o tom nevedel, upozornil me kamos na krizovatce ze mi asi bouchla zarovka v zadnim svetle a tak jsem ho ujistil ze tam jsou diody Smile tedy prestalo to svitit, pak jsme zastavili na obed a po obede jsme to natocil uz jenom pres kabely. Po cca km zacinal zhasinat displej na pocitaci a ockomer a rychlomer zlobil, ukazoval spatne rychlost a vypinal se a zapinal. Po km jsme zase zastavil a uz jsme to nenatocili ani pres kabely.. resume servisu: alternator nedava co by mel, zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to, a tak prisel novej a cenu vime Smile


ja ho mel jeste v ramci reklamace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
kim
#50 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 00:39
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Bulvic napsal:
kim napsal:
Bulvic napsal:
sanko napsal:
Teraz som tej motorke v 40 stupnovom teple v Rumunsku brutálne naložil , bol som tam s poriadnymi expertmi , plný kotol 2000km za tri dni , este ze som zbral motokrosovu prilbu skoro som tam od tepla zdochol.Ja som mal najslabšiu moto ale ma nemuseli čakaťSmile A na záver cez celé madarsko rýclostná cesta a čo to dalo. A to mám zmenené prevody na terén !!! Ked sa to drbe od tepla tak už by bolo po nom.


Presne tak, letos po Rumunsku mi take odesel, plne prelozena motorka, spolujezkyne a 40 stupnova vedra 10 dni, pri ceste nazpatky to zaclo na slovensku zlobit a u Hulina v CR me motorka nechala Grin natoceno na tachaci 53 000 Km ... Smile oprava za 20 Sad




Můžeš to zlobení blíž popsat?


Hele nejdrive jsem o tom nevedel, upozornil me kamos na krizovatce ze mi asi bouchla zarovka v zadnim svetle a tak jsem ho ujistil ze tam jsou diody Smile tedy prestalo to svitit, pak jsme zastavili na obed a po obede jsme to natocil uz jenom pres kabely. Po cca km zacinal zhasinat displej na pocitaci a ockomer a rychlomer zlobil, ukazoval spatne rychlost a vypinal se a zapinal. Po km jsme zase zastavil a uz jsme to nenatocili ani pres kabely.. resume servisu: alternator nedava co by mel, zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to, a tak prisel novej a cenu vime Smile


Dík
 
Scarabeus
#51 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 08:57

Příspěvků: 222
Registrace: 22.02.11
Bulvic napsal:

... zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to ...


Co je tohle za zlodějinu? Když už se to opravuje a ví, že to chcípá na teplo tak tam mají dát odolnější materiál. Už sem za život pár věcí nechával převíjet včetně statoru do Aprilie a vždycky sem na to dostal záruku. Pokud stojí nový 20k to už má smysl poptat někde za kolik by ho udělali z materiálu, který to teplo vydrží.
 
hicks
#52 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 09:34
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Scarabeus napsal:
Bulvic napsal:

... zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to ...


Co je tohle za zlodějinu? Když už se to opravuje a ví, že to chcípá na teplo tak tam mají dát odolnější materiál. Už sem za život pár věcí nechával převíjet včetně statoru do Aprilie a vždycky sem na to dostal záruku. Pokud stojí nový 20k to už má smysl poptat někde za kolik by ho udělali z materiálu, který to teplo vydrží.


udajne NEEXISTUJE odolnejsi material kterym to previnout.

ja bych to tedy take previnul... zvlast kdyz je to evidentne systemova chyba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Scarabeus
#53 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 09:58

Příspěvků: 222
Registrace: 22.02.11
hicks napsal:
Scarabeus napsal:
Bulvic napsal:

... zkusit previnout cena 3000 bez zaruky a neosvedcilo se to ...


Co je tohle za zlodějinu? Když už se to opravuje a ví, že to chcípá na teplo tak tam mají dát odolnější materiál. Už sem za život pár věcí nechával převíjet včetně statoru do Aprilie a vždycky sem na to dostal záruku. Pokud stojí nový 20k to už má smysl poptat někde za kolik by ho udělali z materiálu, který to teplo vydrží.


udajne NEEXISTUJE odolnejsi material kterym to previnout.

ja bych to tedy take previnul... zvlast kdyz je to evidentne systemova chyba.


Viz. můj příspěvěk č.17 podle jednoho z odkazů jsou tam 200C certifikovaný což je 200°C. Už když jsem chodil do školy tak sme se učili, že pro vyšší teploty se používá jiná izolace, která vydrží přes 300°C. To byl rok 1997 takže minimálně 300stovky se sehnat dají. V dnešní době lepších materiálů to bude i daleko víc.

Edit: Pokud má ten člověk z advrideru nebo odkud to bylo správně informace, protože jestli tam jsou 300stovky a stejně se to pálí tak pak potěš Grin

Chtělo by to spočítat, ale tohle by tam hrubým odhadem mohlo stačit http://www.gobrus...ref=MD20MW
Upravil Scarabeus dne 12.09.2012 10:14
 
j-fox
#54 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 23:33
Avatar člena


Příspěvků: 40
Registrace: 04.03.11
Měřil už někdo co dělá ta omotávka s teplotou?

Mám najeto 45000 a připadá mi že nějak míň dobijí.
Myslel jsem že je v háji baterka, ale s novou to je stejný.
Takže by mě hodně zajímalo co tam tedy doopravdy je použito.
Motorka a rodina není kompatibilní, bohužel...
 
http://www.inpc.cz
Tryskac
#55 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 23:54

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
Môj názor : NIČ
Ak by vinutie /ukryté vo vnútri bloku/ bolo iba z cca 200 C drótu a zvonku ho počas jazdy na 1/5 plochy ohrievajú zvody s teplotou cca 450 - 650 C, tak je ťažko uveriť, že počas jazdy dokáže tento zdroj tepla zvýšiť teplotu vinutia statora nad 200 C.
To by plastový kryt reťazového pastorku alebo plastový šusplech odspodu motora už musel dávno kvapkať na asfalt.
 
hicks
#56 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 12.09.2012 23:58
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
...

musim projit ten advrider znova.. udajne to dela hodne to teplo vytvarene vlastnim altem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tryskac
#57 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 13.09.2012 00:07

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
presne tak. Samotný alt je zdrojom vysokej teploty, je to tak aj u iných moto, ALE na iných moto je lepšie odvetraný priestor altu. U bmw je krásny príklad jednobuch 650.
Keby som vedel ako to primerane esteticky a funkčne spraviť, už mám jednu trubku na motore navyše.
 
kim
#58 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 13.09.2012 15:48
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
j-fox napsal:
Měřil už někdo co dělá ta omotávka s teplotou?

Mám najeto 45000 a připadá mi že nějak míň dobijí.
Myslel jsem že je v háji baterka, ale s novou to je stejný.
Takže by mě hodně zajímalo co tam tedy doopravdy je použito.


Já jsem přesvědčen že ty omotávky něco pomůžou,když ne k zamezení problému tak k jeho oddálení určitě.
vycházím z toho že ty svody opravdu hicují,když někdy vyjímečně v létě vyjedu jen v kraťasech a chráničích tak je na pravé noze hodně znát jaký z toho jde teplo,skoro to nejde vydržet při stání a to mám nohu několika násobně dál od svodu než je karter motoru,přičteme-li k tomu přirozené teplo z motoru a samotného altu z vlastní činnosti,
(nevím jistě ale dle mne se alt sám nějak extremě nezahřívá alespoň na autech ne ,vím že je tam trochu chlazen vrtulkou ale i přesto...)
Nejhorší kombinace je dle mne jízda po městě (nižší rychlost nižší chlazení kritického místa) s rel.častým stáním na semaforech a v kolonách s běžícím rozpáleným motorem (žádné chlazení tohoto místa -v letních hicech)proto jsem přesvědčen že jakékoli tepelné odstínění svodů je přínos. Např. u zem. tahače ŠT 180 byl azbestovým štítkem takto chráněn spojkový hl.válec který byl asi 20cm od kolena výfuku ,páč jinak by šel brzy do kytek (manžety ,hadice) Tu blízkost těch svodů u motoru bych nepodceňoval.
 
schrek
#59 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 13.09.2012 16:59
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
No ja to.vidim asi opravdu ze investuju do prodlouzeni zaruky a budu hodne jezdit. Minimalne vymenim lampu co se olomoupe Smile
 
http://
sanko
#60 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 13.09.2012 17:18
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Podla mna je problém s tým vytvrdnutým maglajzom žo drží to vinutie pokope a nie s izolaciou vodiča. Ten sa teplom vypáli, rozsype / to chvílu trvá /a potom sa mechanicky poškodí izolácia na dráte. Videl som fotky po 10000 a už bolo vidiet poškodenia. Omotávky možno pomôžu ale až novému altu.
Ja si asi od amíkov jeden objednám cca 150 éčok ma nezabije. V zime asi aj vymením a tento si nechám náhradný Frown
 
Strana 3 z 13:   1    2    3    4    5    6  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 69
Členové on-line: 1
Supi

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.75 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI